2024-11-08, 04:45
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Står Jacke fortfarande för brorsans internet, mån tro? Från Kick igår kväll:
https://ibb.co/2gvVkSK

Hoppas verkligen Jacke avslutat det. Har Thomas sprungit in med IT när han en gång kom med blöjer, välling och napp?
Citera
2024-11-08, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Korrekt uppfattat. Julia har förstått vad som var på gång. Fattar ni nu Thomas desperation över resa i samtalet med Julia? Thomas är livrädd hans enda barn åker i fängelse.

Citat:
Jo men Christofer är så favoriserad så ibland undrar man om bara han gäller. Iofs har ju Jacke och Amanda lämnat blöjsradiet så kanske logiskt att Christofers 2 föräldrar ser ut mer som 2 assistenter till en utvecklingsstörd unge i rullstol och med andningsmaskiin och pacemaker inkopplade åt den daltade bebisen.

Pengarna börjar sinna. Gräver djupt ner i plånboken nu efter mynt.

Citat:
Jag tror Thomas visste om NZ och därför så desperat. Varför annars så upprörd en resa 3 dagar som görs 20 gånger per år? Går Christofer på toa utan att Thomas vet det? Vad finns i Thomas mobil? Vad serverar arresten för frukost imorgon?

NZ bättre än Kumla.

Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Har inte T fått en chock än av allt Kräftan gjort så tror jag inte det här kommer ge någon större effekt.
En missuppfattelse bara.

https://www.youtube.com/watch?v=zU-sFr1WO2o&list=PLnq_uCp-1zhMLoHXLfBgHN2q8yu3aL1Dg&index=1

Ni har kanske sett den här videon. Den var görintressant. I slutet säger både Anjo och Jocke något upplysande om Thomas och Chrippas relation. Tydligen så håller Thomas med folk när de säger något men sen när han träffar Chrippa och talar med honom så handlar allt om att Chrippa har rätt i det. Chrippa uttalar sig också här om relationen till fadern.
Citera
2024-11-08, 05:24
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
https://www.youtube.com/watch?v=zU-sFr1WO2o&list=PLnq_uCp-1zhMLoHXLfBgHN2q8yu3aL1Dg&index=1

Ni har kanske sett den här videon. Den var görintressant. I slutet säger både Anjo och Jocke något upplysande om Thomas och Chrippas relation. Tydligen så håller Thomas med folk när de säger något men sen när han träffar Chrippa och talar med honom så handlar allt om att Chrippa har rätt i det. Chrippa uttalar sig också här om relationen till fadern.

Sådär är alla kring Christofer Columbus. Man håller med Christopher för det är enklast sedan skiftar man när han gått. Inte bara Thomas. Så har Jocke, Jacke, Julia, Luggen, Gustav osv varit. Alla! För det annars blir bråk, hot, repressalier osv. Narcissist delux. Lägg på hans empatistörning och gränsöverändande beteende. Colombus är synad. Han skulle segla över de 7 haven men kom bara till Borås innan den uppblåsbara båtens luft började pysa.
Citera
2024-11-08, 06:10
Medlem
Citat:
Sådär är alla kring Christofer Columbus. Man håller med Christopher för det är enklast sedan skiftar man när han gått. Inte bara Thomas. Så har Jocke, Jacke, Julia, Luggen, Gustav osv varit. Alla! För det annars blir bråk, hot, repressalier osv. Narcissist delux. Lägg på hans empatistörning och gränsöverändande beteende. Colombus är synad. Han skulle segla över de 7 haven men kom bara till Borås innan den uppblåsbara båtens luft började pysa.

Hans uppskruvade mående är inte trevligt för honom, han gråter ju en del.

Men vänta, jag såg den här 7 år gamla videon och jag tänker att Chrippa höll på att dö av avundsjuk för det började gå bra för Jockiboy, han började bli Joakim Lundell sakta men säkert. En enastående förändring. Jag är imponerad av den. Men Chrippa han har de mest sjuka saker att säga om sin bror. Som hämnd för att han inte fick vara mittpunkten i familjen. Jag vet inte åldersskillnaden på dem och när Tylösandsserien gick. Men Tomas och mamman kanske var imponerade över vad Jocke blivit och det tålde han inte. Rent sanslösa påståenden.

https://www.youtube.com/watch?v=GkxzY40aK3U
Citera
2024-11-08, 06:10
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:

Underbar vidio! Så bra Anjo och Jocke är.

Flashback lever verkligen i Christofer huvud.
Detta nere i Cypern och prata om den ständigt 😆 Tror han de andra bryr sig verkligen? Christofer du läser. Ja inte nu då du sitter gripen. Men ingen annan bryr sig!

Mycket krokodiltårar. Måste varit stjärnelev på Calle Flygare!

Härligt att videon där Linnea sitter med en pistol i ryggen på honom kom med. Så Underbar video.

Vem var användaren han försökte leka med men efter 10 min blev arg?

Har Skabbe någon gång gått ut med att han vill bli kallad Skabbe irl och innerst inne älskar det smeknamnet?

Hört Linneas CS namn och det ska vara nåt liknande Skabbe. Skabbeskabbräv?
Citera
2024-11-08, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Vilket wt-namn på ungen. Och lite fejk-LV på det. Vilken jävla looser. Stekigt att åka till Cypern
Jag ska åka till Maldiverna i Januari, varför åker muppen inte dit? Juste, det är dyrt och han är ett fattig-jon.

Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Så C fick åka en dag tidigare till sin mamma för att chrippa åter igen ska ut och festa, den där jävla fiskehatten han har på sig dygnet runt och på fest ser så jävla skabbig ut. Han går runt med en ful blå dunjacka på sig inomhus, och som vi såg från Cypern så är han duktig på att svettas, så med jackan och fiskehatt på inomhus bör han lukta en blandning av lök och parfym, lukta illa vet vi att han gör det kan alla som var med på Cypern intyga.

Citat:
Underbar vidio! Så bra Anjo och Jocke är.

Flashback lever verkligen i Christofer huvud.
Detta nere i Cypern och prata om den ständigt 😆 Tror han de andra bryr sig verkligen? Christofer du läser. Ja inte nu då du sitter gripen. Men ingen annan bryr sig!

Mycket krokodiltårar. Måste varit stjärnelev på Calle Flygare!

Härligt att videon där Linnea sitter med en pistol i ryggen på honom kom med. Så Underbar video.

Vem var användaren han försökte leka med men efter 10 min blev arg?

Har Skabbe någon gång gått ut med att han vill bli kallad Skabbe irl och innerst inne älskar det smeknamnet?

Hört Linneas CS namn och det ska vara nåt liknande Skabbe. Skabbeskabbräv?

Mer om Cypern här: https://www.flashback.org/sok/?so=weight&query=cypern&t=3327687&sp=1

Superduperpappan i farten bara för ett år sen. Men det är Julia som är den dåliga av föräldrarna. Det tror inte jag. Hon kommer att ha lättare att resa sig upp ur askan och börja ta rätt beslut för sitt och sitt barns liv. Att lugna ner sig, livet är inte slut för att hon är ensam med ett barn. Växa upp. Medan är så skruvad i roten att han nog inte har en chans. Att skiter i att ordna upp sitt liv för han vet inte hur, inte rent praktiskt men hur han ska få sig själv att växa upp och ta rätt beslut. Han vill att andra ska se honom som en lyxlirare som är värd att beundras. Så han kör sitt liv i botten för den sakens skull. Han skulle må bra av att inse att han är inte någon slags Gud.

https://www.flashback.org/sok/?so=weight&query=cypern&t=3327687&sp=1
Citera
2024-11-08, 06:26
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Hans uppskruvade mående är inte trevligt för honom, han gråter ju en del.

Men vänta, jag såg den här 7 år gamla videon och jag tänker att Chrippa höll på att dö av avundsjuk för det började gå bra för Jockiboy, han började bli Joakim Lundell sakta men säkert. En enastående förändring. Jag är imponerad av den. Men Chrippa han har de mest sjuka saker att säga om sin bror. Som hämnd för att han inte fick vara mittpunkten i familjen. Jag vet inte åldersskillnaden på dem och när Tylösandsserien gick. Men Tomas och mamman kanske var imponerade över vad Jocke blivit och det tålde han inte. Rent sanslösa påståenden.

https://www.youtube.com/watch?v=GkxzY40aK3U

Här trycker du på en viktig sak.

Christofer har alltid varit jordens mittpunkt i familjen Berg men när det började gå bra för Jocke på Youtube så kom avundsjukan från Skabbe och han började själv med Youtube för en gammal flottig svetsare kan inte konkurerar med Jocke. Christofer är uppfostrad till en mittpunkt och nu började Joakim ta över.

Christofer älskade när Jocke var med i supartv, sket ner sig, var hemlös och alkoliserad. Det fick Christofer att se bättre ut.

Christofer är 89a och Jocke 85a så 2.5 år. Kungarna gick 2010.

Christofer tog massa lån och började leva över sina tillgångar för att inte bli överglänst av Jocke.

Narcissism du vet. Jag tror Jocke börjat förstå detta. Kanske även Jacke.

Hört om den nya jackan? Säger allt vilken liten människa Colombus är inombord. Stolt säger han att han är 179 cm. Vem fan skryter om den längden? Jo en som är 174 cm med mindervärdskomplex. Colombus har pall med sig när han handlar för att nå upp till översta hyllan.
Citera
2024-11-08, 06:33
Medlem
Citat:
Här trycker du på en viktig sak.

Christofer har alltid varit jordens mittpunkt i familjen Berg men när det började gå bra för Jocke på Youtube så kom avundsjukan från Skabbe och han började själv med Youtube för en gammal flottig svetsare kan inte konkurerar med Jocke. Christofer är uppfostrad till en mittpunkt och nu började Joakim ta över.

Christofer älskade när Jocke var med i supartv, sket ner sig, var hemlös och alkoliserad. Det fick Christofer att se bättre ut.

Christofer är 89a och Jocke 85a så 2.5 år. Kungarna gick 2010.

Christofer tog massa lån och började leva över sina tillgångar för att inte bli överglänst av Jocke.

Narcissism du vet. Jag tror Jocke börjat förstå detta. Kanske även Jacke.

Hört om den nya jackan? Säger allt vilken liten människa Colombus är inombord. Stolt säger han att han är 179 cm. Vem fan skryter om den längden? Jo en som är 174 cm med mindervärdskomplex. Colombus har pall med sig när han handlar för att nå upp till översta hyllan.

Och samtidigt har han fått en hel del hjälp av Jocke. Känslan av att han får hjälp av sin bror äter honom fortfarande, detta fast han fortfarande vill ha hjälp och pengar av Jocke.

Och han är också arg på att Jocke får viss uppmärksamhet för att han går ut med hur han har mått under sin barndom. Vad han har varit med om och som påverkat honom enormt negativt. För det handlar ju också om uppmärksamhet.

Hörde Chrippa säga att han inte ens har gått ut 8:an i grundskolan. Det är ju skrämmande. Och inget behov av att läsa in det och hamna på samma nivå som andra vuxna. Linnea är ju ett lämpligt motstånd för honom. Tycker att hon är smart. Hon är lika smart som en kotte.

Jocke är däremot väldigt intelligent.
Citera
2024-11-08, 06:43
Medlem
Citat:
Jag tror Thomas visste om NZ och därför så desperat. Varför annars så upprörd en resa 3 dagar som görs 20 gånger per år? Går Christofer på toa utan att Thomas vet det? Vad finns i Thomas mobil? Vad serverar arresten för frukost imorgon?

NZ bättre än Kumla.

Jag har för mig att Kräftan sa i en stream för inte så länge sedan att de skulle ut på en "längre resa" men att det behövdes ordnas med passet först.
Citera
2024-11-08, 06:55
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag har för mig att Kräftan sa i en stream för inte så länge sedan att de skulle ut på en "längre resa" men att det behövdes ordnas med passet först.

Japp detta var i samband med att han hade sagt upp vind, bil och skulle dra. Grekland - Turkiet - Nya Zeeland.

Men Julia skrev inte på och eko kom och soc då tog ungen.
Citera
2024-11-08, 07:01
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Och samtidigt har han fått en hel del hjälp av Jocke. Känslan av att han får hjälp av sin bror äter honom fortfarande, detta fast han fortfarande vill ha hjälp och pengar av Jocke.

Och han är också arg på att Jocke får viss uppmärksamhet för att han går ut med hur han har mått under sin barndom. Vad han har varit med om och som påverkat honom enormt negativt. För det handlar ju också om uppmärksamhet.

Hörde Chrippa säga att han inte ens har gått ut 8:an i grundskolan. Det är ju skrämmande. Och inget behov av att läsa in det och hamna på samma nivå som andra vuxna. Linnea är ju ett lämpligt motstånd för honom. Tycker att hon är smart. Hon är lika smart som en kotte.

Jocke är däremot väldigt intelligent.

Christoffer hoppade av 8an och spelade CS istället för att högstadiet var för avancerat för amöban.

Tror Jockes barndom stör ligger i Colombus narcissism.

Jockes intelligens överraskar verkligen. Även Jackes. Trodde inte 2020 dessa 2 var så smarta.

Linnéa är smart om man jämför med 10 åriga flickors IQ kanske.
Senast redigerad av Pinto87 2024-11-08 kl. 07:05.
Citera
2024-11-08, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Står Jacke fortfarande för brorsans internet, mån tro? Från Kick igår kväll:
https://ibb.co/2gvVkSK

Om Jacke har Telenor, så var det nere igår i Motala, men inte i Linköping – så möjligheten finns. Men varför skulle han behöva sin brors internet om han har L?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in