2024-11-11, 17:02
Avslutad
Letade fram Linneas gamla snapprofil. 42 v, men va? Då var ju Jonna inte ens gravid

https://ibb.co/SfQkH85
Citera
2024-11-11, 17:20
Medlem
Snälla släpp det nu!! Om de nu är så att Linnea har kallats Lilo förr så är det ju jävligt konstigt att hon helt plötsligt ska börja kalla sig det igen efter att varit kallad Nea under hela Chrippa tiden. Varför inte kalla sig Lilu istället? Linnea lundström må vara Skånes korkade brud,som inte förstår att folk med IQ över 15 fattar varför hon börjat kalla sig det igen. Det är för att få en koppling till Lundell.. Var är det för fel på Nea? Och sen en sak till, varför hålla på och skriva en massa om Linnea i denna tråd? Hon har väl en egen FB tråd! Starkt jobbat Linnea, du ville inte bli en Influencer utan bara vara en vanlig lite Skåne tös.
Nu blev det ett inlägg om Linnea lundström i Chrippas tråd från mig, men det var de sista.
Citera
2024-11-11, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pressmedian
Hetsighet?
Det räcker att titta på hur Julia agerar och reagerar gällande Linnea och Chrippa, hur kan hon bli sur över att Linnea fått samarbete med barnleksaker, någonting som gynnar Cloe, varför har inte Julia själv försökt få något sånt samarbete? Hon tänker mest på sig själv hela tiden.

Mobbaranjo och fusklisen som leker talkshow, fan patetiskt, när ska Julle tillbaks till studion då?
Är hon på tjocken än?
Vart bor hon ens, står skriven i Kskoga, säger att hon är sambo med en kompis, eller bor hon hos P.Diddy?

Att dra in Julia är lustigt uttryckt, eftersom det är hon som i över ett år försökt sabba mellan Chrippa och Linnea... hon har inte ens ett eget boende, hon har haft alla chanser, men har skitit i det, trånar efter Chrippa, som inte skulle peta på henne med tång ens, dax att gå vidare kanske, eller lägga in sig på psyket

Chrippa gick ju tillbaka till Julia senast i år så han har nog förstört för sig själv. Hörde att Tomas har lagt in sig på psyket. Han klappade ju igenom totalt enligt uppgift.

Chrippa sa att hans pappa hade förstört för honom och då klappade pappan igenom. Vet inte om det stämmer dock. Ekonomiskt så har Tomas försökt hjälpa Christofer men det gick inte och då bröt karln samman. Stackars Tomas säger jag bara, med en sån son.
Citera
2024-11-11, 18:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Och hur vet du att jag inte vet? 🤔
Det vet jag eftersom det är ett av hennes smeknamn sedan hon var lite och hon har använt det på social medier.
Du är motbevisad.
I övrigt har du ju motbevisat dig själv gång på gång när det gäller att du skulle ha någon insyn i hennes liv.
Citera
2024-11-11, 18:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Olika information?
I Linneas situation fanns det bevis nog att häktad honom.
I Jockes situation släpptes chrippa efter några timmar, och den utredningen verkar t.o.m vara nedlagd.
Så baserat på informationen så verkar ju Linneas anmälan ha mer bevis än Jockes.
Ändå blev Linnea kallad psykopat och galen. Medans alla trodde på Jocke.

Jag diskuterar inte om Chrippa är skyldig eller oskyldig till anklagelserna. Jag syftar bara på hur folk reagerar olika på när Jocke anklagar chrippa för våld vs när Linnea anklagar chrippa för våld.

Det är rätt enkelt. Chrippa gick ut och sa att hon var en galen borderline tjej som kastat hans dotter i backen. Därav blev hon hårt ansatt då.

Jocke kände nog ett stort ansvar för flickan men vet i egenskap av bror hur Chrippa är dvs blir lätt arg. Han är ju som en vandrande stubintråd.

Så i grunden handlar det nog inte om Jocke vs Linnéa utan vad som föranlett händelserna.

Då syftar jag bara på händelserna du tar upp. Inte vad som hänt efteråt och var allt står nu.
Senast redigerad av 111-111 2024-11-11 kl. 18:26.
Citera
2024-11-11, 18:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Chrippa gick ju tillbaka till Julia senast i år så han har nog förstört för sig själv. Hörde att Tomas har lagt in sig på psyket. Han klappade ju igenom totalt enligt uppgift.

Chrippa sa att hans pappa hade förstört för honom och då klappade pappan igenom. Vet inte om det stämmer dock. Ekonomiskt så har Tomas försökt hjälpa Christofer men det gick inte och då bröt karln samman. Stackars Tomas säger jag bara, med en sån son.
Varför kommer du med lösa rykten som du inte vet om de stämmer eller inte?
Vad har du för källa - din luring bakom ena örat?
Citera
2024-11-11, 18:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf

Är det nu i dagarna Tomas lagt in sig på psyk?

Var det honom det handlade om när Chrippa ansåg att han blivit sviken?

Kan det vara så att Tomas för en gång skull inte stod upp för Chrippas påhittiga sida?
Citera
2024-11-11, 18:17
Avslutad
En fråga bara...
Är det inte så att det dom spelar , är typ samarbeten, så dom får in 30k på kontot så ska dom spela och behålla skinsen, men de dom vinner får dom en viss procent av?
Citera
2024-11-11, 18:19
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Hur vet man att det är Linnea?

Hon heter bara Tennisnea på ask FM.

Exakt så här vrider Micro alla bevis som kommer emot henne.
Vad svamlar du om?
När hon använde Lilo var hennes användarnamn på Snapchat tennisnea1.
Idag är Linneas användarnamn på Snapchat tennisnea1.
Och bilden med Lilo är från Linneas instagram.

Så ganska uppenbart att det är Linnea.

Varför blir ni så upprörda över att Linnea kallat sig själv Lilo?
Är det för att ni hade fel?
Citera
2024-11-11, 18:21
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
En fråga bara...
Är det inte så att det dom spelar , är typ samarbeten, så dom får in 30k på kontot så ska dom spela och behålla skinsen, men de dom vinner får dom en viss procent av?
Det borde väl finnas olika former av avtal.
Citera
2024-11-11, 18:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Snälla släpp det nu!! Om de nu är så att Linnea har kallats Lilo förr så är det ju jävligt konstigt att hon helt plötsligt ska börja kalla sig det igen efter att varit kallad Nea under hela Chrippa tiden. Varför inte kalla sig Lilu istället? Linnea lundström må vara Skånes korkade brud,som inte förstår att folk med IQ över 15 fattar varför hon börjat kalla sig det igen. Det är för att få en koppling till Lundell.. Var är det för fel på Nea? Och sen en sak till, varför hålla på och skriva en massa om Linnea i denna tråd? Hon har väl en egen FB tråd! Starkt jobbat Linnea, du ville inte bli en Influencer utan bara vara en vanlig lite Skåne tös.
Nu blev det ett inlägg om Linnea lundström i Chrippas tråd från mig, men det var de sista.

Jag delar din tanke kring Lilo. Mumsbullen samt Pallal körde med mamma Nea vilket Goldie hakade på. Detta har sedan skrivits i omgångar av olika personer här.
Jag minns det för jag blev för en gångskull rätt förbannad eftersom flickans mamma är Julia.

Linnéa hade väl en tråd men blev stängd då hon inte är en influenser. Jag har i varje fall för mig det
Citera
2024-11-11, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vad svamlar du om?
När hon använde Lilo var hennes användarnamn på Snapchat tennisnea1.
Idag är Linneas användarnamn på Snapchat tennisnea1.
Och bilden med Lilo är från Linneas instagram.

Så ganska uppenbart att det är Linnea.

Varför blir ni så upprörda över att Linnea kallat sig själv Lilo?
Är det för att ni hade fel?

Jag vet att jag har sett tidigare att hon kallar sig Lilo, men jag fattar inte relevansen. I och för sig är det konstigt av henne att börja använda det nu. Det visar ju att hon är sne i skallen. Ramsned till och med. Tomas kallar sig Tyllo. Vad tycker du om det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in