2024-11-12, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becksie
Namnet är det som det står på dumpen ju

Har du lyckats bekräfta det med tex bilder eller något?
Att gå helt på vad någon kallat sig för på olika sidor utan att bekräfta känns så där...
Citera
2024-11-12, 19:14
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Det ser man ju på Böggäddan #509 att han är deprimerad och mår bajs. Det ser man på honom på alla bilder. Orkade inte läsa utan scrollade hela vägen ner och kollade på bilderna bara. Jag konstaterar att Böggäddan har en fungerande peddokuk. Han är ju relativt ung och inte extremt fet utan normalviktig.

Jag parafraserar nån standuppare som skojade under en roast att personen såg ut som både en judisk lägerfånge och en nazist; han här ser ut både som en pedofil och barnen han förgriper sig på.
Citera
2024-11-12, 19:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Har du lyckats bekräfta det med tex bilder eller något?
Att gå helt på vad någon kallat sig för på olika sidor utan att bekräfta känns så där...
Bekräftat i Gräv, det är min sanning
Citera
2024-11-12, 19:31
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Jag parafraserar nån standuppare som skojade under en roast att personen såg ut som både en judisk lägerfånge och en nazist; han här ser ut både som en pedofil och barnen han förgriper sig på.

Hahaha. Trasig ser han ut. Dom sa nåt i stil med att vi ska följa dig ut för alla är inte snälla här. Det stod ett gäng där så klart och bara väntade på att få banka bög. Det hade bara blivit en blöt fläck kvar.. Så kallad Gäddfärs 😆
Senast redigerad av HajPaDig 2024-11-12 kl. 20:16.
Citera
2024-11-12, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becksie
Bekräftat i Gräv, det är min sanning

Aha, ja då kanske någon därifrån levererar en rebus här inne
Citera
2024-11-12, 20:09
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorgNThorg
#509Vet någon vem det är? Konfrontationen är f IK, (före Impulskollendramat) då han får ett visitkort.
Kan du förklara begreppet f.IK. lite närmare? Jag har inte hängt med på impulskollsfronten ordentligt då jag har haft fullt upp med att beundra Kungsgäddan och se om gamla klassiska avsnitt av Dumpen (#375 nu senast, tack Sarkozy). Delar inte Patrik ut visitkort längre eller? Säger han inte skevt tändningsmönster heller då?

Citera
2024-11-12, 20:10
Medlem
Ezra75s avatar
Citat:
Aha, ja då kanske någon därifrån levererar en rebus här inne
Vårby är inte så stort, sök på Ratsit på första delen av Namnet i titeln på Dumpen så hittar du honom….
Citera
2024-11-12, 20:29
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezra75
Vårby är inte så stort, sök på Ratsit på första delen av Namnet i titeln på Dumpen så hittar du honom….

Nästa gång han går ut. "Hej kompis. Har du en cigarett ?" 😁
Senast redigerad av HajPaDig 2024-11-12 kl. 20:32.
Citera
2024-11-12, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezra75

Ja jag har hittat honom.
Jag ville att någon skulle bekräfta/dementera att det verkligen var rätt person men det verkar som att det räcker med namnet som står på Dumpen för att räknas som bekräftat.
Jag har dock inte för avsikt att chansa på att hänga ut någon som kanske använt sig av grannens eller polarens namn.
Citera
2024-11-12, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorgNThorg
Han förlorade verkligen talförmågan där. Många nervösa ryckningar.

Vet någon vem det är? Konfrontationen är f IK, (före Impulskollendramat) då han får ett visitkort.
Har han hunnit rensa FB?

De har slutat att göra reklam för Impulskollen, det stämmer, men har tidigare haft kort för Preventell också.
Citera
2024-11-12, 20:43
Medlem
#509 ser lite ut som Brevik, psykopatvibbar ger han också men igentligen är det nog bara nervositet.

Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Jag blir bara mer och mer illamående...

(och då menar jag såklart den "fina" sexfilmen han spelat in med sig själv)

https://dumpen.se/2023/10/30/trehundrade-gaddan-napp-300-norrkoping/

Fast visst finns det vissa roliga inslag också. Men äckelkänslan överskuggar helheten.

Den runkfilmen
Senast redigerad av korvstofft 2024-11-12 kl. 20:45.
Citera
2024-11-12, 20:46
Medlem
Ezra75s avatar
Citat:
Ja jag har hittat honom.
Jag ville att någon skulle bekräfta/dementera att det verkligen var rätt person men det verkar som att det räcker med namnet som står på Dumpen för att räknas som bekräftat.
Jag har dock inte för avsikt att chansa på att hänga ut någon som kanske använt sig av grannens eller polarens namn.
Det första namnet och andranamnet i Vårby och åldern är rätt, han säger åldern i videon….. tror inte det finns nån annan ens hela Sverige som heter det…..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in