Citat:
Ursprungligen postat av
PhilipsDP18
Vilka vi?
Det verkar fan inte bättre. Vilken idiot.
Du kallar användare här idioter men kan själv inte förstå texten. Fråga din mamma om hon kan läsa och förklara för dig.
Ett tips, det handlar om utveckling, religon och kulturer. Vi kan ju för fan inte jämföra alla med oss utan ge dom tid och har du inte tid så åk dit och tar hem några barn och ge dom en fantastisk framtid. Att bomba dom till medeltid igen är inte lösningen.
Förstår du inte "vi" heller?