Citat:
Ursprungligen postat av
Undringar
HAAAHAAAHAAA, vad fan är detta??!!!
Nej. Av dårar får man tydligen INTE höra sanningen.
En bra jämförelse är att killar kan säga att ENSKILDA KVINNOR de tycker är extremt attraktiva typ skulle kunna göra vad som helst mot dem utan att fråga.
Men knappast någon de äcklas av.
”Nu tänker jag knulla dig” funkar om du är… Cillian Murphy.
Man kanske inte säger nr 2. Men jag har sagt ibland typ "Kom, nu vill jag ligga" och liknande och det har varit uppskattat i vissa situationer. Ofta säger man ju inte så mycket men överlag gillar kvinnor när mannen för.
"Får jag knulla dig" låter lite vekt alltså men kan funka om man inte hade blivit avtänd av sig själv bara. Fråga om lov inför varje steg hade aldrig funkat enligt min erfarenhet.
Elsa avslutade senaste programmet med att "nu får han steppa upp lite och ligga med mig". Hade varit enklare för henne att ta initiativ egentligen, men hon vill nog att mannen för. "Får jag..." hade aldrig funkat på Elsa.
Jag har även tänkt att detta
skulle kunna vara ett problem mellan niklas och ninni. Om han är tam och lyhörd för enbart hennes behov i sängen varje gång skulle hon nog bli uttråkad till slut. Jag tror att han behöver föra och helt enkelt förlusta sig lite på henne någon gång ibland. Nu vet jag absolut ingenting om deras sexliv, vad de gillar och hur de är utan det är bara en spekulation.
Kvinnor tappar lätt respekten i alla fall.