2024-11-10, 15:25
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Oavsett om Linnea nu har kallats för Lilo, så är det inget hon har använt offentligt sista året. Lägligt att det då kommer ut strax efter att J&J deklarerar sin sons namn.
Men varför blev det ens en stor sak att Linnea kanske kallats Lilo?
Det spelar väl ingen roll för Jocke och Jonna när det kommer till att döpa deras barn?

Anledningen att det kom ut var kanske för att folk tyckte det var ett roligt sammanträffande.
Citera
2024-11-10, 15:27
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Fattar inte. Men hur som helst är inte namnfrågan utredd klart snart? Vad mer vill du säga i denna frågan innan vi stänger?
Mitt svar till vilavila gällande ju inte ens namnfrågan
Citera
2024-11-10, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy

Varför pratar du med mig om namnfrågan då? Om det inte ens gäller den menar jag.
Citera
2024-11-10, 15:30
Medlem
Citat:
Jag fattar inte varför det fortsätter tjafsas om att Linnea kanske kallats Lilo. Vad spelar det för roll?
Ville Jocke ha bevis att Linnea kallats Lilo och i sånt fall byta namn på barnet?
Eller spelar det ingen roll för Jocke att Linnea kan ha kallats Lilo?
Om detta är ett problem för Jocke, byt namn då? Det är ju bara säga att dem gått hemma och känt på namnet och det inte känns rätt.
Eller efter barnet är fött säga att han inte såg ut som en Lilo.

Är din fråga att du inte vet varför du fortsätter att tjafsa om att Linnea kanske kallats Lilo?

Citat:
Jag vet inte vad ask.fm är.
Tänkte mest varför man delade och inte bara länkade till sidan?

Citat:
Så om man går in där och söker tennisnea så får man upp hennes frågor och svar?

Citat:
Det spelar väl ingen roll för Jocke och Jonna när det kommer till att döpa deras barn?

Anledningen att det kom ut var kanske för att folk tyckte det var ett roligt sammanträffande.

Citat:
Ja precis, det är inte samma namn så varför ens ta upp namnfrågan till den frågan?

Vad vill du ha ut av den här diskussionen om namnfrågan?
Citera
2024-11-10, 15:35
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Varför pratar du med mig om namnfrågan då? Om det inte ens gäller den menar jag.
Jag gjorde ju inte det

Jag svarade vilavila
Citat:
Ingenting i goldens kommentar kan tolkas som att golden tar tillbaka något. Du måste ha läst lite för snabbt och lite fel.
Du svarade mig
Citat:
Det är ju inte ens samma namn
Jag svarade
Citat:
Vad menar du?
Du skrev
Citat:
Lägg till Lulu Carter. Det är inte samma namn.
Jag svarade
Citat:
Det var ju inte ens det diskussionen handlade om.
Vad är din poäng?

Det är du som tog upp namnet om och om igen, och jag fattade inte varför eftersom mitt svar till vilavila inte ens hade med namnet att göra.
Citera
2024-11-10, 15:38
Medlem
Citat:

Jag vet inte vad J&J tycker.

Roligt sammanträffande? Vad i det är roligt? Anledningen till att det kom ut, vad jag vet, är att Linnea helt plötsligt skrev under ett långt meddelande med ”Kram Lilo”.
Citera
2024-11-10, 15:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Jag vet inte vad J&J tycker.

Roligt sammanträffande? Vad i det är roligt? Anledningen till att det kom ut, vad jag vet, är att Linnea helt plötsligt skrev under ett långt meddelande med ”Kram Lilo”.
Nej, redan i oktober så konstaterar någon endera i denna eller i Jocke tråden att Linea kallas Lilo.
Att det är ett namn som har funnits med sedan minst 2015 är vi fler som vet.
Citera
2024-11-10, 15:42
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Är din fråga att du inte vet varför du fortsätter att tjafsa om att Linnea kanske kallats Lilo?

Ja precis, det är inte samma namn så varför ens ta upp namnfrågan till den frågan?

Vad vill du ha ut av den här diskussionen om namnfrågan?
Vad har ask.fm med att Linnea kanske kallats Lilo att göra? Hon kallades ju tennisnea där enligt en användare?
Jag undrade bara vad det var för sida och varför man inte länkade till den. Det har ju ingenting med Lilo att göra?

Sedan är det 1 inlägg där jag säger samma sak som i inlägget du svarade på, varför blev det en stor sak att Linnea kanske kallats Lilo? Vad spelar det för roll?

Och du försökte diskutera namnfrågan när jag hade en helt annan diskussion med vilavila. Vilket gjorde dina svar till mig totalt ologiska.

Varför försöker du diskutera namnfrågan med mig när jag försöker diskutera något helt annat med vilavila?
Vad spelar det för roll om Linnea kanske kallats Lilo?
Citera
2024-11-10, 15:45
Medlem
Linnea har aldrig någonsin blivit kallad Lilo.
Citera
2024-11-10, 15:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Linnea har aldrig någonsin blivit kallad Lilo.
Som om du skulle veta det

Jo det har hon och det ligger ute på nätet sedan 2015, så det är inget som går att bladdra bort heller
Citera
2024-11-10, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, redan i oktober så konstaterar någon endera i denna eller i Jocke tråden att Linea kallas Lilo.
Att det är ett namn som har funnits med sedan minst 2015 är vi fler som vet.

Och efter ditt repeterande ”vet” alla i denna tråden det. Frågan är vad man tror på.

Hint: Inte dig.
Citera
2024-11-10, 16:01
Medlem
Linnea är så ickeaktuell så hon griper efter halmstrån. Allt för att få Jockes uppmärksamhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in