Citat:
Ursprungligen postat av
AbsolutVodka12
Nordkoreanerna är drillade i samma anda som de nazistiska soldaterna under ww2. De vet att de är bäst, de är ostoppbara och en överlägsen ras. Kim skickar ju givetvis de bästa soldaterna man har för att hedra den Nordkoranska nationen. Välutbildade och välutrustade. Stackars Ukrainare...
Citat:
Ursprungligen postat av
Boxer123
Det blir intressant att se hur snabbt UAF kan eliminera de 11 000 nordkoreanska soldaterna. Om ryska styrkor förlorar omkring 1 500 soldater per dag i strider mot UAF, talar mycket för att även dessa nordkoreaner kommer möta samma öde inom kort.
Märkligt att man bara skickar så få soldater när man vet deras öde i förhand. Men de är säkert en dummare art och bara vi som är så smarta som kan se vad som väntar de.
Jag ser fram emot rapporter och bildmaterial som bekräftar deras förluster, särskilt eftersom de redan har mött UAF i strid utan att vi av en underlig anledning har sett några konkreta resultat dokumenterade än.
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/kallor-rysk-offensiv-i-kursk-kan-inledas-inom-kort
Jag blir så förvirrad.
Kan inte ni rasbiologer prata ihop er?
Jag tror att de blöder och dör, som alla andra när de träffas.
Har ni någon annan teori på detta i eran rasvärld?
Urbota korkade idioter är vad ni är.
Tänk att Putin skulle behöva ta hjälp av NK.
Måste svida i era renrasiga hjärnor.
Jag tror att de 11 000 nordkoreaner som ska offras, kommer att räcka i 2 veckor.
Tänk att de lärt sig modern krigföring på några veckor. Köra drönare.
Från Nordkoreas mörker till Putins drönarförare. Vilken utveckling!