Citat:
Ursprungligen postat av
SammyJo
Selma är enligt mig den mest intressanta deltagaren i årets säsong. Bakom den flamsiga fasaden gömmer sig en avgrund av sår och demoner. Sannolikt hänger en del av den dåliga självkänslan ihop med hennes etniska påbrå. Iranier är kända för att ha ett visst skönhetsideal (opererad näsa, fillers, smink) som Selma inte velat inordna sig efter. Hon har förmodligen fått höra en del elakheter av sina landsmän genom åren och det har satt sina spår. Det kommer att krävas månader-år av kärlek, tålamod och lågaffektivt bemötande innan hon känner sig helt trygg. Den tålmodige som pallar med det kan då se fram emot en rolig och lojal partner.
This. Vad ÄR det Selma går och bär på egentligen??
Andreas i all ära, men när jag ser honom får jag lite grann upp en bild av en kille som går runt på Estonias bildäck med vatten runt skorna, öser vatten lite förstrött och funderar på om han kanske ska hämta en större hink. Liksom, jag tror att han har noll och intet att sätta emot när det verkliga raset kommer.
Indien-gurun som säger att Andreas inte är "strong enough" kan ju dra åt helvete. Det är väl övertydligt att Selma tar varje tillfälle att ducka från öppenhet, helt oavsett vad Andreas/ös-karlen säger och gör. Experten borde käka en vindaloo (med extra chili) och skita ner sig.