Citat:
Ursprungligen postat av
Donatella2
Men verkligen. Magnus har nu gett en replik på allt ifrågasättande genom att lägga upp selfie nr 250-ish på sin instastory med texten "Like water on a duck's back".
Narcissist-Magnus, 46, skulle kunna gå en 100 p kurs i ämnet "självrannsakan, empatisk förmåga och personlig mognad" hos Tiktok-Elsa, 27. Kursen "att uttrycka sig med engelska fraser till en svensk publik för att känna sig lite coolare och lite viktigare" verkar han ju redan ha klarat av.
Han framstår mer och mer som en riktigt störd person.
Det är uppenbart att Hector går ut som han gör (intervjuer, live mm) för att han har farit illa. Han har i princip outat att de två inte längre är gifta (vilket produktionen inte kan vara så glad över) och han vägrar se sig själv som ett offer och hålla tyst över vad som har hänt och hur han behandlats.
Vilket är väldigt bra, TV program i all ära men det här handlar om en person som förnedras av en person som tydligen har problem med sig själv, och ingen steppar in och avbryter det som händer.
Magnus hade vägrat titta honom i ögonen och lämnat rummet och ändå ska Hector fortsätta och förnedras ännu mer….”får jag röra din hand Magnus?….”ja det får du, du fåååår röra mig hand” men jag vill varken titta på dig, prata med eller ens ta i ditt lillfinger. Och ”Hector förstår hur det känns för mig att du tycker det är jobbigt att jag är elak!!!”.
Fy fan….vet inte ens om jag vågar titta på nästa avsnitt, hoppas Hector redan har lämnat (kanske med hjälp av Adam och Elsa som olikt produktionen stöttade H) innan avsnittet börjar.