Citat:
Ursprungligen postat av
Crankyshake2
https://youtu.be/Z9OQRA12q18?si=HcOBJYc6a5dU25ji
Är väldigt anmärkningsvärt att Aschberg inte vill sätta sig ner och kolla dumpens bokföring och deras privata konton. Aschberg vet att han inte kommer hitta något där.
Båda låter samlade, alltså även Sara. Det som är väldigt lusigt att Sara gång på gång nämner pressetik och för tycker det är konstigt att Aftonbladet, precis dom Dumpen, gör allt för att hålla sina följare nöjda. Jag skulle nog säga att Sara är bra mycket värre när det kommer till den punkten.
Sara är skitsmart, tuff och envis men jag kan inte avgöra om hon är så kylig att hon blåljuger och har fått pengar på annat sätt.
Det kan ju röra sig om småsummor, men som i detta fall inte kommer se bra ut. Eller så är det som AB påstår. Den som tycker att det är konstigt att Dumpen finner sig i denna situation tror förmodligen att Peter Whalbeck precis vann valet i USA.
På det hela taget verkar Sara och Patrik vara alldeles för angelägna att bemöta kritik och rykten som uppstår. Hade de varit hardcore-aktivister som endast gick barnens ärenden, hade de garvat åt allt, haft en punkigare attityd och bara fortsatt med det de gör. De är alldeles för kåta på att kunna leva på Dumpen och swishen och då måste de göra den här typen av bemötanden för inte tappa 2/3 av swish-tanterna. Om jag gissar så tror jag varken S eller P tjänar mer än typ 30 i månaden och sliter rätt hårt. Just detta hårda slit tror jag är en av anledningarna till att Sara har så hög svansföring. Jobbigt att känna att ens hårda slit är ytterst tveksam ur räddabarnperspektivet.
Det som ger Sara rött kort är att hon tills nyligen samarbetat med IK och delat ut deras kort.