2024-11-09, 07:50
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av typiskt1
Här erkänner ju du att tidigare övergrepp är vad som ligger till grund när barn och unga sök3r sig till äldre "Den ena sidan av henne var kränkt och traumatiserad av det som skedde i barndomen". Sen verkar du också prata om en nu vuxen person, och det är inte olagligt eller omoraliskt att vuxna samtyckande gör saker.

Här har vi nu fått det bekräftat att tidigare övergrepp gör att offren återskapar situationer som liknar öveegreppet. Och då vet vi också att det inte är omöjligt att gäddor träffar riktiga barn.
Ja precis.
Det var en gädda som blev extra glad när barnet berättade att det bodde på/var på rymmen från ett HVB-hem. Ett lätt offer alltså.
Citera
2024-11-09, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Ja precis.
Det var en gädda som blev extra glad när barnet berättade att det bodde på/var på rymmen från ett HVB-hem. Ett lätt offer alltså.

Jag minns en annan gädda som frågade om detaljer i chatten när fiskaren låtsades vara ett barn som blivit utsatt av sin morbror (eller annan släkting).
Citera
2024-11-09, 09:14
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av typiskt1
Jag minns en annan gädda som frågade om detaljer i chatten när fiskaren låtsades vara ett barn som blivit utsatt av sin morbror (eller annan släkting).

Det var Centerns kapten #375 som blev lite "nyfis" (hans eget uttryck) när barnet berättade om incestuösa övergrepp från morbrodern.
Citera
2024-11-09, 10:33
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog
Totalt jävla vider såklart och förtjänar en publicering. MEN något säger mig att den därhar pengar och lyckades....tills att det kanske ev uppdagades?
Du är inte ensam om att gå i de tankarna. En gammal böggubbe som har levt ett helt liv utan att behöva betala en spänn för att uppfostra ett gäng skitungar med allt vad det innebär av blöjor, barnmat, veckopeng, barnbidrag, kläder, nintendo 64, skolböcker, busskort och pengar till fika på skolans friluftsdagar. Han har kunnat lagra pengar på hög och har bara behövt punga ut för sexresor, glidmedel och fina middagar med sina HBTQ-polare. För alla som tyckte att Kungsgäddan hade ekonomiska muskler på grund av vad han kunde pröjsa för svindyrt fika så är det en droppe i havet mot vilka ekonomiska resurser Böggubbegäddan kontrollerar.

Impulskollen har såklart varit väl medvetna om detta och mjölkat den stackaren så länge de har gått, men någonstans måste ju även en sådan rik mans tillgångar sina. Då kommer publiceringen som ett brev på posten med avsändare Dumpen Media AB.

Citat:
Ursprungligen postat av servicedeskgirl
Det går inte beskriva hatet man känner då man ser en fin man sakta tyna bort.

Tack Gud att jag inte är ensam om detta helvete utan att det finnsn STYRKA att få från persom som varit innanför i skjäälva sektens skörä kärna.

skål
nu ska jag bli full
Stå på dig! Skål!
Citera
2024-11-09, 10:41
Medlem
Storanglarens avatar
Vem är gubben som hörs på klippet här. Har vi något namn mer än Curt som han tydligen kallas för?
Hade varit kul att få veta var han bor...

https://youtu.be/LiHXa__HLlY?si=WcNOLA1hK_gqgZBO
Citera
2024-11-09, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog
"Gamle Gunnar Stockholm #507"

Har inte läst i tråden ngt ang denna gädda men ska.

Om jag ska vara jäääääävligt konspiratorisk här med informationen varit om att man kan köpa ut sig så hamnar denna rätt.

Detta är ju senast i slutet av augusti. Kollat man träd osv så är det i blomning.

...det får mig att fundera över varför denna kom nu?

Totalt jävla vider såklart och förtjänar en publicering. MEN något säger mig att den därhar pengar och lyckades....tills att det kanske ev uppdagades?

Nu hänger man ut äcklet för att slippa misstankar.

Denna video är ju ett par månader gammal. Minst.

Man hamnar ju i frysen om Överläkare Nilsson bedömt att suicidrisk finns, så lär ju bero på det.
Citera
2024-11-09, 11:38
Medlem
Idol-gäddan https://www.svt.se/nyheter/lokalt/dalarna/kommunens-utredning-rektor-varnades-om-sexchattande-pedagogens-beteende-23-ganger?fbclid=IwY2xjawGcG ihleHRuA2FlbQIxMQABHYF0ypJx4Rdqe431UvzetjQkmr4sCrD aQB1gq2YPn8Cmttk7tOBwccGOyQ_aem_jY0vmuHKMEXgDIIxpA QzJw

Hur ser vi till att dessa rektorer inte kommer i närheten av barn igen?
Citera
2024-11-09, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qft123
Idol-gäddan https://www.svt.se/nyheter/lokalt/dalarna/kommunens-utredning-rektor-varnades-om-sexchattande-pedagogens-beteende-23-ganger?fbclid=IwY2xjawGcG ihleHRuA2FlbQIxMQABHYF0ypJx4Rdqe431UvzetjQkmr4sCrD aQB1gq2YPn8Cmttk7tOBwccGOyQ_aem_jY0vmuHKMEXgDIIxpA QzJw

Hur ser vi till att dessa rektorer inte kommer i närheten av barn igen?
Har du några realistiska idéer?
Citera
2024-11-09, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Har du några realistiska idéer?

Dumpa deras namn här? Har dock inte namnen
Citera
2024-11-09, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qft123
Dumpa deras namn här? Har dock inte namnen

De är ju anställda av kommunen så namnen är tillgängliga , men vad skulle det leda till?
Citera
2024-11-09, 12:05
Medlem
LKKINGENs avatar
Någon som har något om nr 505? Tror fan jag sett honom när jag varit till Gällivare fast finns väl många vildvuxna där?
Citera
2024-11-09, 12:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Man hamnar ju i frysen om Överläkare Nilsson bedömt att suicidrisk finns, så lär ju bero på det.

Ja. "krambjörnen" åkte ut med ett naffs på Dumpen AB's portal. Överläkare PruttSara fick ju tarmen avklippt när Putte fick hålla i rodret ensam på avenyn. Han har tydligen inte alls rätt kompetens att avgöra när suicidrisk föreligger.

Så det kan gå!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in