Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Hur vet du att han inte visste det.
Dessutom är fortfarande min poäng att hon inte plockat namnet från deras förslag - utan hon hade det långt innan.
Jag har aldrig återanvänt ett namn i diskussion för nästa barns namn.
Varje barn har betraktats som en unik individ och namnvalen har utgått ifrån det och därför återanvänder inte jag tidigare namnförslag. Dög det inte åt den ena så ger jag det inte till nästa.
Det är klart att de kan använda det ändå. Min invändning är mot de som hoppar på Linnea och hävdar att hon "stulit" det för att jävlas .. så är det inte.
En del människor blir ju förtjusta i olika namn redan innan de får barn. Och ett namn passar på ett barn, och ett av de andra på ett annat. Och ibland så är det släktnamn, en dotter får ett namn efter mormor en annan efter farmor och lite så där. Folk gör så olika. Barnen ses väl som unika för det.
Vet du, jag har läst det där om att hon kallas Lili förut, något som jag minns som skrivet för något år sen. Det var inte i den här tråden, i alla fall hittar jag inget nu. Men hur som är det ju en lite konstig diskussion men allt är ju konstigt egentligen vad gäller alla de här människorna som är inblandade i kökkenmöddingen.