Menade att det du skrev var klockrent på hur han använt Julia. Stämmde så väl. Han hade henne i ett greppbtills han valdebatt släpp och gå till skolflickan.
Sant.. men även det jag skrev är oxå sant för hon kunde inte släppa honom
Troe ni Colombus med bihang ser på På Spåret ikväll? De är ju så intellektuella och beresta enligt sig själva. Är det Marbs kanske de har chans på 4 poäng. En liten chans.
Och nej varken Chrippa eller Linnea har varit i mer länder än mig. Men bra försök.
Senast redigerad av Pinto87 2024-11-08 kl. 16:39.
Troe ni Colombus med bihang ser på På Spåret ikväll? De är ju så intellektuella och beresta enligt sig själva. Är det Marbs kanske de har chans på 4 poäng. En liten chans.
Och nej varken Chrippa eller Linnea har varit i mer länder än mig. Men bra försök.
Det dom sett av Marbs är ju restaurang, pool,gym och 🌨 så chansen på 4 poäng är ytterst liten som du skriver 😅
Ofan. Konstigt. Verkar ju sams ute nu. Kan Linnea ha raderat när han satt gripen?
Men konstigt att jag skulle hitta på att han är gripen och så försvinner bilder på deras IG timmar senare... Jag ljuger ju bara tydligen.
När jag kollade i morse runt 11 tiden så fanns de bilder.. så vetti fan, måste skett efter jag kollat som sagt för jag tog print också eftersom jag såg då att deras namn var försvunna på vardera sida
Kan bråkat inatt berott på att Chrippa var på vårdnadstvist i Örebro och Linnea fick för sig då att Chrippa och Julia knullade på toan efter förhandlingen? Tänk efter. Är det verkligen ett långskott att Linnea kommer med sådana anklagelser?
Senast redigerad av Pinto87 2024-11-08 kl. 16:56.