Citat:
Ursprungligen postat av
SierraBlue
Det är av narren man får höra sanningarna. Och det här kan vara det sannaste som sagts i den här tråden.
Notera skillnaden på:
1. "Får jag knulla dig?"
2. "Nu tänker jag knulla dig."
Delfinen och andra feminister har försökt torgföra idén att alternativ 1 skulle vara något som gör normala kvinnor tända. Fråga gärna Adam hur bra det fungerar i praktiken.
Och ja, alternativ 2 öppnar upp för en *helvetes massa* rapist shit, tveksamma samtycken och ångerfall. Men vem har sagt att sexuell attraktion ska vara enkelt?
(PS, tack för att du levererade på Elsas arsle; worth waiting for. T.o.m en (fejkad) silver shower fick vi!

)
Jag tar enorm anstött över att du utmålar användare Crapmagic till en narr, vem är då kungen av tråden?

Jag tror dock att Ninni inte blir avtänd när Nicklas frågar om lov, och det är för att hon tänder på andra sjuka saker parallellt
Citat:
Ursprungligen postat av
Ballabulle
Ok. Den religiösa delen av ditt svar på rak fråga får stå för dig och de du åsyftar. Men tack för att du känner behovet av att dela med dig av just din uppfattning! Fint av dig.👀
Men nu vet du iaf att man ska ihoppara överliggande text och bilder, men okay jag ska sänka svårighetsgraden på formuleringarna nästa gång, det är av narren man får höra sanningarna!
Citat:
Ursprungligen postat av
jandals
Ingen bra dag för Elsa. Hon kommer upp ur badet i sin bästa knallröda bikini och trots det är samtliga mäns blickar på hennes mans skrev (endast Ninni har ögon för Elsa). Därtill dusch-scenen.
Hector framstod straightast av herrarna på bilden