2024-11-08, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jandals
Så Elsa att välja en avatar där hon ser betydligt snyggare ut än syrran, när det egentligen är tvärtom (och de har kanalen tillsammans).

Går tiden så fort att 27-åringar anses höra hemma på TikTok? Trodde det var för barn och ungdomar.
Citera
2024-11-08, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
HAAAHAAAHAAA, vad fan är detta??!!!
Nej. Av dårar får man tydligen INTE höra sanningen.
En bra jämförelse är att killar kan säga att ENSKILDA KVINNOR de tycker är extremt attraktiva typ skulle kunna göra vad som helst mot dem utan att fråga.
Men knappast någon de äcklas av.
”Nu tänker jag knulla dig” funkar om du är… Cillian Murphy.

Man kanske inte säger nr 2. Men jag har sagt ibland typ "Kom, nu vill jag ligga" och liknande och det har varit uppskattat i vissa situationer. Ofta säger man ju inte så mycket men överlag gillar kvinnor när mannen för.
"Får jag knulla dig" låter lite vekt alltså men kan funka om man inte hade blivit avtänd av sig själv bara. Fråga om lov inför varje steg hade aldrig funkat enligt min erfarenhet.

Elsa avslutade senaste programmet med att "nu får han steppa upp lite och ligga med mig". Hade varit enklare för henne att ta initiativ egentligen, men hon vill nog att mannen för. "Får jag..." hade aldrig funkat på Elsa.

Jag har även tänkt att detta skulle kunna vara ett problem mellan niklas och ninni. Om han är tam och lyhörd för enbart hennes behov i sängen varje gång skulle hon nog bli uttråkad till slut. Jag tror att han behöver föra och helt enkelt förlusta sig lite på henne någon gång ibland. Nu vet jag absolut ingenting om deras sexliv, vad de gillar och hur de är utan det är bara en spekulation.

Kvinnor tappar lätt respekten i alla fall.
Citera
2024-11-08, 23:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jandals
Det känns sadistiskt att Magnus stannat i programmet när han inte har någon avsikt att ge Hector en chans. Vad är syftet då? Förödmjuka Hector maximalt? När han sedan säger "jag förstår, jag har själv hört det här, folk har sagt det till mig" så känns det än mer som någon form av hämnd för alla som råkat trampa på Magnus heliga ego. Denna gång vill Magnus vara den som har makten (kanske hade någon rätt här som skrev att Magnus gillar dominans).

Magnus kände sig uppläxad när retreatkvinnan tog honom åt sidan, och sedan tar han ut det över Hector i form av ilska på rummet – inte direkt nobelt (som han tror att han är).

Också obegripligt att han gick med på att bli tagen på men själv vägrade röra vid Hector? Är man oattraherad så är det ett större övertramp att bli tagen på än tvärtom. Var han rädd att väcka en eventuell kuvad och undertryckt attraktion med leken? Enda gången jag sett Magnus le naturligt och se glad ut i ögonen var när Hector bad att få nypa honom i bröstvårtan. Kanske är Magnus någonstans kåt på Hector, men han vill inte vara det (han vill ha en finkulturell trofé att äta macarons med).

Eller så är han helt enkelt magnusexuell.

Vilken bra poäng..! Det sista man gör om man är extremt äcklad av någon där man inte klarar av att snudda vid dem- är att be dem ta på en öht och inte minst be dem nypa i ens bröstvårta.
Magnus bara spelar alltihop, det är ren och skär psykisk misshandel.
Först uppmuntrar han Hector till rent sexuell beröring av sig själv, för att sen demonstrativt ”Jag kan inte röra vid den där människan, så motbjudande är han”.

Egentligen är Magnus avundsjuk på Hectors personlighet och utseende och han försöker bara såra honom så mycket som möjligt för att hans ego inte klarar av att se någon som är bättre än han själv.
Citera
2024-11-08, 23:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blaskig
Man kanske inte säger nr 2. Men jag har sagt ibland typ "Kom, nu vill jag ligga" och liknande och det har varit uppskattat i vissa situationer. Ofta säger man ju inte så mycket men överlag gillar kvinnor när mannen för.
"Får jag knulla dig" låter lite vekt alltså men kan funka om man inte hade blivit avtänd av sig själv bara. Fråga om lov inför varje steg hade aldrig funkat enligt min erfarenhet.

Elsa avslutade senaste programmet med att "nu får han steppa upp lite och ligga med mig". Hade varit enklare för henne att ta initiativ egentligen, men hon vill nog att mannen för. "Får jag..." hade aldrig funkat på Elsa.

Jag har även tänkt att detta skulle kunna vara ett problem mellan niklas och ninni. Om han är tam och lyhörd för enbart hennes behov i sängen varje gång skulle hon nog bli uttråkad till slut. Jag tror att han behöver föra och helt enkelt förlusta sig lite på henne någon gång ibland. Nu vet jag absolut ingenting om deras sexliv, vad de gillar och hur de är utan det är bara en spekulation.

Kvinnor tappar lätt respekten i alla fall.

Förstår vad du menar och finns det attraktion redan är det hett. Precis som de flesta män hade tyckt det varit hett om en kvinna de var attraherade av tryckte upp dem mot väggen helt plötsligt. (Fast kanske inte så mycket om det var Babben Larsson).
Citera
2024-11-08, 23:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Mycket märkligt formulerat inlägg av tråddrottningen ska jag som knäckt (knekt?) säga dig, men jag noterade ändock 1 fel, jag pratade iaf om dom enskilda sexhandlingarna där killen förväntas vara påhittig & kreativ, dvs efter att det tysta ömsesidiga samtycket har inletts via ex det kroppsspråk som Elsa på ett föreTömligt sätt (se & lär Sierra Blue) visade den asexuelle brudgummen & tragikomikern

Alternativt som Håkan Loob uttryckte det hela under NHL säsong 1997-98 som expertkommentator när han berättade på gotländska om hur en NHL fight inletts mellan två män, "Man komma överäins me hjalp utav öigonkontanten, man venter på varandre, innan man kastar bysthållaren..förlåt...kastar handskerne & börjer att slåss"

Var detta inte en fin PK-bild så säg

Jag är en narr 😂😂.
Mitt svar var ju till en annan person, det var lite lustigt formulerat.
Samtycke behöver absolut inte vara så försiktigt, normalt sett märker väl två personer om båda är attraherade av varandra och med på vad de sysslar med, utan att fråga högt.
Citera
2024-11-08, 23:26
Medlem
Är det någon som vet vad retreaten heter? Vilka jävla karaktärer. Hade inte stått ut en sekund på plats men hoppas hitta några kul klipp med ägarna.
Citera
2024-11-08, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittsvag
Är det någon som vet vad retreaten heter? Vilka jävla karaktärer. Hade inte stått ut en sekund på plats men hoppas hitta några kul klipp med ägarna.

Björnbacka heter stället. Ca 5700 kr per natt:

https://www.breathein.se/stockholm

https://www.bjornbacka.se/
Citera
2024-11-08, 23:37
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Jag är en narr 😂😂.
Mitt svar var ju till en annan person, det var lite lustigt formulerat.
Samtycke behöver absolut inte vara så försiktigt, normalt sett märker väl två personer om båda är attraherade av varandra och med på vad de sysslar med, utan att fråga högt.
Just det, men jag pratar i detalj om metoo övningen i programmet "Får jag? lov att blåsa luft in genom ditt öra & ut genom det andra", det är inga ord som ska behöva yppas, och både jag och den 'andre personen' förespråkade
ett verbalt utannonserande om vad man tar sig för med den andre

Ungefär såhär! ska det låta

"Adam lille gubben, nu duschar jag av dig för du har gjort ner dig"

"Adam, nu proppade jag in hela min design-BH från Nelly värde 3000 sek i din mun,
du får säga till om du inte vill"
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-09 kl. 00:01.
Citera
2024-11-09, 01:22
Medlem
Hector om du läser detta, jag hoppas verkligen du hittat dig en go snubbe som inte har några issues. Du förtjänar det bästa!

Magnus.. vilken tönt du är
Bara för att du fått nobben av alla som du dejtat tidigare så behövde det väl inte gå så pass långt att du sökte till detta program enbart för att hämnas på en oskyldig människa? Hoppas det känns lite bättre nu för dig. Du framstår bara som en pajas, tyvärr grabben
Citera
2024-11-09, 01:23
Medlem
Stackars Adam, lär få sitt hjärta och självförtroende krossat inom kommande avsnitt.

Tittarna skulle av någon anledning inbilla det vänt för det paret, men alla utom Adam vet det inte kommer hända. Elsa tycker han är alldeles för mesig och kan inte bli attraherad av honom. Bra om de inte knullar för att bli dumpad kommer ta ännu hårdare på självförtroendet då.

Jag hoppas för Adams skull att Elsa gör processen kort, hon verkar ju hyfsat rak så chansen finns ändå.

Återigen en helt sjuk matchning som endast måste vara till för att skapa bra TV.
Citera
2024-11-09, 07:51
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Stackars Adam, lär få sitt hjärta och självförtroende krossat inom kommande avsnitt.

Tittarna skulle av någon anledning inbilla det vänt för det paret, men alla utom Adam vet det inte kommer hända. Elsa tycker han är alldeles för mesig och kan inte bli attraherad av honom. Bra om de inte knullar för att bli dumpad kommer ta ännu hårdare på självförtroendet då.

Jag hoppas för Adams skull att Elsa gör processen kort, hon verkar ju hyfsat rak så chansen finns ändå.

Återigen en helt sjuk matchning som endast måste vara till för att skapa bra TV.

Ja hon kommer inspirera honom att dra henne i säng (genom att hänga trosor framför ögonen på honom och dylikt) och där kommer han få hela sin manlighet krossad. Gissar jag?
Senast redigerad av dialektiker 2024-11-09 kl. 08:08.
Citera
2024-11-09, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heybundy
Hector om du läser detta, jag hoppas verkligen du hittat dig en go snubbe som inte har några issues. Du förtjänar det bästa!

Magnus.. vilken tönt du är
Bara för att du fått nobben av alla som du dejtat tidigare så behövde det väl inte gå så pass långt att du sökte till detta program enbart för att hämnas på en oskyldig människa? Hoppas det känns lite bättre nu för dig. Du framstår bara som en pajas, tyvärr grabben
Kan bara hålla med, Hector är så rar medan Magnus bara är äcklig o avskyvärd, kolla in vilka läskiga ögon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in