2011-03-03, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker_Arse

Jag kom nyligen över en Asian Street Meat-rulle av okänd anledning, och för första gången i mitt liv blev jag fanimej illa berörd från början till slut.

För er som inte känner till..
Det är en snubbe(en britt gissar jag på) som boinkar thai-tjejer(prostituerade) i skabbiga hotellrum.
Har är så ful och äcklig...blek, lönnfet, flintskallig och ser ut som Gollum i nyllet.
Men givetvis har han en kuk stor som en sprayburk som han hammrar in i dessa små taniga thaitjejerna så att dom bokstavligt talat spricker.
Blodet rinner.
Filmen var uppdelad i tre delar...samma snubbe med en ny tjej i varje, och han måste ha valt dom minsta och tunnaste han kunde hitta för tjejerna är verkligen taniga.

Det är så jävla tydligt att tjejerna verkligen vantrivs med situationen, de t.o.m. avbryter sessionen då tjejen måste gå och spy för att sen komma tillbaka för att få jättekuken nerkörd i halsen igen...snubben kommer, och sen blir det iväg och spy upp hans vidriga sagge.

ÄNDÅ är "sexet" uppbyggt som i en porrfilm där två personer VILL ha sex med varandra och vill tillfredställa sin partner..på nåt sätt.
T.ex. då snubben utför oralsex på brudarna som mest ligger och försöker hålla tårarna tillbaka.
Att han sen sätter fast tjejen med handbojjor bakom och under toalettstolen på det mest förnedrande sättet man kan tänka sej och fortsätter att penetrera henne från alla håll gör nog inte saken lättare.

Fan har ni sett detta spektaklet eller???
Vad tycker ni om det?
Tänder någon på sånt här?...eller jo det vet jag väl att folk gör. men vad är det för en människa som vill ha det på detta viset?

Jag är ingen porrmotståndare men detta gjorde fan ont i mej att se.

Laddade hem flera, men hittade ingen med just det du beskriver. Såg inget blod eller spyor, vilket bara låter otroligt äckligt.
Gillar i alla fall inte dessa filmer. Snubben, Australiensare gissar jag, är ful som stryk, bra Gollum liknelse. Sprayburk vet i fan, tycker han sprayar väldigt lite i slutet på varje akt. Dessutom är han totalt osympatisk och säger i princip inget.

Mr. Kinkade, från BKK suckee fuckee tar också tjejerna hårt och är skalig, men han gör det ändå med glimten i ögat och skrattar och skojar mycket.
Citera
2011-03-03, 23:46
Medlem
Elparadisos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loveasia
Här finns ALLT. OK, kanske inte alla, men jävligt många. Asian Street Meat, Asian Apple Seed, Bangkok Street Whores (en favorit eftersom de pratar mycket med tjejerna innan), Creampie Thais... Bara asiatiskt.

http://sexyadultgoddess.blogspot.com/

Dessutom uppdateras bloggen. Enda nackdelen är att det dyker upp reklam som man måste klicka bort, men det går väl att leva med.

Lösen till alla filer är alltid antingen "ginhoi" eller "sexyadultgoddess.blogspot.com".

Enjoy!

Lite för många FB:are som varit framme eller? Det enda som kommer upp är "no posts"
Citera
2011-03-05, 14:41
Medlem
Bulks avatar
Vaddå? Är det inte därför man åker till LOS?
Citera
2024-11-07, 22:01
Medlem
Vad har hänt med dessa fina videos?
Det går ju inte att hitta en enda längre. Alla är borttagna från alla sidor?

Vilket jävla mög.
Citera
2024-11-11, 17:40
Medlem
Emerains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaustiksodan
Vad har hänt med dessa fina videos?
Det går ju inte att hitta en enda längre. Alla är borttagna från alla sidor?

Vilket jävla mög.
Hur söker du, människa? Jag sökte på ”askan street meat xxx” och fick gott om resultat, inklusive ett stort antal på Spankbang.
Citera
2024-11-12, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emerain
Hur söker du, människa? Jag sökte på ”askan street meat xxx” och fick gott om resultat, inklusive ett stort antal på Spankbang.

Lustigt! Ja, det kommer ju upp massa resultat när man lägger till xxx, ja.. (Prova att ta bort det så blir resultatet ett helt annat). Men super! Då kan man ronka kuken igen då!
Citera
2024-11-18, 17:50
Medlem
Emerains avatar
Citat:
Lustigt! Ja, det kommer ju upp massa resultat när man lägger till xxx, ja.. (Prova att ta bort det så blir resultatet ett helt annat). Men super! Då kan man ronka kuken igen då!
Hur kan du vara förvånad? "street meat" betyder inte enkom prostituerade. Titeln är troligtvis en ordlek på att "street meat" används i en mat-betydelse i andra sammanhang, och för prostituerade som går omkring på gatan mera sällan. Men så rör jag mig givetvis inte i sådana sammanhang där diskussioner om olika typer av prostituerade förekommer.
Citera
2024-11-19, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emerain
Hur kan du vara förvånad? "street meat" betyder inte enkom prostituerade. Titeln är troligtvis en ordlek på att "street meat" används i en mat-betydelse i andra sammanhang, och för prostituerade som går omkring på gatan mera sällan. Men så rör jag mig givetvis inte i sådana sammanhang där diskussioner om olika typer av prostituerade förekommer.

Jo, det vet jag såklart men jag har haft detta som standard-sök ett tag nu och det har tidigare alltid kommit upp "rätt" resultat med nämnda sökkriterier. Men nu var det ju löst, så tack.

Gubben i filmerna har förresten dött av AIDS nu vad jag vet.
Han hade tydligen bestämt sig att det var på detta sätt han ville dö.
Citera
2024-12-13, 12:38
Medlem
Citat:
Jo, det vet jag såklart men jag har haft detta som standard-sök ett tag nu och det har tidigare alltid kommit upp "rätt" resultat med nämnda sökkriterier. Men nu var det ju löst, så tack.

Gubben i filmerna har förresten dött av AIDS nu vad jag vet.
Han hade tydligen bestämt sig att det var på detta sätt han ville dö.

Vilken gubbe? Han med stora kuken? Om inte, var kan man hitta fler filmer med honom?
Citera
2024-12-13, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrianskammare
Vilken gubbe? Han med stora kuken? Om inte, var kan man hitta fler filmer med honom?

Just precis, han ja. Förut cirkulerade det rätt många filmer med honom. Det är ju bara dessa som är intressanta, tycker jag.
Citera
2024-12-13, 17:26
Medlem
Citat:
Just precis, han ja. Förut cirkulerade det rätt många filmer med honom. Det är ju bara dessa som är intressanta, tycker jag.

Men varför hade han kondom om han hade hiv? Tjejerna sväljer ju hans sperma / har i munnen?
Citera
2024-12-13, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrianskammare
Men varför hade han kondom om han hade hiv? Tjejerna sväljer ju hans sperma / har i munnen?

Det hade han bara ibland, vet inte varför. Ofta körde han ju utan, och han tog ju för sig av dessa tjejer på alla tänkbara sätt. Slickade dom alla upp i brygga, m.m...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in