Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-12, 14:06
Medlem
raskenss avatar
Sinnessjuka ryska förluter i går,1920 ryssar. Det är 2a världskigsnivåer snart på slakt av ryss.

https://cornucopia.se/2024/11/uppdateras-blodigaste-dagen-for-ryssarna-och-pansarslakt-nar-rysk-offensiv-i-kursk-drog-igang-mamma- och-hennes-tre-barn-mordade-i-terrorbombningen-av-kryvji-rih/
Citera
2024-11-12, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsolutVodka12
Koreanerna har satt skräck i de veka ukrainarna. Koreaner är som japaner, fruktansvärda motståndare. Uthålliga, hängivna, stolta. De ger sig aldrig, retirerar inte en meter, slåss till sista man. Varför tror du USA tvingades använda atombomben för att stoppa Japan i ww2..?

Det har gått illa för Ukraina i kriget så här långt, och med koreanerna på ryska sidan är det snart över.

Utmärglade och deserterande paradsoldater utan någon slags krigserfarenhet, och som dessutom bidrar med svåra språkförbistringar ute på slagfältet, låter som en verklighetsbaserad beskrivning.
Citera
2024-11-12, 14:08
Medlem
KillPus avatar
Kursk län. Utrotning av ryZk "desant" som vissa ryssråttor runkar på. Minst 15 BTR och över 100 avlivade Z-inavel. Vackert!

https://x.com/PulseOfUkraine/status/1855641190659481665
Citera
2024-11-12, 14:10
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
Sinnessjuka ryska förluter i går,1920 ryssar. Det är 2a världskigsnivåer snart på slakt av ryss.

https://cornucopia.se/2024/11/uppdateras-blodigaste-dagen-for-ryssarna-och-pansarslakt-nar-rysk-offensiv-i-kursk-drog-igang-mamma- och-hennes-tre-barn-mordade-i-terrorbombningen-av-kryvji-rih/

Herregud! Måste vara nytt rekord!

Ryssslakten fortsätter🙂
Citera
2024-11-12, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CanisMinor
Snälla... följ ditt egna råd!

(FB) Stora tråden för enkla, korta eller nybörjarfrågor

(FB) Jättestora tråden om att äta/dricka cannabis

Men du kanske har fastnat i en psykos?

Haha... men en sak ska jag ge dig... du är lite rolig...
Det säkraste är att se på nyhetsrapporteringen. Koreanska framgångar basuneras ut över hela världen, medan ryska framgångar förtigs. Det är en del av propagandakriget, man vill stärka moralen hos ukrainarna. Så flera veckor utan rapporter om kriget innebär alltså att det går bra för Ryssland.
Citera
2024-11-12, 14:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av raskens

Snart kommer det väl rapporter om 5 000 döda om dagen. Men inga ryska mödrar eller andra yttrar sig om sina förlorade söner och bröder.

Intressant nog var det ju just ryska mödrar som nästan stoppade Tjetjenien-krigen, men nu är det tyst. Inga nyheter om att ryssar ifrågasätter alla dessa döda soldater. Kanske är det bara jag som reflekterar över det – måste vara något fel på mig som inte tar britternas underrättelseuppgifterna på allvar.
Citera
2024-11-12, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxer123
Den dagen jag ser 11 000 nordkoreaner elimineras på en vecka, då ger jag upp och ställer mig bland flocken.

Du har verkligen fastnat i samma gamla spår där varenda nordkoreansk soldat sätts in samtidigt och elimineras på extremt kort tid. Släpp det nu.
Citera
2024-11-12, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritsfabriken
Utmärglade och deserterande paradsoldater utan någon slags krigserfarenhet, och som dessutom bidrar med svåra språkförbistringar ute på slagfältet, låter som en verklighetsbaserad beskrivning.
Nordkoreanerna är drillade i samma anda som de nazistiska soldaterna under ww2. De vet att de är bäst, de är ostoppbara och en överlägsen ras. Kim skickar ju givetvis de bästa soldaterna man har för att hedra den Nordkoranska nationen. Välutbildade och välutrustade. Stackars Ukrainare...
Citera
2024-11-12, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Herregud! Måste vara nytt rekord!

Ryssslakten fortsätter🙂
Du vet att din "information" om ryska förluster kommer från Ukraina..?
Citera
2024-11-12, 14:19
Medlem
Citat:
Snart kommer det väl rapporter om 5 000 döda om dagen. Men inga ryska mödrar eller andra yttrar sig om sina förlorade söner och bröder.

Intressant nog var det ju just ryska mödrar som nästan stoppade Tjetjenien-krigen, men nu är det tyst. Inga nyheter om att ryssar ifrågasätter alla dessa döda soldater. Kanske är det bara jag som reflekterar över det – måste vara något fel på mig som inte tar britternas underrättelseuppgifterna på allvar.

Sant, Putin verkar på något sätt lyckats att stoppa de ryska mödrarna. Men jag tror också det är en förklaring till varför ryssarna i så hög utsträckning väljer att rekrytera från andra provinser inom Ryssland, från fängelserna och så givetvis utländska soldater från afrika, mellanöstern och asien, nu senast en hel militär styrka från Nordkorea.

Så mammorna som gråter när de ryska soldaterna dör de bor inte i St Petersburg eller Moskva.
Citera
2024-11-12, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsolutVodka12
Nordkoreanerna är drillade i samma anda som de nazistiska soldaterna under ww2. De vet att de är bäst, de är ostoppbara och en överlägsen ras. Kim skickar ju givetvis de bästa soldaterna man har för att hedra den Nordkoranska nationen. Välutbildade och välutrustade. Stackars Ukrainare...

Stackars dig snarare. De tyska soldaterna under WW2 hade betydligt bättre förutsättningar än Nordkoreas paradsoldater och ändå ledde det fram till tyskens kapitulation till slut.
Citera
2024-11-12, 14:25
Medlem
CanisMinors avatar
Citat:
Äntligen någon med lite vett. Majoriteten här tycks fortfarande hallucinera att Ukraina går mot seger.

De ser ryssarna som en underlägsen kraft som bara skickar sina soldater till massdöd. Men de glömmer, eller är för unga för att minnas, att ryska mödrar nästan stoppade Tjetjenien-krigen när förlusterna blev för stora – sådana röster hörs inte nu. Putin var ledare då, precis som han är nu.

Sanningen är att ryssarna bombar sönder platserna där ukrainarna är positionerade och därefter går in med marktrupper för att rensa.

Istället väljer många att tro på britterna och deras fabler, trots att de är allt annat än neutrala.

Den dagen jag ser 11 000 nordkoreaner elimineras på en vecka, då ger jag upp och ställer mig bland flocken.

För den döva och blinda så kan Putin säkert på något märkligt vis förklara för dig att han har infört en lag om att man inte får kritisera den ryska speciella militära operationen. Kan leda till ett väldigt långt fängelsestraff.

Det är den enkla sanningen vad berör mödrar! Det är faktiskt IQ-befriat att ha missat den delen!

En annan sanning är att 11.000 nordkoreanska soldater inte kommer elimineras på en vecka, så än behöver du inte ge upp! Vilket är lite synd ändå!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in