2024-11-12, 08:33
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riese
Antog du precis mitt kön? Jag är en tjur, inte en björn.

Det är en kardinalsynd oavsett vilket kön man tillhör Riese!
Citera
2024-11-12, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Sant.
Jag försöker bara när något kan förtydligas, och någon annan som läser kan lära sig något.

Men nu kom det på tal för att Google Trends börjar lyfta, och för att påvisa vad som brukar hända med priset när det sker. Förväntar mig inget annat än en parabola i BTC priset även denna gång, för att sedan lugna ner sig mer när Google sökningarna lugnar ner sig lite.

Det kommer ju komma en dag då Bitcoin är något naturligt i vardagen, och få behöver googla till sig ny information om tillgången i fråga. Vad priset är på den dagen är upp till var och en att spekulera i...

Fortsätt med det, du har många bra poänger, om än partiska! Men man får tänka själv också 🤗
Citera
2024-11-12, 10:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Stop.Belagg är en av dom bästa skribenterna i tråden. En sann maximalist med diamanthänder som desseutom är väl påläst. Man kan inte annat än att hysa respekt.

Stop.Belagg och Leaston är trådens två giganter. Mycket väl pålästa och on the point (mestadels, håller inte med om mer än 99,9%). Stor respekt till dessa två!

Och stort grattis till alla som håller Bitcoin! Nu fortsätter vi tillsammans mot högre höjder!

Citera
2024-11-12, 10:47
Avslutad
Många börjar sälja nu men jag sitter lugn i båten. Hodl sedan 2012 och kommer inte sälja förän vid $185,000 USD. Inte för att jag behöver sälja, men någon dag kommer det tappa värde.
Citera
2024-11-12, 10:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nginx
Många börjar sälja nu men jag sitter lugn i båten. Hodl sedan 2012 och kommer inte sälja förän vid $185,000 USD. Inte för att jag behöver sälja, men någon dag kommer det tappa värde.

Grattis till att ha missuppfattat allting. Bitcoin saknar topp eftersom fiat saknar botten.
Citera
2024-11-12, 11:09
Medlem
Kommer det en större korrigering idag tror ni? Får vi se 90?
Citera
2024-11-12, 11:12
Medlem
hazenectars avatar
Det var nog gissningsvis en och annan stop loss som rök precis baserat på prisutvecklingen.
Citera
2024-11-12, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrEarlGrey
Grattis till att ha missuppfattat allting. Bitcoin saknar topp eftersom fiat saknar botten.

självklart har btc en topp, om den är vid 1 miljon usd eller 20 är omöjligt att säga.

Vad tycker du skillnaden mellan btc och andra kryptovalutor är?
Finns ju hur många som helst som toppat och sedan inte återhämtat sig.

Tesla kan toppa, amazon kan toppa, guld kan toppa, alla tillgångar kan toppa.
Citera
2024-11-12, 11:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Smushkush
självklart har btc en topp, om den är vid 1 miljon usd eller 20 är omöjligt att säga.

Vad tycker du skillnaden mellan btc och andra kryptovalutor är?
Finns ju hur många som helst som toppat och sedan inte återhämtat sig.

Tesla kan toppa, amazon kan toppa, guld kan toppa, alla tillgångar kan toppa.

Finns eventuellt en teoretisk topp någonstans, men det är ointressant eftersom vi inte lär se den under vår livstid. Bitcoin fortsätter upp mot total dominans.
Citera
2024-11-12, 11:58
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Det var nog gissningsvis en och annan stop loss som rök precis baserat på prisutvecklingen.

Snyggt, alla som gick lång med för mycket leverage det senaste dygnet är nu sopade av banan. Ska bli intressant att se hur ljuset stänger på 4h. Skulle inte bli ett dugg förvånad om vi kravlar tillbaka upp.
Citera
2024-11-12, 12:14
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smushkush
Nej, den har ingen topp för att fiat har ingen botten.

Säg att vi når 20M, vad tror du händer med priset nästa gång det trycks nya pengar?
Citera
2024-11-12, 13:00
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Har korrigerat den övre nivån till grönt som det var tänkt ifrån början. Priset på 1H: https://ibb.co/mXkXJMW

Nu är det rimligt att byta fokus till 4H igen: https://ibb.co/vhY2vhh

Även 1D har bidragit med en ny trenlinje i form av grön diagonal. Den kommer att fungera som en första vektor framöver. På 1D ser det här makalöst bra ut rent strukturellt än så länge. Håller även lila diagonal under uppsikt när jag zoomar ut.

1D graf: https://ibb.co/VLZ9sLN

Blå diagonal förlorad på 4H, flippar härmed bearish. Bullish igen över röd. (bearish igen vid reclaim följt av förlust på nytt) megabullish över blå horisontell. Får kolla på nya diagonaler senare.
Kommer att monitorera på 1h samt 4H i kombination framöver.

Graf 4H: https://ibb.co/cvJwYG2
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in