Citat:
Ursprungligen postat av
andy2132
Det sprids rykten lokalt i Linköping att Cristofers advokat fått ut fler användares riktiga namn genom annonsverktyg som han avser att använda för förtalstämmningar
För att vidareutveckla det jag skrev innan så verkar inte Flashback spara IT loggar och skulle Christofers advokat kommit åt massa användares namn hade det varit historiskt. Nu när ägaren av Flashback är åtalad kommer man inte åt inläggens skriventer och går på ägaren. Att Christofer med IQ lägre än min skostorlek skulle trollat fram en advokat utan pengar då han är pank som skulle få fram massa ip och namn? Nej föga troligt. I ensamhushåll kanske det blir lättare men i hushåll med flera Blir det svårt att bevisa vem som skrivit det. Vet ni verkligen hur många manmor som skriver på Flashback där det är 3-5 st i hushållet?
Nää jag tror Christofer som inte bryr sig om Flashback enligt egen utsaga stör sig nåt enormt på allt som skrivs här och planterar då ut rykten. Hur vet jag inte.
Christofer lever i en värld där han ska få bete sig hur som helst utan kritik. Precis som sin mor och far.
Uppmanar ingen att bli rädd. När Jocke jagar ID är det hemsk enligt vissa men dessa kommer nog ryggdunka Christofer att han gör. Olika spelregler. Vad är han arg på? Skabbe? Världen sämsta farsa? Att han tar droger? Att Linnea har borderline? Att Linnea varit mycket på psykiatrin I Kristianstad?