2024-11-09, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Problemet är att Christofer pissat på både kvinnor och män när mr duktigt klarat av att försörja frugan med sitt skryt. Men det har varit oskattade pengar och nu får han leva på frugan. Patetiskt.

Jo det förstås, men han är ju ganska hårt negativ till vissa saker och för andra men ändrar sig även han.
Hur var det nu, vart han gripen på grund av något grannarna sa eller?
Citera
2024-11-09, 18:20
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Är det väl inte. Man har kanske femton bra namn men det är väl sällan man ger första alla de bra namnen. Så man sprider nog ut det. Men jag fattar inte problemet, om de väl döpa sin tre till ett namn och Linnea använt det tidigare så kan de ju välja det ändå. Det är väl sällan någon har ett helt unikt namn utan andra heter det också.

Bara i Micros värld barn 1 får bäst namn, barn 2 näst bäst osv.
Citera
2024-11-09, 18:23
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Jo det förstås, men han är ju ganska hårt negativ till vissa saker och för andra men ändrar sig även han.
Hur var det nu, vart han gripen på grund av något grannarna sa eller?

Hans spelregler är alltid vad som passar honom bäst just i situationen.

Han fick iaf åka polisbil pga bråk där grannarna ringde ja.
Citera
2024-11-09, 18:24
Medlem
Wooqiprwos avatar
Va fan är problemet? Linnéa heter Linnéa och inte Lilo. Och så jävla ointressant och irrelevant.

Vill ni dessutom diskutera att Lilo är ett slasknamn från tidigare barn etc kanske ni ska hoppa över till Joakims tråd?

Och det är en jävla biggie att Linnéa ska börja dra in cashen istället med tanke på vad C uttryckt kring försörjning tidigare osv. Nu är taktiken att det är Linnéas inkomster och TV-apparater med mera.
Citera
2024-11-09, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Va fan är problemet? Linnéa heter Linnéa och inte Lilo. Och så jävla ointressant och irrelevant.

Vill ni dessutom diskutera att Lilo är ett slasknamn från tidigare barn etc kanske ni ska hoppa över till Joakims tråd?

Och det är en jävla biggie att Linnéa ska börja dra in cashen istället med tanke på vad C uttryckt kring försörjning tidigare osv. Nu är taktiken att det är Linnéas inkomster och TV-apparater med mera.

Den stora frågan är ju om hon ska skatta för sina inkomster.
Citera
2024-11-09, 18:29
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:

Klockrent! Bara så tråkigt att falskt påstå Jocke döper barnet efter Linnea.
Citera
2024-11-09, 18:30
Medlem
Citat:
Hans spelregler är alltid vad som passar honom bäst just i situationen.

Han fick iaf åka polisbil pga bråk där grannarna ringde ja.

Jaha ja man blir ju förbannad om du sitter på saker mitt i natten men får väl ta dig på ditt ord då. Vad kan du säga mer om det där?
Citera
2024-11-09, 18:31
Medlem
Citat:
Klockrent! Bara så tråkigt att falskt påstå Jocke döper barnet efter Linnea.

Det är ju en idiotisk sak att tro. Varför skulle Jocke och Jonna döpa sitt tredje barn efter Linnea för.
Citera
2024-11-09, 18:31
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Den stora frågan är ju om hon ska skatta för sina inkomster.

Nej nej nej. Det kommer inte Christofer tillåta.

Jag fattar det suger att skatta. Men det fick jag göra för många många år sedan som fotbollsdomare där betalning var kontant.
Citera
2024-11-09, 18:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jocke visste inte om hennes existens då och en mindre smeknamn så namnet kommer inte ifrån Linnea. Ledsen.
Hur vet du att han inte visste det.
Dessutom är fortfarande min poäng att hon inte plockat namnet från deras förslag - utan hon hade det långt innan.

Citat:
Är det väl inte. Man har kanske femton bra namn men det är väl sällan man ger första alla de bra namnen. Så man sprider nog ut det. Men jag fattar inte problemet, om de väl döpa sin tre till ett namn och Linnea använt det tidigare så kan de ju välja det ändå. Det är väl sällan någon har ett helt unikt namn utan andra heter det också.
Jag har aldrig återanvänt ett namn i diskussion för nästa barns namn.
Varje barn har betraktats som en unik individ och namnvalen har utgått ifrån det och därför återanvänder inte jag tidigare namnförslag. Dög det inte åt den ena så ger jag det inte till nästa.

Det är klart att de kan använda det ändå. Min invändning är mot de som hoppar på Linnea och hävdar att hon "stulit" det för att jävlas .. så är det inte.
Citera
2024-11-09, 18:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Bara i Micros värld barn 1 får bäst namn, barn 2 näst bäst osv.
Nej, tvärtom.
I min värld få varje barn det bästa namnet. De övertar inte namn som inte dög åt föregående barn.
Citera
2024-11-09, 18:37
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Ingen har sagt att Linnea skall dra in cashen "istället för". Det är som vanligt fria spekulationer och skapande av trådsanningar som rullar runt.

Eftersom Linnea anklagas för att ha "snott" namnet så hör det hemma här i tråden. Linnea skall diskuteras här och inte i Jockes tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in