Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Detta har jag bemött. Du autist-loopar samma om och om igen.
Varje gång du försöker ljuga om vad du sa så tåls det att upprepas, feministhaggan. Du tycker att (vita)kvinnor är korkade idioter som inte förstår sitt eget bästa och som gör allt för manlig uppmärksamhet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Jag sexstrejkar inte.
Nej, man måste först och främst ha tillgång till något för att ens kunna strejka.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Han har konsekvent motsatt sig Project 25 och vi får hoppas att han kan stå emot miljardärsmongona som vill implementera det. Rena rama Stalin fasonerna för tusan.
Nej, det är raka motsatsen till Stalin och vänsterpolitik. Det är konservativa policies till skillnad från allt du och Stalin står för(ni har mer gemensamt än vad du tror). Jag läste igenom det mesta av vad Project 2025 och kunde inte hitta mycket att klaga på.
Har du något konkret att invända mot det? Har du ens läst det? Självklart inte. Aftonbladet har berättat för dig hur hemskt det är.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Men inte ska du väl redan lämna in brasklappen. Du ska se att han och hans anhängare lyckas klämma åt kvinnorna (+alla andra som inte befinner sig i toppskiktet)
Det är ingen som vill klämma åt kvinnor. Alla resonerar inte som psyksjuka feminister som du vars hela existens går ut på att hata och försöka "klämma åt" det andra könet.