2024-11-13, 12:06
Bannlyst
Impulskollen lägger ner sin verksamhet efter Aftonbladets avslöjanden.
Dumpen gör en del bra saker och har säkert räddat en del barn från övergrepp.
Men majoriteten av gäddorna är snuskgubbar som skulle ligga med alla åldrar, men ingen vill ha dom, därför nappar dom på dumpens fiktiva unga söta tjejer.
När så många tagit livet av sig, då har det gått för långt.
Det är alltså värre straff att bli uthängd på dumpen än att dömas till flera års fängelse.

https://impulskollen.se/
Citera
2024-11-13, 12:07
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Sara kommer frias, hon är snäll och genuin. Att Bodström nu jäklas med dumpen är inte ok! Sara har inte skadat någon. Att polisanmäla dumpen, då vet en vilken sida dom står på, inte barnens! Sara har ju med Patrik förklarat hur det förhåller sig i en videopodd ang ekonomin.

Det är Sverige rättsväsende som bestämmer om ett brott har begåtts. Inte du.

Ett brott är ett brott oavsett vad det handlar om
Citera
2024-11-13, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Karlsson min vän, du förgyller min morgon med härliga skratt. Jag hoppas du en dag törs stå för din åsikt och ställer dig utanför Riksdagen för att proklamera. Då ska jag ge dig en blomkvast som tack.

Undrar vilket parti som ska stötta lagförslaget "Virituell våldtäkt" och vilken åklagare som ska hävda att det virituella barnet nu lider resten av livet?

Jag står för mina åsikter i vardagen.
Skulle gärna se dig göra det samma, men det vågar du inte då du skulle förlora de flesta av dina ”vänner” och bekanta.

Så du tror alltså att gäddorna kommer för att träffa någon som de tror är ett virtuellt barn?
Citera
2024-11-13, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Men majoriteten av gäddorna är snuskgubbar som skulle ligga med alla åldrar, men ingen vill ha dom, därför nappar dom på dumpens fiktiva unga söta tjejer.
Det är alltså värre straff att bli uthängd på dumpen än att dömas till flera års fängelse.

Dom som inte orkar läsa all text på impulskollen.se. Kommer här en viktig punk enligt mig.

"Impulskollen välkomnar utredning
I ett uppföljande reportage målar media upp bilden att Impulskollens klienter betalt stora summor utan att få avtalat stöd samt att Dumpen har fått ersättning för annat än marknadsföring. Det stämmer inte och vi delar överhuvudtaget inte den bild som målas upp. Det förekommer en inspelning där just marknadsföring diskuteras, men utöver annonsbetalningar har det inte skett ytterligare överföringar till Dumpen eller dess representanter."
Citera
2024-11-13, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Bästa Karlsson, Dumpen visste att Impulskollen var ett blufföretag, det är där skon klämmer.

Sara ville säkert bara spöa pedofiler från början men Impulskollen var dom enda som ställde upp och kanske lite pengar under bordet som inte skadar barn.

Kollade ett lite äldre klipp på Dumpen och då står den där ranglige jäveln med kulmage och viftar med Impulskollens visitkort, fy fan.

Har man nån skam i kroppen så tar man väl bort skiten?!

Det är tyst som i graven om Impulskollen i Dumpens uppdateringar. Journalisterna låtsas som att det regnar.

Dumpen har nästan lyckats lämna Impulskollen bakom sig. Blir gammal skåpmat efter Saras operation, bra tajmat.

Talespersonen DPKatta på Flashback råkade försvinna i samma veva också märkligt nog.

Va då bluff-företag?
De trodde att de skulle kunna tjäna pengar på några gäddor.
Vilket iof måste vara en av de sämsta äffärsupplägget någonsin.

Nu följer ju inte jag tråden lika maniskt som ni gör, men det jag har sett av henne är att hon försökt att svara på era fantasier då och då.

Men eftersom ni kör samma fantasier om och om igen så finns det ju inte någon vits för henne att svara om och om igen på samma saker.

Men det är väl bra att folk ser att ni är helt maniska och definitivt lider av någon störning.
Det är ju lite roligt att ni är de bästa arbetarna för att få folk att inse att dumpen är viktig, då ni definitivt framstår som helt obotliga.
Bra jobbat👍
Citera
2024-11-13, 12:19
Avstängd
pojkpingiss avatar
Dumpen är nu äntligen polisanmäld. Hoppas att både Sjöberg och Nilsson får skaka galler för deras (i flera led) tvivelaktiga och unkna verksamhet. Bodström är en bra advokat, håller tummarna att han företräder sina kommande klienter väl, gör sitt ytterst för att tvåla till det osmakliga Dumpen-gänget.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/5ErgMe/polisanmaler-patrik-sjoberg-och-sara-nilsson-pa-dumpen
Citera
2024-11-13, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Ger man sig på barn så ska man hängas ut!
Då är man en väldigt farlig person för samhället!

Oavsett om de tjänar pengar på det eller inte spelar ingen roll! Förstår inte hur du kan ställa dig på pedofilernas sida, förmodligen för att du gillar sånt din äckliga smutsiga hora!
Syftet med Dumpen är inte att förhindra brott.
Syftet kolatorsken och horan har är att kapitalisera på de övergrepp de själva påstår sig blivit utsatta för
Citera
2024-11-13, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan

Lägger ner?
Det är ganska självklart att det inte går att driva en verksamhet med få kunder.
Själv är jag mer förvånad att de trodde att några gäddor skulle dra in några pengar
Citera
2024-11-13, 12:22
Medlem
Sara har väl uppgivit att Impulskollen har fakturerat ca 30000 i månaden för reklam på Dumpen?

Finns det bevis på fakturor till IK som visar betydligt större summor?

Har Sara jobbat extra som konsult åt IK?

Hur kan någon betala 5000 per dag för vård?

Det låter sinnessjukt.
Citera
2024-11-13, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Va då bluff-företag?
De trodde att de skulle kunna tjäna pengar på några gäddor.
Vilket iof måste vara en av de sämsta äffärsupplägget någonsin.

Nu följer ju inte jag tråden lika maniskt som ni gör, men det jag har sett av henne är att hon försökt att svara på era fantasier då och då.

Men eftersom ni kör samma fantasier om och om igen så finns det ju inte någon vits för henne att svara om och om igen på samma saker.

Men det är väl bra att folk ser att ni är helt maniska och definitivt lider av någon störning.
Det är ju lite roligt att ni är de bästa arbetarna för att få folk att inse att dumpen är viktig, då ni definitivt framstår som helt obotliga.
Bra jobbat👍
Hon kommer att få svara och förklara i de förhör som kommer hållas. Det är något du inte behöver oroa dig för
Citera
2024-11-13, 12:24
Medlem
Är det inte stor risk att Dumpen går fullständigt bananas nu? Sara har ju visat tidigare att agera i affekt är hennes melodi.

Tack för allt i alla fall. Synd bara att ni gjorde 1,5 miljoner människor beroende av er show.
Citera
2024-11-13, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Är det några som ska ´´Cancellas´´ så är det Sara och Patrik. Äcklas av att de inte bryr sig om utsatta barn för fem öre. Utan gör allt för pengar.

De har stoppat runt 500 män att begå en väldtäkt av barn, det är mycket mer än vad tex polisen klarar utav.
Så de är värda alla pengar som de drar in och tom mycket mer pengar än så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in