2024-11-10, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, redan i oktober så konstaterar någon endera i denna eller i Jocke tråden att Linea kallas Lilo.
Att det är ett namn som har funnits med sedan minst 2015 är vi fler som vet.

Ja, jag skrev till dig igår att jag hade läst någonstans tidigare att hon kallats Lilo. Så jag är enig i det.
Citera
2024-11-10, 16:06
Medlem
Citat:
Som om du skulle veta det

Jo det har hon och det ligger ute på nätet sedan 2015, så det är inget som går att bladdra bort heller

Jag vet det med 100% säkerhet. Det gör inte du
Citera
2024-11-10, 16:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ja, jag skrev till dig igår att jag hade läst någonstans tidigare att hon kallats Lilo. Så jag är enig i det.
Ja, det gjorde du - så jag antar att de andra anser oss båda vara lögnare i den delen .. eller så får de acceptera att det är så.

Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Jag vet det med 100% säkerhet. Det gör inte du
Nej, det gör du inte. Faktum är att du inte ens kan göra det.
Citera
2024-11-10, 16:27
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
I Skatteverkets ögon är inte överföringar mellan t ex sambo/gifta att betrakta som beskattningsbar inkomst
Lön betyder betalning för motprestation och inom familjen är det helt okej att ha sådana överenskommelser utan att det blir beskattningsbar inkomst - myndigheterna lägger sig inte i sådana ekonomiska överföringar inom en relation.

Anställer du däremot din fru i ditt företag - då handlar det om beskattningsbar inkomst, men det gäller ju inte mellan Chrippa och Linnea.

Nu lär ju myndigheterna dock lägga sig i alla överföringar då pengarna verkar ha studsat lite hejvilt mellan olika konton.
Citera
2024-11-10, 16:37
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Nu lär ju myndigheterna dock lägga sig i alla överföringar då pengarna verkar ha studsat lite hejvilt mellan olika konton.
Det är möjligt, då får de väl hantera det.
Citera
2024-11-10, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Linnea har aldrig någonsin blivit kallad Lilo.

Det sjuka är ju att de som påstår att hon blivit det men vägrar bevisa det för att sätta sig på tvären mot oss som tvivlar på att namnet använts tidigare gör ju egentligen bara Linnea en otjänst.
Att inte bevisa det är ju snarare att måla vidare på att det är ett sjukt psykopatiskt beteende av henne att ni när Jocke och Jonna valde det namnet påstå sig ha kallats det.
Om någon faktiskt skulle lyckas bevisa att hon ju kallats det sen "åtminstone 2015" (vilket iofs är extremt obehagligt att en kärring på närmare 60år som inte har någon koppling till henne uppenbarligen vet) så skulle det ju vara så och då är det inget mer med saken än att vi som tvivlar har fel.
Men så länge inget levereras hjälper dessa användare egentligen bara till att bygga upp henne som psykopat.
Citera
2024-11-10, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Det sjuka är ju att de som påstår att hon blivit det men vägrar bevisa det för att sätta sig på tvären mot oss som tvivlar på att namnet använts tidigare gör ju egentligen bara Linnea en otjänst.
Att inte bevisa det är ju snarare att måla vidare på att det är ett sjukt psykopatiskt beteende av henne att ni när Jocke och Jonna valde det namnet påstå sig ha kallats det.
Om någon faktiskt skulle lyckas bevisa att hon ju kallats det sen "åtminstone 2015" (vilket iofs är extremt obehagligt att en kärring på närmare 60år som inte har någon koppling till henne uppenbarligen vet) så skulle det ju vara så och då är det inget mer med saken än att vi som tvivlar har fel.
Men så länge inget levereras hjälper dessa användare egentligen bara till att bygga upp henne som psykopat.

Exakt! Svårare än så är det ju inte.
Citera
2024-11-10, 17:18
Medlem
Citat:
Ja, det gjorde du - så jag antar att de andra anser oss båda vara lögnare i den delen .. eller så får de acceptera att det är så.

Nej, det gör du inte. Faktum är att du inte ens kan göra det.

Jo, jag vet. Varför skulle jag inte kunna veta det?
Citera
2024-11-10, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Ingenting i goldens kommentar kan tolkas som att golden tar tillbaka något. Du måste ha läst lite för snabbt och lite fel.

Du måste ha läst lite för snabbt och uppfattat fel.
Det var en fråga med ett tydligt frågetecken, inte en tolkning att Goldie tog tillbaka något.
Citera
2024-11-10, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Oavsett om Linnea nu har kallats för Lilo, så är det inget hon har använt offentligt sista året. Lägligt att det då kommer ut strax efter att J&J deklarerar sin sons namn.

Goldie var först på bollen att ta upp det i en tråd, sen kom L tätt efter.
Citera
2024-11-10, 17:35
Medlem
geek12s avatar
Oavsett om hon kallats LiLo för massa år sedan så är det inget hon kallats nånstans sen hon blev tillsammans med Chrippa, att då gå ut med att det namnet när J&Js barn skulle heta så ÄR sjukt.
Citera
2024-11-10, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Oavsett om hon kallats LiLo för massa år sedan så är det inget hon kallats nånstans sen hon blev tillsammans med Chrippa, att då gå ut med att det namnet när J&Js barn skulle heta så ÄR sjukt.

Precis min poäng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in