2024-11-08, 18:26
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Tanken slog mig, tänk om det är så illa att få ihop ett gay-par att de betalat Hector för att vara med, och att han då måste stanna kvar till ”slutet”? (Inte så troligt, men jag har inte så höga tankar om produktionen).

Åh hoppas verkligen inte att de är så cyniska 😱
Jag har inte Instagram, men kollade via en vän förut idag, för jag blev så nyfiken på Magnus narcissistiska konto som du och andra nämnt här 🤣
Jag tyckte det såg ut som att det officiella Giftvidförstakontot följer Hector men inte Magnus, eller såg jag fel? För isf tyder det på att de valt Hectors sida. Kan du kolla om det är så? Jim (Linneas ex) fjäskar de för fullt med på hans konto såg jag.
Citera
2024-11-08, 18:30
Medlem
Kronas avatar
När Elsa är såhär vacker i senaste avsnittet förstår man att Adam är djupt förälskad!

https://ibb.co/wSdYngF
Citera
2024-11-08, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Åh hoppas verkligen inte att de är så cyniska 😱
Jag har inte Instagram, men kollade via en vän förut idag, för jag blev så nyfiken på Magnus narcissistiska konto som du och andra nämnt här 🤣
Jag tyckte det såg ut som att det officiella Giftvidförstakontot följer Hector men inte Magnus, eller såg jag fel? För isf tyder det på att de valt Hectors sida. Kan du kolla om det är så? Jim (Linneas ex) fjäskar de för fullt med på hans konto såg jag.

Jodå, Giftvidförstaögonkastet-kontot följer Magnus!

Det kan vara värt att skaffa ett hastigt instagramkonto bara för att kolla. Du får ju inte missa vårt-Elsas Tiktok heller
Citera
2024-11-08, 18:38
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Var det där Fredde DumBohms egen retreat eller? Tröttaste parhelgen jag någonsin hade kunnat föreställa mig faktiskt.. en överviktig man i uttvättade olika (!) vita träningskläder och en idiot till kvinna som ska vara nån slags parcoach men som sitter å tittar på å skrattar när skäggbögen är rent elak mot den andra bögen.. bra jobbat SVT! Detta på en lerig vinteråker där de får kallbada på parets altan och delta i den sortens gruppövningar man har på utvecklingsdagarna med jobbet och som ALLA verkligen hatar till och med när man får betalt för att delta..
Kunde de inte bara fått lite sprit åtminstone??

Elsa var ju riktigt rolig dock! Har gått från att tycka hon är en rätt tappad bortskämd unge med både gråt och talfel till att småskratta lite åt henne. Karaktärsutveckling.. Jag vill också veta vad den där sorgliga retreaten kostade??

Bra sammanfattat.

Tänkte också på det ovårdade slusken med magen. Såååå inspirerande på en retreat.

Hade de hittat retreat-ledarna på Samhall eller nåt?
Ofattbart att stället kan vara så dyrt.

Cred åt Elsa i det här fallet som kollade upp stället, och sen sammanfattade sin dom över det.

Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Tänkte också på honom med magen haha. Mörka kläder hade varit klädsammare.
Citera
2024-11-08, 18:42
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Jodå, Giftvidförstaögonkastet-kontot följer Magnus!

Det kan vara värt att skaffa ett hastigt instagramkonto bara för att kolla. Du får ju inte missa vårt-Elsas Tiktok heller

Attans det var ju synd, men jag antar att de måste hålla sig neutrala.
TikTok brukar man kunna spana på lite utan konto, kan du länka? 🤣
Citera
2024-11-08, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Attans det var ju synd, men jag antar att de måste hålla sig neutrala.
TikTok brukar man kunna spana på lite utan konto, kan du länka? 🤣

Känner knappt igen Elsa på hennes avatar på tiktok. Alltså dagens smink kan man ju trolla bort så mycket med! Synd att det måste tvättas bort på kvällen bara så att vårtorna luftas….

Elsas Tiktok: https://www.tiktok.com/@elsaochannie
Citera
2024-11-08, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Bra sammanfattat.

Tänkte också på det ovårdade slusken med magen. Såååå inspirerande på en retreat.

Hade de hittat retreat-ledarna på Samhall eller nåt?
Ofattbart att stället kan vara så dyrt.

Cred åt Elsa i det här fallet som kollade upp stället, och sen sammanfattade sin dom över det.

Mitt i prick! Jag bara stirrade på gubbens mjuka mage och hans slitna kläder och fick det verkligen inte att gå ihop med ett retreat. Han ser ju ut som om han kommer direkt från Samhall! Efter att ha klämt några mellanöl och en korv med bröd.
Citera
2024-11-08, 18:52
Medlem
Var temat för parövningen "Bry dig inte om andra"? Isande kusligt med ignoranta "ledare"' som inte tar ansvar för att alla i övningen mår okej och beter sig bra mot varandra. Borde tagits Time out, adressera mobbingbeteendet och utvisa geten. Hur kan SVT tillåta att denna psykiska misshandel bara fortgår? Deltagarna bör respektera spelets regler eller skickas hem.
Citera
2024-11-08, 19:12
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Känner knappt igen Elsa på hennes avatar på tiktok. Alltså dagens smink kan man ju trolla bort så mycket med! Synd att det måste tvättas bort på kvällen bara så att vårtorna luftas….

Elsas Tiktok: https://www.tiktok.com/@elsaochannie

Väldigt underhållande ändå måste jag säga, börjar inse att hon är rätt kul med sitt ofiltrerade sätt att prata 🤣 (kanske mindre kul för partnern...) Dock fattar jag inte varför hon blev så nöjd med det där dansklippet, väldigt lam video.
Citera
2024-11-08, 19:14
Avslutad
Jag kan verkligen se 20 år framåt i tiden när Nicklas och Ninni har skaffat en massa barn. Ninni ligger i soffan och Nicklas sitter på huk bredvid.

”-tack för att du fanns där för mig när jag blev yrslig vid spisen, Nicklas.”

”-tack för att du tillät mig finnas där vid din sida vid spisen när du blev yrslig, Ninni.”

Då kommer deras tonåringar in i rummet och utbrister ”-HELVETE! Blir det någon jävla mat idag, eller????”
Citera
2024-11-08, 19:27
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tittsmcgee
Jag kan verkligen se 20 år framåt i tiden när Nicklas och Ninni har skaffat en massa barn. Ninni ligger i soffan och Nicklas sitter på huk bredvid.

”-tack för att du fanns där för mig när jag blev yrslig vid spisen, Nicklas.”

”-tack för att du tillät mig finnas där vid din sida vid spisen när du blev yrslig, Ninni.”

Då kommer deras tonåringar in i rummet och utbrister ”-HELVETE! Blir det någon jävla mat idag, eller????”

Alltså nu DOG jag 🤣
Jag tror faktiskt på riktigt att de kommer bli väldigt lyckliga ihop.
Citera
2024-11-08, 20:18
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Det är av narren man får höra sanningarna. Och det här kan vara det sannaste som sagts i den här tråden.

Notera skillnaden på:

1. "Får jag knulla dig?"
2. "Nu tänker jag knulla dig."

Delfinen och andra feminister har försökt torgföra idén att alternativ 1 skulle vara något som gör normala kvinnor tända. Fråga gärna Adam hur bra det fungerar i praktiken.

Och ja, alternativ 2 öppnar upp för en *helvetes massa* rapist shit, tveksamma samtycken och ångerfall. Men vem har sagt att sexuell attraktion ska vara enkelt?

(PS, tack för att du levererade på Elsas arsle; worth waiting for. T.o.m en (fejkad) silver shower fick vi! )
Jag tar enorm anstött över att du utmålar användare Crapmagic till en narr, vem är då kungen av tråden? Jag tror dock att Ninni inte blir avtänd när Nicklas frågar om lov, och det är för att hon tänder på andra sjuka saker parallellt

Citat:
Ursprungligen postat av Ballabulle
Ok. Den religiösa delen av ditt svar på rak fråga får stå för dig och de du åsyftar. Men tack för att du känner behovet av att dela med dig av just din uppfattning! Fint av dig.👀
Men nu vet du iaf att man ska ihoppara överliggande text och bilder, men okay jag ska sänka svårighetsgraden på formuleringarna nästa gång, det är av narren man får höra sanningarna!

Citat:
Ursprungligen postat av jandals
Ingen bra dag för Elsa. Hon kommer upp ur badet i sin bästa knallröda bikini och trots det är samtliga mäns blickar på hennes mans skrev (endast Ninni har ögon för Elsa). Därtill dusch-scenen.
Hector framstod straightast av herrarna på bilden
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-08 kl. 20:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in