Citat:
Du brukar ju prata om att Chrippa tjänar mycket pengar och då är det ju lättare att hitta ett fint boende. Chrippa bor ju fint nu. Men Julia har problem, hon har ju stängda bankkonton och inget bank-id så jag förstår att hon har problem. Hon har ju inte haft hög inkomst eller har. Hon är osorterad och behöver hjälp för att kunna få ett eget boende. För att hon är småbarnsförälder annars borde hon få klara sig själv.
Jepp .. så stora problem så när det dök upp ett knull i en annan kommun så var det bäst att dra ditt med barnet.. Självklart...
Och Chrippa som är pappa till barnet är medveten om hennes sista knullpromenad med hans barn - den som ledde till domar om våldtäkter och misshandel - var så ogin så han inte bara applåderade och tyckte det var okej.. Bra Julia - ta med vårt barn på din nästa gökresa .. så får vi se om hon överlever, blir utsatt eller bara psykiskt förstört .. Jag hejar på dig Julia - gör vad du vill .. för mitt barn betyder ju inget när det kommer till din lycka..
Det är klart han protesterar - hans barns mamma har redan låtit en våldtäktsman ta huvudansvar för hans barn och låtit honom sova närmast barnet på nätterna..
Hade han inte haft protester efter det så är han ingen pappa. Chrippa är en pappa - en bra pappa.
Citat:
Chrippa, Julia och Lillen har rest mer och bott mer utomlands än Chrippa och Linnea ...
Vad var Julia för människa när hon fick ihop det med Chrippa och hur hade han det? Jag har fått för mig att det var först i år som han började tjäna mer pengar? Och innan dess så har han övertalat Julia att han skulle få använda hennes konton, och därför är det stängda nu men jag är osäker på hur det är med den saken. Det är mest frågor jag ställer för jag vet inte hur det gick till då?
Så du har nog fått en del om bakfoten .