Citat:
POPULAR VOTE 2024:
🟥 TRUMP: 71,088,495 | 51% (+3.5)
🟦 HARRIS: 66,161,475 | 47.5%
Harris får 15 miljoner färre röster än Biden fick 2020. Det står nu klart att Harris tappar miljontals röster jämfört med Biden.
Frågan som nu ställs är varför detta sker och var dessa röster har tagit vägen.
Harris resultat ligger på en nivå som kan anses normal, men det är Bidens siffror som sticker ut som en avvikelse, och mellanskillnaden måste förklaras. Viktigt att påpeka är att även Trump tappar men inte i närheten av den utsträckningen.
Själv är jag, som många vet, övertygad om att dessa så kallade spökröster är falska. De som på papperet röstat har egentligen inte röstat, utan en "voter fraud"-maskin hjälpte Biden att vinna valet 2020.
Fråga till Flashback:
1. Kan vi, med dessa siffror, konstatera att Bidens resultat verkar uppblåst med miljontals röster?
2. Vad kommer nu att ske när detta är uppenbart och vi har en president som påverkats av fusk? Mängder av människor har med rätta protesterat och många har till och med fängslats för vad som skedde.
3. Vad kommer att hända med de som var involverade i detta. Kommer exempelvis DOJ att utreda och åtala dem med start 2025?
Frågorna är många, och miljontals människor kommer vilja ha svar.
🟥 TRUMP: 71,088,495 | 51% (+3.5)
🟦 HARRIS: 66,161,475 | 47.5%
Harris får 15 miljoner färre röster än Biden fick 2020. Det står nu klart att Harris tappar miljontals röster jämfört med Biden.
Frågan som nu ställs är varför detta sker och var dessa röster har tagit vägen.
Harris resultat ligger på en nivå som kan anses normal, men det är Bidens siffror som sticker ut som en avvikelse, och mellanskillnaden måste förklaras. Viktigt att påpeka är att även Trump tappar men inte i närheten av den utsträckningen.
Själv är jag, som många vet, övertygad om att dessa så kallade spökröster är falska. De som på papperet röstat har egentligen inte röstat, utan en "voter fraud"-maskin hjälpte Biden att vinna valet 2020.
Fråga till Flashback:
1. Kan vi, med dessa siffror, konstatera att Bidens resultat verkar uppblåst med miljontals röster?
2. Vad kommer nu att ske när detta är uppenbart och vi har en president som påverkats av fusk? Mängder av människor har med rätta protesterat och många har till och med fängslats för vad som skedde.
3. Vad kommer att hända med de som var involverade i detta. Kommer exempelvis DOJ att utreda och åtala dem med start 2025?
Frågorna är många, och miljontals människor kommer vilja ha svar.
Satiriska humorsidan BabylonBee hade ett roligt inlägg angående detta.
4D Chess: Democrats Admit Trump Actually Won In 2020 And Is Now Unable To Serve Third Term
https://babylonbee.com/news/4d-chess-democrats-admit-trump-actually-won-in-2020-and-is-now-unable-to-serve-third-term
OnT
1. Har läst/hört lite teorier angånde detta. Joe Rogan tar upp fenomenet i sin Podcast med Dave Smith #2225.
En teori var att det var under Covid och att allt var stängt och folk inte hade något att göra. Själv tror jag på röstfusk då mystiska valsedlar dök upp mitt i natten samt i Pennsylvania där de blockerade insyn till rösträkningen och annat skumt.
2. Trump kommer troligtvis införa Voter Id och försöka säkra systemet innan han lämnar ( om demokraterna/ deep state ens låter han bli President igen och inte har några fler överraskningar )
3. It's about what you can prove in court.
Biden säger själv i kamera. We have created the most extensive and inclusive voter fraud organization in the history of American Politics men köpt/ korrupt media valde att ignorera detta.
Kan ses här.
https://www.youtube.com/watch?v=WGRnhBmHYN0
Självklart kommer ingen fängslas. Vi (jag) har sett senaste åren vilken korrupt bananrepublik USA egentligen är.
Senast redigerad av rtyuio 2024-11-08 kl. 15:20.
Senast redigerad av rtyuio 2024-11-08 kl. 15:20.