Citat:
Ursprungligen postat av
Kickassfarsan
Det handlar om att förtal inte faller under allmänt åtal, om någon av alla människor som blivit uthängda bestämmer sig för att dra dessa skitmänniskor inför skranket så blir det garanterat en fällande dom.
På samma sätt som Carl-Fredrik blivit dömd förut, målsägarna pratade ihop sig, sparade alla förtal och skickade in en redig hög tillslut.
Bara för dom klarat sig hittills sitter dom långt ifrån säkert

Jag känner människor som varit kriminella under radarn i många år, när målsägarna och myndigheterna bestämmer sig så är det färdiglekt för gott.
Personligen tror jag att någon av dom kommer bli åtalade under nästa år, sånt där kommer alltid ikapp en tillslut

Men än så länge verkar ju ingen bry sig om det, dom kastar ju lika mycket skit på varandra.
Chrippa sitter ju dagligen på sin stream och pratar om Jocke, Anjo & Rask det blir bara tillbakakaka av allt.
Skillnaden är att chrippa har hotat barn till döden.
Jag skiter faktiskt i vad en viss användare samlade på sig om Rask, då personen själv kan ösa ur sig hur mycket skit som helst om andra, inte en dugg bättre person i mina ögon.
Är man kriminell så förtjänar man väl att åka dit.
Men som sagt att dom sitter och kastar skit mot varandra som dom gör nu orkar nog ingen myndighet reda i, tar för mycket tid däremot med hot är en annan sak.