2024-11-10, 17:41
Medlem
Det är ju uppenbart att dom två söker reaktioner från andra.

Lilo. För att Jocke skulle posta om det på insta. Skapar tittare till stream sen. Cheippa vet ju hur jock funkar. Så han försöker.

Bråket? Insta. Borta med namnen osv. Var säkert för att Anjo skulle lägga sig i och posta på insta.
Därför det fortfarande inte kommit tillbaka.

Men det börja uppstå stress för dom nu. När dom inte fick reaktionerna som dom var ute efter.
Citera
2024-11-10, 17:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Oavsett om Linnea nu har kallats för Lilo, så är det inget hon har använt offentligt sista året. Lägligt att det då kommer ut strax efter att J&J deklarerar sin sons namn.

Åhh det är bara en tillfällighet ju. Fast jag tror ju inte på tillfälligheter utan det är en direkt provokation som visar hur de två jobbar och har gjort hela tiden.
Citera
2024-11-10, 17:47
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
När sa Linnea att folk behövde ta hänsyn till henne när dem döper sina barn?

Var skrev jag att Linnea sa det? Du kan ju bemöta rätt påstående utan att hitta på egna meningar.
Citera
2024-11-10, 17:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Oavsett om hon kallats LiLo för massa år sedan så är det inget hon kallats nånstans sen hon blev tillsammans med Chrippa, att då gå ut med att det namnet när J&Js barn skulle heta så ÄR sjukt.

Jag tror också att de som tror att vet allt om Linnéa sedan hon var en liten flicka mest vill få det till att Jocke är besatt av Linnéa genom att tjata om att hon minsann var först med det namnet och därför vill han ha det. Det är ju två tre stycken som har bestämt att Jocke är det. Löjligt.
Citera
2024-11-10, 17:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bodi
Linnea är så ickeaktuell så hon griper efter halmstrån. Allt för att få Jockes uppmärksamhet.

Exakt! Hon vill att Jocke ständigt ska påminnas om henne. Sjukt stalkerbeteende.
Citera
2024-11-10, 18:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Exakt! Hon vill att Jocke ständigt ska påminnas om henne. Sjukt stalkerbeteende.
Ständigt påmind blir han bara om han kopplar namnet till Linnea. Det gör han ju inte enligt dig så då är det ju ingen fara för att det skall väcka romantiska tankar om och längtan efter henne.
Citera
2024-11-10, 18:16
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Var skrev jag att Linnea sa det? Du kan ju bemöta rätt påstående utan att hitta på egna meningar.
Vem är då denna "hon" du syftar på?
Citat:
Hon hade kunnat ha det som förstanamn utan att andra ska behöva ta hänsyn till det när de får egna barn.
Citera
2024-11-10, 18:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ständigt påmind blir han bara om han kopplar namnet till Linnea. Det gör han ju inte enligt dig så då är det ju ingen fara för att det skall väcka romantiska tankar om och längtan efter henne.

Har jag skrivit att han inte kopplar namnet till Linnéa. Det är ju precis tvärtom jag har skrivit.
Jag har däremot skrivit att Linnéa vill att Jocke ska påminnas om henne därav att hon plötsligt kom på att hon har blivit kallad för Lilo.

Jag tror att du snart måste lära dig att dina önskningar inte är andras.

Jag förstår inte hur du har kunnat läsa ut att Jocke skulle vara intresserad av Linnéa. För att Goldie har skrivit det?

Jag har inte ens hört Linnéa sagt det utan det har väl varit mest ge generellt att det är jättemånga som är intresserade av henne.

Om Mitt livs novell hade varit aktuell fortfarande hade det ni kokar ihop varit ett ämne där
Citera
2024-11-10, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det vet väl du inget om.
Hon kan väl kallas Nea av vissa och Lilo av andra.

Hon har Aldrig haft smeknamn Lilo.
Jag vet det med 100%
Citera
2024-11-10, 18:49
Medlem
Citat:
Har jag skrivit att han inte kopplar namnet till Linnéa. Det är ju precis tvärtom jag har skrivit.
Jag har däremot skrivit att Linnéa vill att Jocke ska påminnas om henne därav att hon plötsligt kom på att hon har blivit kallad för Lilo.

Jag tror att du snart måste lära dig att dina önskningar inte är andras.

Jag förstår inte hur du har kunnat läsa ut att Jocke skulle vara intresserad av Linnéa. För att Goldie har skrivit det?

Jag har inte ens hört Linnéa sagt det utan det har väl varit mest ge generellt att det är jättemånga som är intresserade av henne.

Om Mitt livs novell hade varit aktuell fortfarande hade det ni kokar ihop varit ett ämne där

Är väl snarare tvärtom?

Linnea var jätteintresserad av Jocke och hans kändisskap. Därav hon började umgås med kändisens lillebror för att kunna komma närmare Jocke?

Sedan spelade hon en fasad. Alla älskade henne. En mycket trevlig, snäll, härlig gullig tjej som alla tyckte om. Inte svårt när man ärduktig på manupulera andra och spela en fasad.
Citera
2024-11-10, 19:02
Medlem
Citat:

Linneas beteende är desperat. Men om man tänker tillbaka på vad Christofer berättade om Linnea i januari så stämmer det nog att i hennes värld är Jocke besatt av henne och inte tvärt om. I hennes värld så döper Jocke sitt barn efter henne och artister skriver låtar om henne. Ĥon är säkert gravid också i sin värld. Ja i hennes värld är hon prinsessa och Chrippa slåss mot drakar.
Citera
2024-11-10, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodi
Linneas beteende är desperat. Men om man tänker tillbaka på vad Christofer berättade om Linnea i januari så stämmer det nog att i hennes värld är Jocke besatt av henne och inte tvärt om. I hennes värld så döper Jocke sitt barn efter henne och artister skriver låtar om henne. Ĥon är säkert gravid också i sin värld. Ja i hennes värld är hon prinsessa och Chrippa slåss mot drakar.

”Linnea är inte efter kändisskap eller fame”

Minns alla vilka dårar som skrev så? 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in