2024-11-11, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Det är klart att det är helt förkastligt och hoppas att det stoppas. Men jag tror främst inte
det är sexuella motiv, i sådana där fattiga länder är det väl vanligt med arrangerade äktenskap.
Jag tror inte främst det är pedofila böjelser som så många vill påstå

Med tanke på hur många bondgårdsdjur som blivit av med sin dygd i islams namn tror jag att det kan ligga nåt i det du säger. Barn, getter, kusiner - inget som inte duger åt en muslimsk man med 'feeling'...
Citera
2024-11-11, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mammanmedbollar
Alltså kan inte USA skicka världens jävla trupp till Irak. Göra sig av med hela regimen. Tillsätta ett västvänligt styre och sedan lämna?

Du kan betala för det för att lära irakierna om feminism, HBTQ, "allas lika värde" och andra påfund som cp-svensken tycker är viktiga.
Citera
2024-11-11, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalsanning
Muslimer är människor. Inga odjur. Däremot tål jag inte när man vill skydda profetens giftermål med en 6 åring. Så fort man påpekar det så nämner vissa att i kristna länder också haft den historien. Då är det omoraliskt enligt mig.

Ja men alla kristna länder idag är mer humana. Finns inget kristet land som skulle tillåta det här och lagen står på deras sida.
Citera
2024-11-11, 18:05
Medlem
Citat:
Alltså kan inte USA skicka världens jävla trupp till Irak. Göra sig av med hela regimen. Tillsätta ett västvänligt styre och sedan lämna?
Det var väl det de försökte?
Citera
2024-11-11, 18:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Vilka vi?

Det verkar fan inte bättre. Vilken idiot.
Du kallar användare här idioter men kan själv inte förstå texten. Fråga din mamma om hon kan läsa och förklara för dig.

Ett tips, det handlar om utveckling, religon och kulturer. Vi kan ju för fan inte jämföra alla med oss utan ge dom tid och har du inte tid så åk dit och tar hem några barn och ge dom en fantastisk framtid. Att bomba dom till medeltid igen är inte lösningen.

Förstår du inte "vi" heller?
Citera
2024-11-11, 18:06
Medlem
mammanmedbollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Du kan betala för det för att lära irakierna om feminism, HBTQ, "allas lika värde" och andra påfund som cp-svensken tycker är viktiga.
Har jag sagt att vi ska skicka över svenska åsikter?
Citera
2024-11-11, 18:07
Medlem
KoktPotatiss avatar
- Saddam Hussein borde aldrig störtas.
- Iran styr Irak för tillfället tyvärr.

Lösning: Klipp all slags band mellan Irak-Iran & sätt Saddam Husseins dotter i styret så omvandlas Irak till Las Vegas på några år.

Alla som var emot Saddam, här har ni resultatet...

Edit: Finns ingen källa någonstans där det säger att irakier i sig har röstat ja till denna lag, så håll gärna en god ton mot just självaste irakierna, då de flesta protesterar mot den här sjuka lagen.
BORT MED IRAN (regimen) FRÅN KARTAN SÅ LÖSER SIG ALLA PROBLEM I MELLANÖSTERN!!!
Senast redigerad av KoktPotatis 2024-11-11 kl. 18:09.
Citera
2024-11-11, 18:09
Medlem
Citat:
Har jag sagt att vi ska skicka över svenska åsikter?

Din idé var att du ville invadera landet och tillsätta ett väst-styre.

Jag är tveksam om det finns ett enda exempel på en sådan person i Irak som har gift sig med en 9-åring i modern tid.
Citera
2024-11-11, 18:18
Medlem
mammanmedbollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Din idé var att du ville invadera landet och tillsätta ett väst-styre.

Jag är tveksam om det finns ett enda exempel på en sådan person i Irak som har gift sig med en 9-åring i modern tid.
Vad pratar du om?
Citera
2024-11-11, 18:21
Medlem
Samkönade vuxna par som älskar varandra är nog otänkbart enligt dessa kräk men inte att våldta småflickor!

FY FAN!
Citera
2024-11-11, 18:24
Medlem
top_secrets avatar
Och som vanligt lyser de med sin frånvaro: imamer och muslimska ledare som tar avstånd och förkastar.
Citera
2024-11-11, 18:27
Medlem
Taokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldvask
Nu ska Irak införa en lag så att man kan börja sätta på 9-åringar också.

"Iraks regering tänker sänka den sexuella minimiåldern från 18 till 9 år.
Samtidigt ska kvinnor berövas rätten till skilsmässa, arv och vårdnad om barn.
Något som möter våldsam kritik från omvärlden."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/al8007/iraks-lagforslag-ha-sex-med-nioaringar

Dags att stänga dörren helt och hållet för de här odjuren nu.

Det sjuka är ju att världens alla pedofiler kommer kunna åka dit och utföra sina dekadenta behov helt lagligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in