Citat:
Ursprungligen postat av
Pinto87
Dopy påstod jag var uppe och väntade på meddelande att Christofer skulle gripas. Jag vaknade 0.53 att det skrevs på messenger. Så Dopy ljuger alltså ännu en gång.
Japp inget konstigt. Många på väg jobb vid 6.
Vart har jag skrivit att du satt upp och väntad på meddelande att Chrippa skulle gripas?
Hänvisa till vart jag sagt det.
För inte ljuger du väl igen?
Som vanligt kommer du inte kunna hänvisa till det eftersom jag aldrig skrivit det.
Det du dock kan hänvisa till är en mening där jag skrivit något helt annat, som är för avancerat för din hjärna att förstå, och därför gör du vantolkningar, för att sen gnälla på något jag aldrig skrivit.
Citat:
Samtidigt har folk stenkoll på varje steg chrippa tar, dem är vakna mitt i natten så dem har koll när Chrippa grips, dem är hemma en vardag så dem kan fota och filma när chrippa grips och hans saker blir tagna. Dem gick t.o m ut och fotade regskyltarna.
Det står ingenstans att det handlar om dig. Sluta ha hybris, allt handlar inte om dig.
Du sa ju att du fick informationen ifrån en källa, så då var det väl källan som var vaken mitt i natten så dem hade koll när chrippa greps.