2024-11-08, 18:52
Medlem
Jag noterar att de inte längre följer varandra på Instagram, är det nytt eller sen gammalt?
Citera
2024-11-08, 19:00
Medlem
Tror den här avföljningskampanjen bara är en ytterligare ”hälla bensin på elden” när det är tyst om dem. Sist de avföljde varandra och tog bort namnen så sa L att det endast var för att se hur snabbt alla skulle reagera etc.
Citera
2024-11-08, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XFelleX
Jag noterar att de inte längre följer varandra på Instagram, är det nytt eller sen gammalt?
Sen igår.

Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaal
Tror den här avföljningskampanjen bara är en ytterligare ”hälla bensin på elden” när det är tyst om dem. Sist de avföljde varandra och tog bort namnen så sa L att det endast var för att se hur snabbt alla skulle reagera etc.
Inte otroligt.
Citera
2024-11-08, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Sjukaste jag sett. Så pundig.

Det är bara förnamnet. Men så förklarade hon ju för dom men 15 i IQ 😶
Citera
2024-11-08, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Folk säger att chrippa är totalt orelevanta, att ingen bryr sig.
Samtidigt har folk stenkoll på varje steg chrippa tar, dem är vakna mitt i natten så dem har koll när Chrippa grips, dem är hemma en vardag så dem kan fota och filma när chrippa grips och hans saker blir tagna. Dem gick t.o m ut och fotade regskyltarna.
Uppenbarligen är Chrippa väldigt relevant för väldigt många människor. Dem lägger ner extremt mycket tid och energi på Chrippa.

Får inte du vara uppe efter 00:00?
O morgonen när Chrippa o Linnea greps var klockan 06:00, folk som bor på Tingsvägen i Linköping ska säkert till jobben en Torsdag, när dom helt plötsligt ser massa bilar komma körandes o folk strömmar ut o upp för trappan till grannhuset. Tro sjutton att man drar ögonen till sig när något sådant händer.
Citera
2024-11-08, 19:17
Medlem
Treschows avatar
HUR CHRIPPA FÖRSTÖRDE SITT LIV PÅ ETT ÅR - Från Älskad Till Hatad
Citat:
Joakim Lundells bror Chrippa har vart i centrum det senaste året efter att han först blev häktad, och sedan älskad tack vare att flera andra kreatörer, bland annat Anjo och Rask gjort flera videor om hur han ska ha blivit behandlad av Linnea Lundström. När han kom ut så var han mer älskad än någonsin förut, och han gick tillbaka till Julia Puhakka, mamman till hans dotter. Men sen vände allt, Chrippa gick tillbaka till Linnea och sedan dess har han kastat skit på alla från Jocke och Jonna, Anjo, Rask, Vad är problemet och sin bror Jacke.
Och han vart nyligen anhållen efter att flera myndigheter gjorde en gryningsräd mot han och Linneas bostad.
I den här videon går vi igenom hur Chrippa förstörde sitt liv på ett år.
https://www.youtube.com/watch?v=py7yu6RD29U&ab_channel=LiamM
Citera
2024-11-08, 19:19
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M-W12
Jag menar ingenting, för jag vet ingenting. Användaren har inte gett några bevis på att han blev gripen. Det kan stämma men kan också vara lögn.

Jag tycker bara det var märkligt att du som alltid kräver bevis helt plötsligt tog användarens ord som sanning.
Jag tog inte hans ord som sanning

Menar du att gripandet var en lögn för att dem ville få uppmärksamhet? = chrippa blev aldrig gripen
Eller menar du att dem medvetet fick chrippa gripen för att få uppmärksamhet? = chrippa blev gripen

= Jag vet inte om han blev gripen eller ej.
Citera
2024-11-08, 19:25
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Får inte du vara uppe efter 00:00?
O morgonen när Chrippa o Linnea greps var klockan 06:00, folk som bor på Tingsvägen i Linköping ska säkert till jobben en Torsdag, när dom helt plötsligt ser massa bilar komma körandes o folk strömmar ut o upp för trappan till grannhuset. Tro sjutton att man drar ögonen till sig när något sådant händer.
Jag sitter inte och kollar vad som händer hos mina grannar oavsett tid på dygnet.
Jag går inte runt och kollar bilars regnummer för att se om dem är ifrån kronofogden/eko eller liknande.
Gör du detta?
Massa bilar? Det var typ 3 bilar.
Massa folk strömma, det var typ 6-7 personer. Lugna ber dig.
Min granne hade en polisbil hos sig, inte fan satt jag och filmade och fotade vad som skedde vid grannen och skickade till folk.
Citera
2024-11-08, 19:26
Medlem
Citat:
Jag tog inte hans ord som sanning

Menar du att gripandet var en lögn för att dem ville få uppmärksamhet? = chrippa blev aldrig gripen
Eller menar du att dem medvetet fick chrippa gripen för att få uppmärksamhet? = chrippa blev gripen

= Jag vet inte om han blev gripen eller ej.

Vilka är ”dem”?
Citera
2024-11-08, 19:31
Medlem
Chrippa blir säkert mätt i magen ikväll med.
https://www.instagram.com/stories/christoferberg/3496941377294659218?utm_source=ig_story_item_share &igsh=MTJoZmJtdXJ4aXhsNw==
Citera
2024-11-08, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Chrippa blir säkert mätt i magen ikväll med.
https://www.instagram.com/stories/christoferberg/3496941377294659218?utm_source=ig_story_item_share &igsh=MTJoZmJtdXJ4aXhsNw==

hehe, sorgliga bilder som läggs upp..

Om det är ett spel eller inte, återstår att se
Citera
2024-11-08, 20:05
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Jag sitter inte och kollar vad som händer hos mina grannar oavsett tid på dygnet.
Jag går inte runt och kollar bilars regnummer för att se om dem är ifrån kronofogden/eko eller liknande.
Gör du detta?
Massa bilar? Det var typ 3 bilar.
Massa folk strömma, det var typ 6-7 personer. Lugna ber dig.
Min granne hade en polisbil hos sig, inte fan satt jag och filmade och fotade vad som skedde vid grannen och skickade till folk.
Jag skulle kollat direkt om det var min granne. Om grannen sen var yt- kändis hade jag nog fan filma lite oxå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in