2024-11-11, 15:26
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Men varför är då eko intresserade av honom och alla som han swishat till?
Vilken skatt har han smitit undan ifrån?
Är det endast youtube?

Nu fattar jag ingenting.

Banal! Red ut åt mig!
Det kanske inte har med de verksamheterna att göra alls - han har ju pratat om kryptovaluta som han har. Det kan ju handla om det - för där skall ju vinst beskattas vid uttag, och om pengarna förs över svenska gränsen så skall de deklareras även om de är skattefria.

En tanke bara.
Citera
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Tyvärr är det så att Linnéa har förbrukat trovärdigheten när hon säger något om att Chrippa misshandlat henne. Så himla dumt.

Jag tänker att när Linnéa inte blev trodd var för att Jocke trodde på det Chrippa då.

Sen går tiden.

När Jocke gick in I lägenheten med någon med sig hade ju en annan sanning växt fram och han ville inte vara ensam just för att Chrippa är labil.

I allt detta har det ju gått en tid.
Hur mycket tid har gått mellan händelserna?
Vad har hänt mellan de två händelserna?
Jag tänker att du vet det eftersom du lägger ut det.
Men tycker du inte det är lite sjuk?
Att när Jocke anklagade chrippa för att vara våldsam så var det okej när han greps.
Men när Linnea anklagade chrippa för våld då var linnea galen och psykopat.
Citera
Medlem
Om jag inte minns fel har någon tidigare skrivit att det gjordes ett stort beslag av droger hemma hos Chrippa och Linnea, detta ska ha skett när de fick fick besök av polis, Kronofogdemyndigheten och Ekobrott.
Är detta en s.k. sanning med modifikation, hittar nämligen inte någon nyhetsartikel om att det ska ha skett ett stort beslag av droger i Linköping?

Enligt någon/några skulle något hända i torsdags (gällande Chrippa, Linnea eller någon annan i deras närhet), hände det något speciellt eller var det ännu ett påhitt?
Citera
2024-11-11, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Instagram får du besöka själv - och om du inte är intresserad av att läsa de som styrker att hon är Lilo så är du inte intresserad av annat än att leka leken "hacka på Linnea" alls.

Det förvånar mig inte utan ligger helt i linje med hur jag tolkat dig.

Jag har ingen möjlighet till det.
Jag bad om en print av bilden, en enkel begäran. Det finns ingen anledning att gå till attack med egna tolkningar. Om du inte kan lägga upp en print, vore jag tacksam om du bara kunde bekräfta det och gå vidare.
Citera
2024-11-11, 15:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Men tycker du inte det är lite sjuk?
Att när Jocke anklagade chrippa för att vara våldsam så var det okej när han greps.
Men när Linnea anklagade chrippa för våld då var linnea galen och psykopat.

Inte just vid dessa tillfällena eftersom det fanns olika information att förhålla sig till.
Jag förstod att det var så du tänkte.
Citera
2024-11-11, 15:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Om jag inte minns fel har någon tidigare skrivit att det gjordes ett stort beslag av droger hemma hos Chrippa och Linnea, detta ska ha skett när de fick fick besök av polis, Kronofogdemyndigheten och Ekobrott.
Är detta en s.k. sanning med modifikation, hittar nämligen inte någon nyhetsartikel om att det ska ha skett ett stort beslag av droger i Linköping?

Enligt någon/några skulle något hända i torsdags (gällande Chrippa, Linnea eller någon annan i deras närhet), hände det något speciellt eller var det ännu ett påhitt?
Det är minst sagt en sanning med modifikation. Stora beslag med narkotika leder till häktning - eftersom det i en sådan utredning ingår att försöka få tag på vilka som levererat, vilka som är mottagare och förhindra att vederbörande varnar leverantörer och mottagare så att nya tillslag inte kan göras.

Hade det rört sig om det hade han inte släppts innan häktning och definitivt inte innan anhållantiden hade löpt ut.

Samma användare som spred det har för vana att kläcka fantasiägg i tråden.
Citera
2024-11-11, 15:46
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Inte just vid dessa tillfällena eftersom det fanns olika information att förhålla sig till.
Jag förstod att det var så du tänkte.
Olika information?
I Linneas situation fanns det bevis nog att häktad honom.
I Jockes situation släpptes chrippa efter några timmar, och den utredningen verkar t.o.m vara nedlagd.
Så baserat på informationen så verkar ju Linneas anmälan ha mer bevis än Jockes.
Ändå blev Linnea kallad psykopat och galen. Medans alla trodde på Jocke.

Jag diskuterar inte om Chrippa är skyldig eller oskyldig till anklagelserna. Jag syftar bara på hur folk reagerar olika på när Jocke anklagar chrippa för våld vs när Linnea anklagar chrippa för våld.
Citera
2024-11-11, 15:47
Medlem
Citat:
Linnea la ut detta 21 januari
https://imgur.com/a/jAVO081

Tillägg: det var inte jag som hittade bevisen. Det var en annan användare.

Tack för den.

Det spelar ingen roll vem som la upp det. Det var en enkel print som efterfrågades och inga personliga angrepp eller irrelevant nonsens.
Citera
2024-11-11, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag har ingen möjlighet till det.
Jag bad om en print av bilden, en enkel begäran. Det finns ingen anledning att gå till attack med egna tolkningar. Om du inte kan lägga upp en print, vore jag tacksam om du bara kunde bekräfta det och gå vidare.

Att hon har det namnet på SnapChat säger idioterna Micro och Dopy ska innebära det är hennes smeknamn 🤣

Jag hette Mulan på ett spel. Betyder det stt mitt smeknamn är Mulan?

Vissa folk asså….
Citera
2024-11-11, 16:11
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Lögn.
Inte lögn. Micro talar sanning.
Jag har länkat bevisen som delades i tråden i natt.
Citat:
Linnea la ut detta 21 januari
https://imgur.com/a/jAVO081

Tillägg: det var inte jag som hittade bevisen. Det var en annan användare.
Citera
2024-11-11, 16:16
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Att hon har det namnet på SnapChat säger idioterna Micro och Dopy ska innebära det är hennes smeknamn 🤣

Jag hette Mulan på ett spel. Betyder det stt mitt smeknamn är Mulan?

Vissa folk asså….
Herregud, varför inte bara erkänna att du hade fel?
Varför inte bara erkänna att Linnea vist kallat sig Lilo innan Jocke och Jonna pratade om namnet?
Citera
2024-11-11, 16:59
Medlem
Citat:
Och vad tycker du att du tillförde här?

Du tycker inte att du missat något i din hetsighet?

Varför drar du in Julia nu? Hon verkar inte vilja ha tillbaka någon som misshandlat henne.

Alltså de enda som verkar vilja förstöra mellan Chrippa och Linnéa är just Chrippa och Linnéa.
Hetsighet?
Det räcker att titta på hur Julia agerar och reagerar gällande Linnea och Chrippa, hur kan hon bli sur över att Linnea fått samarbete med barnleksaker, någonting som gynnar Cloe, varför har inte Julia själv försökt få något sånt samarbete? Hon tänker mest på sig själv hela tiden.

Mobbaranjo och fusklisen som leker talkshow, fan patetiskt, när ska Julle tillbaks till studion då?
Är hon på tjocken än?
Vart bor hon ens, står skriven i Kskoga, säger att hon är sambo med en kompis, eller bor hon hos P.Diddy?

Att dra in Julia är lustigt uttryckt, eftersom det är hon som i över ett år försökt sabba mellan Chrippa och Linnea... hon har inte ens ett eget boende, hon har haft alla chanser, men har skitit i det, trånar efter Chrippa, som inte skulle peta på henne med tång ens, dax att gå vidare kanske, eller lägga in sig på psyket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in