Citat:
Ursprungligen postat av
cateatdog
Totalt jävla vider såklart och förtjänar en publicering. MEN något säger mig att den därhar pengar och lyckades....tills att det kanske ev uppdagades?
Du är inte ensam om att gå i de tankarna. En gammal böggubbe som har levt ett helt liv utan att behöva betala en spänn för att uppfostra ett gäng skitungar med allt vad det innebär av blöjor, barnmat, veckopeng, barnbidrag, kläder, nintendo 64, skolböcker, busskort och pengar till fika på skolans friluftsdagar. Han har kunnat lagra pengar på hög och har bara behövt punga ut för sexresor, glidmedel och fina middagar med sina HBTQ-polare. För alla som tyckte att Kungsgäddan hade ekonomiska muskler på grund av vad han kunde pröjsa för svindyrt fika så är det en droppe i havet mot vilka ekonomiska resurser Böggubbegäddan kontrollerar.
Impulskollen har såklart varit väl medvetna om detta och mjölkat den stackaren så länge de har gått, men någonstans måste ju även en sådan rik mans tillgångar sina. Då kommer publiceringen som ett brev på posten med avsändare Dumpen Media AB.
Citat:
Ursprungligen postat av
servicedeskgirl
Det går inte beskriva hatet man känner då man ser en fin man sakta tyna bort.
Tack Gud att jag inte är ensam om detta helvete utan att det finnsn STYRKA att få från persom som varit innanför i skjäälva sektens skörä kärna.
skål
nu ska jag bli full
Stå på dig! Skål!