2024-11-08, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Mmm eller så gick han hem och gjorde några bevis!
Haha inte omöjligt
Citera
2024-11-08, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Åh herregud!

Ser du att han tycker att Linnea är en dålig människa för det han säger om Julia hånande och nedvärderande är ju samma sak som Linnea är och kan. Hon kan också bara ta bussen.

Han har lagt upp låten I need some help.
Kan det betyda att någon har sagt något?
Citera
2024-11-08, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Varför gör ni alltid sådär?
Ni säger att något är bevisat, och sedan när man ber om bevisen, då vill ni att man själv ska googla och bevisa det du påstår. Det är inte så det funkar, du påstår något, då får du också länka till bevisen för det du påstår.

Det är ju bara att googla för sjutton. Det gjorde jag och jag är inte tekniskt geni precis.

Vi sitter väl inte i en rättegång?
Citera
2024-11-08, 01:09
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Gripen för vad? Kan han och linnea gjort något mot varandra eftersom det varit väldigt kryptiskt på deras eller kanske specifikt chrippas instagram idag och nu på kvällen.

Han är tydligen gripen för bråk med Linnea. Varit mkt bråk sista dagarna. Så inte eko. Så skabbe kanske är ute lagom till party imorgon.
Citera
2024-11-08, 01:09
Medlem
Det är verkligen något med hans instagram, pinto vill inte säga källa men om vi utgår från att han är gripen så känns det som han visste att han skulle bli gripen.
Citera
2024-11-08, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Han är tydligen gripen för bråk med Linnea. Varit mkt bråk sista dagarna. Så inte eko. Så skabbe kanske är ute lagom till party imorgon.
Jahopp det var ingen skräll direkt. Förmodligen släpps han imorgon då.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Han har lagt upp låten I need some help.
Kan det betyda att någon har sagt något?

Ha ha ring åklagarn!

Han har ju varit väldigt nervös och haft konstigt självförtroende de sista dagarna så mmm ...
Citera
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Tänker inte avslöja den. Men skrattar bäst som skrattar sist. Du kommer få uppstoppat i röven senare att jag haft rätt om allt och du fel om allt.

Gå och gråt nu. Världens bästa pappa ska skaka galler länge nu förhoppningsvis. Du kan besöka han på Kumla.

Sluta skicka PM till mig.
Nu ljuger du ju igen. Så tröttsamt.
Jag har aldrig sagt att Chrippa inte kommer åtalas. Jag har snarare sagt att det är uppenbart för alla att han begått skattebrott. Men tveksamt om det är tillräckligt mycket för att han ska få fängelse.
Så du har aldrig haft rätt om någonting som jag har haft fel om. Du har haft fel hela tiden eftersom du ljuger hela tiden.

Jag skickar inte PM till dig, du PM mig eftersom du inte tyckte jag svarade på ditt inlägg tillräckligt snabbt.
Du får gärna sluta skicka PM till mig för att du vill ha min uppmärksamhet.
Citera
2024-11-08, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Varför gör ni alltid sådär?
Ni säger att något är bevisat, och sedan när man ber om bevisen, då vill ni att man själv ska googla och bevisa det du påstår. Det är inte så det funkar, du påstår något, då får du också länka till bevisen för det du påstår.

Vad pratar du om här?
Citera
2024-11-08, 01:13
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Christoffer är gripen igen!!

Nu släpps han väl fan inte.

Är du helt säker på det? Han lade upp skit på IG för bara två timmar sedan..
Citera
2024-11-08, 01:14
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Det är verkligen något med hans instagram, pinto vill inte säga källa men om vi utgår från att han är gripen så känns det som han visste att han skulle bli gripen.

Det har varit mkt bråk sista dagarna. Nu ringde grannarna o polis kom.
Senast redigerad av Pinto87 2024-11-08 kl. 01:21.
Citera
2024-11-08, 01:14
Medlem
Citat:

Men han är ju så underbar människa.

Han ser verkligen till att vara upptagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in