2024-11-08, 20:22
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krona
När Elsa är såhär vacker i senaste avsnittet förstår man att Adam är djupt förälskad!

https://ibb.co/wSdYngF
Fast hon har ett fint leende, jag kan ta skärmdumpar när hon ser som bäst ut om jag orkar

Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Känner knappt igen Elsa på hennes avatar på tiktok. Alltså dagens smink kan man ju trolla bort så mycket med! Synd att det måste tvättas bort på kvällen bara så att vårtorna luftas….

Elsas Tiktok: https://www.tiktok.com/@elsaochannie
Jag failade att ta mig till sidan för man behövde lägga ett blont puzzel där man skulle vrida nacken på en räv till upräthållen för att komma vidare till Elsa, don efter person
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-08 kl. 20:33.
Citera
2024-11-08, 20:30
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tittsmcgee
Jag kan verkligen se 20 år framåt i tiden när Nicklas och Ninni har skaffat en massa barn. Ninni ligger i soffan och Nicklas sitter på huk bredvid.

”-tack för att du fanns där för mig när jag blev yrslig vid spisen, Nicklas.”

”-tack för att du tillät mig finnas där vid din sida vid spisen när du blev yrslig, Ninni.”

Då kommer deras tonåringar in i rummet och utbrister ”-HELVETE! Blir det någon jävla mat idag, eller????”

Jag skrattar så jag får ont i magen.
Alltså de är jävla stillsamma.
Jag tycker det är så obegripligt med par som är sådär supersnälla mot varandra.
Det verkar jävligt nice men här hemma så sprängs ju huset av temperament.
Citera
2024-11-08, 20:39
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kringkring
Var temat för parövningen "Bry dig inte om andra"? Isande kusligt med ignoranta "ledare"' som inte tar ansvar för att alla i övningen mår okej och beter sig bra mot varandra. Borde tagits Time out, adressera mobbingbeteendet och utvisa geten. Hur kan SVT tillåta att denna psykiska misshandel bara fortgår? Deltagarna bör respektera spelets regler eller skickas hem.
Fast Mange gav ju två versioner av sig själv, till kärringen på pensionatet sade han sig vara ledsen för Hectors skull, men väl inför Hector sa andemeningen "Du ska veta att mina bögex har inte tänt på min kropp historiskt och därför vill jag nu att du ska få uppleva min smärta lille vän i hackordningen, nu viner partipiskan"

Eller som Kulturstrateg hade sagt, man kan se att Magnus har elaka ögon
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-08 kl. 20:45.
Citera
2024-11-08, 21:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Ja jag har faktiskt tänkt så också. Problemet är att jag vill leva med någon. Men alltså inte nödvändigtvis ha sex.

Det finns det många kvinnor som vill också. Om du vill leva med en kvinna.
Annars finns det kollektiv?
Finns grupper på Facebook med massa olika slags kollektiv och man kan starta sitt eget om man bara ser ”i vårt kollektiv är vi veganer och vänster”.
Det är riktigt trevligt att bo ihop med vänner eller bara några man trivs med. Man har mer privatliv än i ett par, inget sex 😛, man har sitt eget space på ett helt annat sätt men kan ändå gå och sätta sig och hänga med någon i köket eller vardagsrummet.
Citera
2024-11-08, 21:38
Medlem
Addebooii88s avatar
Där vid ca 39:24 i senaste avsnittet när Magnus pratar med hon häxgurun. När han stunden innan pratat om hur han känner empati för Hector och sen vips skrattar och skämtar de sådär hånfullt "relationer tihihi". Känns väldigt falskt från Magnus och även om inte hon är någon parterapeut sänder det ut fel signaler. Hon ger blanka fan i Hectors känslor och deras relation.
Citera
2024-11-08, 21:44
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
Där vid ca 39:24 i senaste avsnittet när Magnus pratar med hon häxgurun. När han stunden innan pratat om hur han känner empati för Hector och sen vips skrattar och skämtar de sådär hånfullt "relationer tihihi". Känns väldigt falskt från Magnus och även om inte hon är någon parterapeut sänder det ut fel signaler. Hon ger blanka fan i Hectors känslor och deras relation.
"Häxgurun" var ett bra epitet på charlatan-shamanen som enligt Elsas googling tjänar riktigt grova pengar på att dyvla på gästerna skit som flera av dem mådde riktigt dåligt av.
Hon la mer tid på att känna in Magnus än Hector. Och där satt han och spelare empatisk och de fnissade ihop.
Citera
2024-11-08, 22:00
Medlem
Det känns sadistiskt att Magnus stannat i programmet när han inte har någon avsikt att ge Hector en chans. Vad är syftet då? Förödmjuka Hector maximalt? När han sedan säger "jag förstår, jag har själv hört det här, folk har sagt det till mig" så känns det än mer som någon form av hämnd för alla som råkat trampa på Magnus heliga ego. Denna gång vill Magnus vara den som har makten (kanske hade någon rätt här som skrev att Magnus gillar dominans).

Magnus kände sig uppläxad när retreatkvinnan tog honom åt sidan, och sedan tar han ut det över Hector i form av ilska på rummet – inte direkt nobelt (som han tror att han är).

Också obegripligt att han gick med på att bli tagen på men själv vägrade röra vid Hector? Är man oattraherad så är det ett större övertramp att bli tagen på än tvärtom. Var han rädd att väcka en eventuell kuvad och undertryckt attraktion med leken? Enda gången jag sett Magnus le naturligt och se glad ut i ögonen var när Hector bad att få nypa honom i bröstvårtan. Kanske är Magnus någonstans kåt på Hector, men han vill inte vara det (han vill ha en finkulturell trofé att äta macarons med).

Eller så är han helt enkelt magnusexuell.
Senast redigerad av jandals 2024-11-08 kl. 22:02.
Citera
2024-11-08, 22:01
Medlem
picapicans avatar
Tål inte Niklas och Ninni. Så übermesiga så man spyr...
Citera
2024-11-08, 22:05
Medlem
Citat:
Känner knappt igen Elsa på hennes avatar på tiktok. Alltså dagens smink kan man ju trolla bort så mycket med!

Så Elsa att välja en avatar där hon ser betydligt snyggare ut än syrran, när det egentligen är tvärtom (och de har kanalen tillsammans).
Citera
2024-11-08, 22:11
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
HAAAHAAAHAAA, vad fan är detta??!!!
Nej. Av dårar får man tydligen INTE höra sanningen.
En bra jämförelse är att killar kan säga att ENSKILDA KVINNOR de tycker är extremt attraktiva typ skulle kunna göra vad som helst mot dem utan att fråga.
Men knappast någon de äcklas av.
”Nu tänker jag knulla dig” funkar om du är… Cillian Murphy.
Mycket märkligt formulerat inlägg av tråddrottningen ska jag som knäckt (knekt?) säga dig, men jag noterade ändock 1 fel, jag pratade iaf om dom enskilda sexhandlingarna där killen förväntas vara påhittig & kreativ, dvs efter att det tysta ömsesidiga samtycket har inletts via ex det kroppsspråk som Elsa på ett föreTömligt sätt (se & lär Sierra Blue) visade den asexuelle brudgummen & tragikomikern

Alternativt som Håkan Loob uttryckte det hela under NHL säsong 1997-98 som expertkommentator när han berättade på gotländska om hur en NHL fight inletts mellan två män, "Man komma överäins me hjalp utav öigonkontanten, man venter på varandre, innan man kastar bysthållaren..förlåt...kastar handskerne & börjer att slåss"

Var detta inte en fin PK-bild så säg
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-08 kl. 22:46.
Citera
2024-11-08, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Det finns det många kvinnor som vill också. Om du vill leva med en kvinna.
Annars finns det kollektiv?
Finns grupper på Facebook med massa olika slags kollektiv och man kan starta sitt eget om man bara ser ”i vårt kollektiv är vi veganer och vänster”.
Det är riktigt trevligt att bo ihop med vänner eller bara några man trivs med. Man har mer privatliv än i ett par, inget sex 😛, man har sitt eget space på ett helt annat sätt men kan ändå gå och sätta sig och hänga med någon i köket eller vardagsrummet.

Njae. Är privat av mig. Vill nog ändå ha tvåsamhet.
Citera
2024-11-08, 22:15
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Känner knappt igen Elsa på hennes avatar på tiktok. Alltså dagens smink kan man ju trolla bort så mycket med! Synd att det måste tvättas bort på kvällen bara så att vårtorna luftas….

Nu fattar jag. Trodde du menade bröstvårtorna. Förstod inte hur du(?)kunde se att de blivit mindre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in