Citat:
Ursprungligen postat av
Sturuf
Hans uppskruvade mående är inte trevligt för honom, han gråter ju en del.
Men vänta, jag såg den här 7 år gamla videon och jag tänker att Chrippa höll på att dö av avundsjuk för det började gå bra för Jockiboy, han började bli Joakim Lundell sakta men säkert. En enastående förändring. Jag är imponerad av den. Men Chrippa han har de mest sjuka saker att säga om sin bror. Som hämnd för att han inte fick vara mittpunkten i familjen. Jag vet inte åldersskillnaden på dem och när Tylösandsserien gick. Men Tomas och mamman kanske var imponerade över vad Jocke blivit och det tålde han inte. Rent sanslösa påståenden.
https://www.youtube.com/watch?v=GkxzY40aK3U
Här trycker du på en viktig sak.
Christofer har alltid varit jordens mittpunkt i familjen Berg men när det började gå bra för Jocke på Youtube så kom avundsjukan från Skabbe och han började själv med Youtube för en gammal flottig svetsare kan inte konkurerar med Jocke. Christofer är uppfostrad till en mittpunkt och nu började Joakim ta över.
Christofer älskade när Jocke var med i supartv, sket ner sig, var hemlös och alkoliserad. Det fick Christofer att se bättre ut.
Christofer är 89a och Jocke 85a så 2.5 år. Kungarna gick 2010.
Christofer tog massa lån och började leva över sina tillgångar för att inte bli överglänst av Jocke.
Narcissism du vet. Jag tror Jocke börjat förstå detta. Kanske även Jacke.
Hört om den nya jackan? Säger allt vilken liten människa Colombus är inombord. Stolt säger han att han är 179 cm. Vem fan skryter om den längden? Jo en som är 174 cm med mindervärdskomplex. Colombus har pall med sig när han handlar för att nå upp till översta hyllan.