2024-11-08, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Det ser inte jag heller. Asexuell eller något annat som inte har med hetero eller homo att göra tror jag. Tänder på sig själv…

Så bara för att man är bög ska man vilja knulla alla?
Citera
2024-11-08, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Fel fel fel fel fel, den fransk-svenska metoo förföringsmodellen (förgöringsmodellen) från Delfin dödar kvinnors tillits-attraktion (dvs även bögarnas ) där man frågar "får jag kittla dig på gomspenen? med denna träspatel"

Dom ska istället säga "nu kittlar jag dig på gomspenen (öppnar för hennes möjlighet att säga nej)
https://www.youtube.com/watch?v=KaSq7Rifcmc
en hjärt & kärl-läkare frågar inte om lov, han förbereder sin reumatismpatient för ingreppet
Det är av narren man får höra sanningarna. Och det här kan vara det sannaste som sagts i den här tråden.

Notera skillnaden på:

1. "Får jag knulla dig?"
2. "Nu tänker jag knulla dig."

Delfinen och andra feminister har försökt torgföra idén att alternativ 1 skulle vara något som gör normala kvinnor tända. Fråga gärna Adam hur bra det fungerar i praktiken.

Och ja, alternativ 2 öppnar upp för en *helvetes massa* rapist shit, tveksamma samtycken och ångerfall. Men vem har sagt att sexuell attraktion ska vara enkelt?

(PS, tack för att du levererade på Elsas arsle; worth waiting for. T.o.m en (fejkad) silver shower fick vi! )
Citera
2024-11-08, 17:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Så bara för att man är bög ska man vilja knulla alla?

Skillnad på att vilja knulla alla och att inte kunna röra vid en snygg person av det kön man attraheras av, det handlade ju inte om att ”knulla” utan om att snudda vid Hectors lillfinger typ.

Å andra sidan skrev en man precis i tråden att jag inte förstår hur det känns att vara man eftersom typ att heterosexuella män vill knulla alla kvinnor (där Elsa ingår).
Bögar brukar vara ganska intresserade av att ligga.
Även om inte alla gillar snygga killar som Hector (känner en kille som är bög som prompt ska ha män med flint och övervikt)
så tror jag de flesta hade gillat att iaf krama honom.
Citera
2024-11-08, 17:36
Medlem
Citat:
Tala för dig själv. Tycker ingen av dem är sexig och jag är bisexuell.
(Tycker att Ninni och Nicklas har sexig energi ihop)
Men Ninni och Selma är vackra och hade kunnat framhäva det ordentligt inför en galakväll.
Det fetade kan jag verkligen hålla med om. N&N kommunicerar väldigt sinnligt, ofta med beröring eller blickar, och har gjort det sedan bröllopet. Ingen av dem är egentligen klassiskt vacker, men tillsammans är de ett mycket sexigt och välmatchat par.

Intressant att fundera på varför. Kanske är det Nicklas lätt halvbrutala utseende som matchar Ninnis skira litenhet? Skogstrollet och älvan, på något sätt. Om de skulle posera lite halvnaket tillsammans skulle resultatet nog bli fantastiskt!
Citera
2024-11-08, 17:37
Medlem
FarbrorCitron81s avatar
Citat:
Tala för dig själv. Tycker ingen av dem är sexig och jag är bisexuell.
(Tycker att Ninni och Nicklas har sexig energi ihop)
Men Ninni och Selma är vackra och hade kunnat framhäva det ordentligt inför en galakväll.

Ninni och Niclas är gulliga ihop, men jag ser då ingen sexig energi. Det är lika dött som ett ekolod i ett badkar. Dock är det otvivelaktigt en matchning i samma nivå som taco-paret.

Selma och Elsa har sexig energi mellan varven, när dom inte har fullt upp med att gråta, bli sura, tycka synd om sig själva etc.
Citera
2024-11-08, 17:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Det är av narren man får höra sanningarna. Och det här kan vara det sannaste som sagts i den här tråden.

Notera skillnaden på:

1. "Får jag knulla dig?"
2. "Nu tänker jag knulla dig."

Delfinen och andra feminister har försökt torgföra idén att alternativ 1 skulle vara något som gör normala kvinnor tända. Fråga gärna Adam hur bra det fungerar i praktiken.

Och ja, alternativ 2 öppnar upp för en *helvetes massa* rapist shit, tveksamma samtycken och ångerfall. Men vem har sagt att sexuell attraktion ska vara enkelt?

(PS, tack för att du levererade på Elsas arsle; worth waiting for. T.o.m en (fejkad) silver shower fick vi! )

HAAAHAAAHAAA, vad fan är detta??!!!
Nej. Av dårar får man tydligen INTE höra sanningen.
En bra jämförelse är att killar kan säga att ENSKILDA KVINNOR de tycker är extremt attraktiva typ skulle kunna göra vad som helst mot dem utan att fråga.
Men knappast någon de äcklas av.
”Nu tänker jag knulla dig” funkar om du är… Cillian Murphy.
Citera
2024-11-08, 17:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorCitron81
Ninni och Niclas är gulliga ihop, men jag ser då ingen sexig energi. Det är lika dött som ett ekolod i ett badkar. Dock är det otvivelaktigt en matchning i samma nivå som taco-paret.

Selma och Elsa har sexig energi mellan varven, när dom inte har fullt upp med att gråta, bli sura, tycka synd om sig själva etc.

Det är bara min personliga notering. Nicklas är nog väldigt bra i sängen och har en ”magnifik kuk” och Ninni har nog en helt annan sida bakom stängda dörrar.
Citera
2024-11-08, 17:40
Medlem
Citat:
Skillnad på att vilja knulla alla och att inte kunna röra vid en snygg person av det kön man attraheras av, det handlade ju inte om att ”knulla” utan om att snudda vid Hectors lillfinger typ.

Å andra sidan skrev en man precis i tråden att jag inte förstår hur det känns att vara man eftersom typ att heterosexuella män vill knulla alla kvinnor (där Elsa ingår).
Bögar brukar vara ganska intresserade av att ligga.
Även om inte alla gillar snygga killar som Hector (känner en kille som är bög som prompt ska ha män med flint och övervikt)
så tror jag de flesta hade gillat att iaf krama honom.

Vissa män kanske. Absolut inte alla. Jag äcklas av de flesta kvinnor. Det är ett problem faktiskt. Skulle vilja vara kåtare. Tror det är åldern.
Citera
2024-11-08, 17:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Det fetade kan jag verkligen hålla med om. N&N kommunicerar väldigt sinnligt, ofta med beröring eller blickar, och har gjort det sedan bröllopet. Ingen av dem är egentligen klassiskt vacker, men tillsammans är de ett mycket sexigt och välmatchat par.

Intressant att fundera på varför. Kanske är det Nicklas lätt halvbrutala utseende som matchar Ninnis skira litenhet? Skogstrollet och älvan, på något sätt. Om de skulle posera lite halvnaket tillsammans skulle resultatet nog bli fantastiskt!

Alltså för mig är det mycket bröllopstalet 🤣🤣🤣.
Det visade att den artiga mannen har andra resurser och talanger.
Litar på hans bästa vän. Bara att han har en bästa vän som säger så sjuka saker på hans bröllop visar att han är mer freaky än man kan tro.
Och Ninni verkar så nöjd och glad så antar att hon inte är besviken 😌.
Citera
2024-11-08, 17:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Vissa män kanske. Absolut inte alla. Jag äcklas av de flesta kvinnor. Det är ett problem faktiskt. Skulle vilja vara kåtare. Tror det är åldern.

🤣.
Ja men det måste vara en befrielse också? Ett mindre begär mot Nirvana?
Citera
2024-11-08, 17:52
Medlem
Citat:
🤣.
Ja men det måste vara en befrielse också? Ett mindre begär mot Nirvana?

Ja jag har faktiskt tänkt så också. Problemet är att jag vill leva med någon. Men alltså inte nödvändigtvis ha sex.
Citera
2024-11-08, 17:54
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Var det där Fredde DumBohms egen retreat eller? Tröttaste parhelgen jag någonsin hade kunnat föreställa mig faktiskt.. en överviktig man i uttvättade olika (!) vita träningskläder och en idiot till kvinna som ska vara nån slags parcoach men som sitter å tittar på å skrattar när skäggbögen är rent elak mot den andra bögen.. bra jobbat SVT! Detta på en lerig vinteråker där de får kallbada på parets altan och delta i den sortens gruppövningar man har på utvecklingsdagarna med jobbet och som ALLA verkligen hatar till och med när man får betalt för att delta..
Kunde de inte bara fått lite sprit åtminstone??

Elsa var ju riktigt rolig dock! Har gått från att tycka hon är en rätt tappad bortskämd unge med både gråt och talfel till att småskratta lite åt henne. Karaktärsutveckling.. Jag vill också veta vad den där sorgliga retreaten kostade??
Tänkte också på honom med magen haha. Mörka kläder hade varit klädsammare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in