2024-11-09, 03:49
Medlem
Spritnotas avatar
Så här: ingen internationell har hakat på att "anjo" säger sanningen.
Citera
2024-11-09, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Så här: ingen internationell har hakat på att "anjo" säger sanningen.

Han heter tydligen Anjo, precis som sin pappa och farafar som fick namnat av sina föräldrar pappa John och mamma Annlouise eller något, dvs An+Jo. så kan det va när inte haspen är på.
Citera
2024-11-09, 03:53
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hellborn85
Har du några belägg för siffrorna?

Ja. Men lyssna TOTAL. OHERRE
Citera
2024-11-09, 03:54
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Ja. Men lyssna TOTAL. OHERRE
Ja jac har siffrorna
Citera
2024-11-09, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Heja på ett mobbarfetto? Nej tack, jag föraktar båda svinpälsarna och kommer njuta så den dagen youtube och polisen stänger ner dom för gott.

Varför skulle polisen & youtube stänga ner dom? Kom inte med förtal grejen för vi vet att ingen av dom är anmälda, möjligtvis att några hatare har försökt med inte lyckats, ungefär som alla soc anmälningar på rask som bara läggs ner.
Senast redigerad av Pino555 2024-11-09 kl. 09:14.
Citera
2024-11-09, 13:32
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Varför skulle polisen & youtube stänga ner dom? Kom inte med förtal grejen för vi vet att ingen av dom är anmälda, möjligtvis att några hatare har försökt med inte lyckats, ungefär som alla soc anmälningar på rask som bara läggs ner.
Varför? För att dom tjänar pengar och regelbundet bryter mot både deras egna riktlinjer samt även Svensk lag. Det kommer att komma en dag då yt inte längre tillåter dessa skitmänniskor sprida sin mobbing på deras plattform och den dagen försvinner deras inkomst på 2 röda, vi såg alla vad som händer när Peddopontus försökte flytta sitt följe till en annan plattform.

Den ena är ju redan dömd för 5 fall av grovt förtal samt olaga identitetsintrång vet du inte det? Jag avskyr dessa människor som pesten, tänk dig då personerna som blir uthängda, underskatta aldrig en hämndlystring.

Sånt där beteende kommer alltid ikapp en och den dagen det gör det skulle jag inte vilja vara i deras plastskor från wish.
Citera
2024-11-09, 14:42
Medlem
Citat:
Varför? För att dom tjänar pengar och regelbundet bryter mot både deras egna riktlinjer samt även Svensk lag. Det kommer att komma en dag då yt inte längre tillåter dessa skitmänniskor sprida sin mobbing på deras plattform och den dagen försvinner deras inkomst på 2 röda, vi såg alla vad som händer när Peddopontus försökte flytta sitt följe till en annan plattform.

Den ena är ju redan dömd för 5 fall av grovt förtal samt olaga identitetsintrång vet du inte det? Jag avskyr dessa människor som pesten, tänk dig då personerna som blir uthängda, underskatta aldrig en hämndlystring.

Sånt där beteende kommer alltid ikapp en och den dagen det gör det skulle jag inte vilja vara i deras plastskor från wish.

Men om dom regelbundet bryter mot riktlinjer så borde dom varit avstängda för längesedan, hade dom dessutom begått brott mot Sveriges lag hade dom också åkt dit för länge sen.
Du har inget att komma med i denna frågan. Hur mycket du en sitter och anmäler så kommer du ingenstans utan står och trampar på samma ställe år efter år.

Saker som dom dömts för tidigare var ju då, straffet är avtjänat och klart.
Senast redigerad av Pino555 2024-11-09 kl. 14:52.
Citera
2024-11-09, 15:31
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Men om dom regelbundet bryter mot riktlinjer så borde dom varit avstängda för längesedan, hade dom dessutom begått brott mot Sveriges lag hade dom också åkt dit för länge sen.
Du har inget att komma med i denna frågan. Hur mycket du en sitter och anmäler så kommer du ingenstans utan står och trampar på samma ställe år efter år.

Saker som dom dömts för tidigare var ju då, straffet är avtjänat och klart.
Det handlar om att förtal inte faller under allmänt åtal, om någon av alla människor som blivit uthängda bestämmer sig för att dra dessa skitmänniskor inför skranket så blir det garanterat en fällande dom.

På samma sätt som Carl-Fredrik blivit dömd förut, målsägarna pratade ihop sig, sparade alla förtal och skickade in en redig hög tillslut.

Bara för dom klarat sig hittills sitter dom långt ifrån säkert Jag känner människor som varit kriminella under radarn i många år, när målsägarna och myndigheterna bestämmer sig så är det färdiglekt för gott.

Personligen tror jag att någon av dom kommer bli åtalade under nästa år, sånt där kommer alltid ikapp en tillslut
Citera
2024-11-09, 15:31
Medlem
jävligt tyst från anjos håll nu vad händer
Citera
2024-11-09, 15:47
Medlem
Citat:
Det handlar om att förtal inte faller under allmänt åtal, om någon av alla människor som blivit uthängda bestämmer sig för att dra dessa skitmänniskor inför skranket så blir det garanterat en fällande dom.

På samma sätt som Carl-Fredrik blivit dömd förut, målsägarna pratade ihop sig, sparade alla förtal och skickade in en redig hög tillslut.

Bara för dom klarat sig hittills sitter dom långt ifrån säkert Jag känner människor som varit kriminella under radarn i många år, när målsägarna och myndigheterna bestämmer sig så är det färdiglekt för gott.

Personligen tror jag att någon av dom kommer bli åtalade under nästa år, sånt där kommer alltid ikapp en tillslut

Men än så länge verkar ju ingen bry sig om det, dom kastar ju lika mycket skit på varandra.
Chrippa sitter ju dagligen på sin stream och pratar om Jocke, Anjo & Rask det blir bara tillbakakaka av allt.
Skillnaden är att chrippa har hotat barn till döden.

Jag skiter faktiskt i vad en viss användare samlade på sig om Rask, då personen själv kan ösa ur sig hur mycket skit som helst om andra, inte en dugg bättre person i mina ögon.

Är man kriminell så förtjänar man väl att åka dit.
Men som sagt att dom sitter och kastar skit mot varandra som dom gör nu orkar nog ingen myndighet reda i, tar för mycket tid däremot med hot är en annan sak.
Citera
2024-11-09, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
jävligt tyst från anjos håll nu vad händer

Han har ju haft olika kalas för sina töser i flera dagar 🥳
Citera
2024-11-11, 15:16
Medlem
Sex dagar sedan Anjo postade något på YouTube, har något hänt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in