2024-11-08, 19:17
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Vem fan bryr sig om dom tar livet av sig?
För mig får dom gärna läggas ut samma dag som dom konfronteras.

Låt dim svinen betala 200 k först (till vem skiter jag fullständigt i) och dras i smutsen ordentligt runt kvarteret där dom bor.

Sedan repet.

Dom här inne som klagar på något av detta måste ju för helvete prioritera om!!

Alla anti dumpen röster här inne har väl barnporr fulla datorn själva.
Senast redigerad av HazzardAlard 2024-11-08 kl. 19:19.
Citera
2024-11-08, 20:40
Medlem
Gädda 505 är lätt en av dom obehagligaste gäddorna dom fångat 🤢
Han har tidigare rört sig på ett forum för människor som håller på med BDSM & har även blivit utslängd ur olika chattar när det upptäckts att han har sjuka fantasier om minderåriga..
Citera
2024-11-08, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thedevilschild
Han har tidigare rört sig på ett forum för människor som håller på med BDSM & har även blivit utslängd ur olika chattar när det upptäckts att han har sjuka fantasier om minderåriga..

Synd att inte Dumpen tog tillfälle i akt att gå hem till gäddan så att dom fick se och dokumentera alla sexverktyg som han hade. Han bjöd ju hem dom (iallafall en av kvinnorna).
Hade varit intressant att se hur det ser ut hemma hos ett sånt ärkepeddo.
Citera
2024-11-08, 21:13
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlfridaAlfrida
Stämmer bra, det är han.

Hälsningar från Danderyd
Hur har du verifierat det? Är det läge att lägga en rebus?
Citera
2024-11-08, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simborgarmannen
Jag tycker Journalisten verkar vara en rätt sund människa. Till skillnad från så många andra uthängda tar han ingen skit. Det retar givetvis gallfeber på de före detta tonårshororna Sara och Patrik, som aldrig kommer att erkänna sin egen skuld till sin känsloproblematik. Och det stör tydligen dig också eftersom du hoppas att han skall råka illa ut. Kanske säger han för många sanningar som du inte vill höra.
Så är det,spot on..
Citera
2024-11-08, 23:13
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Jag tycker Journalisten verkar vara en rätt sund människa. Till skillnad från så många andra uthängda tar han ingen skit. Det retar givetvis gallfeber på de före detta tonårshororna Sara och Patrik, som aldrig kommer att erkänna sin egen skuld till sin känsloproblematik. Och det stör tydligen dig också eftersom du hoppas att han skall råka illa ut. Kanske säger han för många sanningar som du inte vill höra.

Nej, det är bara att han är pederast som gör honom värd att dö. Resten skulle kunna stämma in på vilken Stockholmare som helst...
Citera
2024-11-08, 23:26
Medlem
Citat:

Det vill säga Journalistgäddan respektive den stoiskt prinsesstårtsätande sexualfilosofen (borde han inte kallas Gräddgäddan?).

Båda två tycker jag är härligt uppfriskande exempel på personer som inte reagerar som skrämda harar utan som, var och en på sitt sätt, ger Nästäppan och Skinhead substantiellt mothugg.

Gräddgäddan har jag ju redan skrivit om i några kommentarer. Vad journalisten beträffar så är han betydligt ettrigare, men mycket fokuserad; skulle tro att han IQ-mässigt ligger på Mensa-nivå (och den ribban river nog både Patrik och Sara ner med arslet är jag rädd, även om de i likhet med många andra rännstensungar kan kallas gatsmarta).

Tummen upp för båda dessa gäddor således. Hoppas att det kommer fler av deras kaliber framöver, dels för att låtsaspoliser med moralpanik behöver sättas på plats, dels för att det blir så mycket bättre underhållning.

Journalistgäddan upplever jag lider av hybris - någon form av underliggande personlighetsstörning kom ikapp där när verkligheten kom i kapp. Hoppas det går illa för hen.
Citera
2024-11-09, 02:09
Medlem
cateatdogs avatar
"Gamle Gunnar Stockholm #507"

Har inte läst i tråden ngt ang denna gädda men ska.

Om jag ska vara jäääääävligt konspiratorisk här med informationen varit om att man kan köpa ut sig så hamnar denna rätt.

Detta är ju senast i slutet av augusti. Kollat man träd osv så är det i blomning.

...det får mig att fundera över varför denna kom nu?

Totalt jävla vider såklart och förtjänar en publicering. MEN något säger mig att den därhar pengar och lyckades....tills att det kanske ev uppdagades?

Nu hänger man ut äcklet för att slippa misstankar.

Denna video är ju ett par månader gammal. Minst.
Citera
2024-11-09, 02:16
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:

substantiellt mothugg.

Såg vi samma klipp? Det fanns noll substans tycker jag. Han vara bara en obstinat ordmärkare och de som intervjuade visste inte hur de skulle hantera en sådan person, olyckligt nog.

Det var på den här nivån:

- Du har ju orange tröja på dig, det står i chatten att du bara gillar färgen gul?
- Mjaaaa.... Men du vet... Orange kan man ju kalla för brandgul... Så jag har rätt...

Stött på många såna där miffon och de är lätta att prata omkull. Kung? Knappast.
Citera
2024-11-09, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thedevilschild

Nu måste du ge oss detaljer! Please

505
Citera
2024-11-09, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog
"Gamle Gunnar Stockholm #507"

Har inte läst i tråden ngt ang denna gädda men ska.

Om jag ska vara jäääääävligt konspiratorisk här med informationen varit om att man kan köpa ut sig så hamnar denna rätt.

Detta är ju senast i slutet av augusti. Kollat man träd osv så är det i blomning.

...det får mig att fundera över varför denna kom nu?

Totalt jävla vider såklart och förtjänar en publicering. MEN något säger mig att den därhar pengar och lyckades....tills att det kanske ev uppdagades?

Nu hänger man ut äcklet för att slippa misstankar.

Denna video är ju ett par månader gammal. Minst.

Du fick mig att kolla. Under augusti detta år publicerade Dumpen 16 gäddor. Se har visat att de har 30 gäddor i väntan på att publiceras.

De har för många gäddor och nya dyker upp hela tiden. De kanske inte prioriterar att publicera dem samma dag de filmas.
Citera
2024-11-09, 06:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Såg vi samma klipp? Det fanns noll substans tycker jag. Han vara bara en obstinat ordmärkare och de som intervjuade visste inte hur de skulle hantera en sådan person, olyckligt nog.

Det var på den här nivån:

- Du har ju orange tröja på dig, det står i chatten att du bara gillar färgen gul?
- Mjaaaa.... Men du vet... Orange kan man ju kalla för brandgul... Så jag har rätt...

Stött på många såna där miffon och de är lätta att prata omkull. Kung? Knappast.

Du får ju tänka på att det var Nästäppan och Skinhead som konfronterade. De är inte direkt kända för personlig mognad och nyansrikedom. Journalisten måste förstås hantera deras hysteriska angrepp på något vis, det måste alla som blir trakasserade av dylika element. Givet omständigheterna tycker jag att han klarade av de två idioterna galant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in