2024-11-11, 19:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
Du kallar användare här idioter men kan själv inte förstå texten. Fråga din mamma om hon kan läsa och förklara för dig.

Ett tips, det handlar om utveckling, religon och kulturer. Vi kan ju för fan inte jämföra alla med oss utan ge dom tid och har du inte tid så åk dit och tar hem några barn och ge dom en fantastisk framtid. Att bomba dom till medeltid igen är inte lösningen.

Förstår du inte "vi" heller?

Håll käft, pedofilapologet.
Citera
2024-11-11, 19:08
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
....för att de tror att de kan kontrollera dem.
Vänstern älskar endast dem som de kan kontrollera och som gör som vänstern säger.
Vänta bara tills dess att det går upp för de vänsterblivna att de INTE kan styra muslimer. Då blir det humor på högsta nivå.

Det går inte att fostra en galen get. Kastrera dem i vaket tillstånd och avliva asen….å släng ut dem i öknen som gam-föda…🦅
Citera
2024-11-11, 19:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Guldvask
Bra där skyll allt på väst. Muslimerna har väl ett eget ansvar också? Så fort man inte håller dem i koppel så leder det till massmord och såna här efterblivna lagar.

Tror du att de är barn eller? Kolla deras befolkning hur de beter sig när de kommer hit. Inte undra på att de mördar oskyldiga och knullar småbarn.

Om du nu inte vill ha dom här varför rövslickar västerlänningarna usa och deras invasioner av Irak och andra länder? Får du ju skylla dig själv att de inom 20 år kommer att vara i majoritet här. Att Sverige blir ett muslimskt land är svenskarnas egna fel
Citera
2024-11-11, 19:19
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reraised
Vissa ungar får ju mens vid 9-10 årsåldern och rent biologiskt är de ju redo att knullas då.

TRAMS! Även om flickor menstruerar tidigt så har vare sig deras vagina eller bäcken ännu växt färdig för att normalt idka samlag eller föda fram en barn. Ungen spricker och går sönder på alla sätt du kan tänka dig….,sååå jävla SJUKT!
Citera
2024-11-11, 19:41
Medlem
HaveFuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalsanning
Muslimer är människor. Inga odjur. Däremot tål jag inte när man vill skydda profetens giftermål med en 6 åring. Så fort man påpekar det så nämner vissa att i kristna länder också haft den historien. Då är det omoraliskt enligt mig.
Det är viktigt att de drar en tydlig gräns här, 6 år är alldeles för tidigt men 9 är mer rimligt.
Citera
2024-11-11, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Varför skulle jag inte våga det?

Vad skulle jag vara rädd för?
Fan du behöver fler:

Finns inget bra med kristendomen då det är påhittat och inte har med verkligheten att göra. Det finns mycket ondska i Kristendomen också. Vi ser dock inte så mycket av det eftersom inte så många längre lever efter tramset som de borde göra. Så jag skulle nog hävda att de flesta som säger sig vara kristna inte är det.

Men barn far givetvis illa av kristendomen här och där också. Hur många barn som gifts bort i under kristendomen och judendomen har jag inte koll på.

Alla falska religioner (där folk tror på en gud) ska givetvis bekämpas. I Sverige och den moderna världen (väst) så satsar vi på att fortsätta utveckla utbildningssystemet i en sekulär riktning. Men för mänsklighetens skull så måste vi arbeta för att de länder som fortfarande lever i medeltiden förändras. Där skulle FN vara en bra tänkt spelare. FN borde sjösätta en världsplan för att sekularisera världen.

Det är inte okej att 9 åriga flickor blir våldtagna någonstans i världen.
Jesus var riktig enligt vetenskapen så egentligen kan du inte säga det du hävdar om kristendomen, du är helt ute och cyklar. Jesus budskap var riktigt bra och inspirerar människor ännu idag. Känner många som fått ett bättre liv och blivit bättre människor via att följa Jesus budskap.
Även om bibeln var skriven av människor och har vissa brister då den är skriven på en annan tid så har Jesus existerat och det är Jesus budskap som är kärnan i kristen tro. Och den är positiv, kärleksfull och tolerant. Ofta intelligent och öppensinnad, då kristendomen utvecklats och moderniserats en hel del.

Barn far inte illa av kristendomen utan utav onda människor besatta av ondskan som vissa kallar för "djävulen". Mest pedofiler är mest troligen ateister. Skulle du hävda att ateism är så farligt för barn och skadar barn? Det är din logik.
Du kan givetvis skylla ifrån dig och hävda att det är på grund av "X" jag gjorde någon illa men sanningen återstår, att du själv valt att göra någon illa, ondskan inom dig tog kontrollen vilket är motsatsen till vad Jesus budskap var där man ska älska sina medmänniskor. Bibeln är riktigt hårt dömande mot pedofiler dessutom, du vet noll om kristendomen och lyssnar för mycket på satanister som dyrkar djävulen och antikrist, blod, krig, mörker och sedan låtsas man som att Jesus är ond.

Du vill att folk ska vara själlösa och dekadenta, hata Gud och Jesus. Du saknar spiritualitet. När jag var i mörkret och plågades som fan, så hade jag sådana åsikter som du har. Idag vet jag bättre. Därför är mitt liv tusen gånger bättre idag. Jag är lycklig och mitt liv fungerar, medan jag var självmordsbenägen och dysfunktionell tidigare.

Att djävulen(ondskan) gömmer sig bakom tro ibland det vet jag, den är väldigt manipulativ, den använder en bra sak för att begå onda gärningar, just för att människor inte ska förstå något. Men Jesus budskap utan att vara tainted by ondskan är motsatsen till det. Hade ondska inte existerat som vissa av er ateister hävdar så hade inga barn farit illa överhuvudtaget. Inga krig hade funnits. Ingen korruption, inga mord, inga våldtäkter o.s.v. denna världen styrs av ondska, ser man inte detta är man helt blind och hjärntvättad av just denna ondskan då man låter den att fortsätta när man inte markerar mot den/inte känner till den. Goda bra människor har det svårt i samhället, korrupta som exploaterar andra blir stora, kända och rika.

Intelligenta och moderna muslimer kommer inte tycka att det är ok med denna lagen. Man kan inte dra alla över en och samma kam. I Sverige lever många muslimer normalt är min erfarenhet iaf.
Senast redigerad av EpicUsername 2024-11-11 kl. 19:59.
Citera
2024-11-11, 19:43
Medlem
Det säger allt om dessa människor. Empatilösa rovdjur. Samvetslösa med ett IQ under medel!
Citera
2024-11-11, 19:46
Medlem
Mindbusinesss avatar
Vad är det för åldersgräns i Afghanistan och Iran?
Citera
2024-11-11, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guldvask
Nu ska Irak införa en lag så att man kan börja sätta på 9-åringar också.

"Iraks regering tänker sänka den sexuella minimiåldern från 18 till 9 år.
Samtidigt ska kvinnor berövas rätten till skilsmässa, arv och vårdnad om barn.
Något som möter våldsam kritik från omvärlden."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/al8007/iraks-lagforslag-ha-sex-med-nioaringar

Dags att stänga dörren helt och hållet för de här odjuren nu.

Dags att släppa greppet om Irak istället Sverige behöver engagera sig i Sverige istället. De finns 90miljoner som bor i Irak som kan styra upp sitt land gränsen kommer inte stängas till Sverige av någon så gilla läget istället. Huvudsaken att du lever som du lär istället. Åtskilliga miljoner kronor har hamnat i Irak i form av insatser som kunde läggas här i Sverige där de behövs. Rör man ett blödande sår räkna med att få blod på fingrarna.
Citera
2024-11-11, 19:51
Medlem
utforskarens avatar
Är det på riktigt eller en hämnd för AlJazeera-dokumentären om kidnappade barn i Norden?
Citera
2024-11-11, 20:05
Medlem
Kolonns avatar
Släng ut ambassaden och bryt alla förbindelser med detta skitland
Citera
2024-11-11, 20:07
Medlem
Kaptagons avatar
Turkiet har I alla fall ingen åldersgräns för sex och det ska väl vara ett av de mest moderata muslimska länderna.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/XwEAg7/turkiet-slopar-aldersgrans-for-sex
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in