2024-11-07, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Tycker Magnus är elak mot Hector.

Jag tror att en sak som påverkar hur Magnus beter sig är sedan Hector nämnde att han aldrig haft ett längre förhållande och att tiden, dagarna, med Magnus nu är hans längsta förhållande någonsin. Där tror jag Magnus började tveka på om detta kommer vara värt att investera i, då det dels är osannolikt att det kommer hålla någon längre period, men också att det är någon sida hos Hector som han misstänker är en bidragande orsak till att hans relationshistorik ser ut som den gör.

Nu när du säger det så undrar jag om Magnus kollat upp Hector bland sina vänner och bekanta och fått till sig nåt skvaller som han inte gillar, eller så har han hört en sanning om Hectors liv och leverne som han inte kan acceptera kanske? - De var ju så goa och nära varandra efter bröllopsnatten, men sen hände nåt.
Citera
2024-11-07, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Tror Sydamerika-bögen ska packa o dra innan skäggbögen misshandlar honom. Är vanligt inom gay-kretsar.
Det är skönt att få stryk, bögstryk.
Tack för att du påminde mig om denna goding, det bästa Wahlbeck gjort https://youtu.be/xriAtYEDYXY

Men varför ska han dra om det är skönt med bögstryk?

Den enda ursäkt jag har för Magnus är om han blev ofrivilligt rövpullad under hånglet. Taskigt att inte kunna leka eller åtminstone rädda sin partners ansikte.
Citera
2024-11-07, 22:21
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Adam skriver en lång harang om retreaten med Elsa på sitt instagram. Han verkar vilja antyda att de kommer snart att ligga med varandra, men jag tror inte att det är någon bra ide alls faktiskt. Tror inte att han fysiskt klarar att prestera med henne heller, han är så reaktiv på varje ord hon säger. Tror inte att hans kroppsdel står pall för det trycket.

Det är en aning ödesmättat att han filmar henne när hon sover. Med tanke på vad som hände med Jim och Linnea. Adam har säkert fått lov att publicera det, men ändå går tankarna ditåt. Elsa är en krutdurk.

Adams instagram: https://www.instagram.com/p/DCFSJcDR-Yy/?img_index=1

Man får ge henne att hon verkligen försöker. Hon har noll attraktion, ändå provar hon att ligga med honom. Elsa ger ett ödmjukt och sympatiskt intryck, på ett o-ortodoxt sätt.
Citera
2024-11-07, 22:23
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Adam skriver en lång harang om retreaten med Elsa på sitt instagram. Han verkar vilja antyda att de kommer snart att ligga med varandra, men jag tror inte att det är någon bra ide alls faktiskt. Tror inte att han fysiskt klarar att prestera med henne heller, han är så reaktiv på varje ord hon säger. Tror inte att hans kroppsdel står pall för det trycket.

Det är en aning ödesmättat att han filmar henne när hon sover. Med tanke på vad som hände med Jim och Linnea. Adam har säkert fått lov att publicera det, men ändå går tankarna ditåt. Elsa är en krutdurk.

Adams instagram: https://www.instagram.com/p/DCFSJcDR-Yy/?img_index=1

Nej, det har du rätt i. Det börjar faktiskt bli pinsamt med hans hunsande efter henne.
Han skulle bli jordens största toffel i att vara partner med henne.

Hon vill ju bara ligga i brist på annat.
Hon blev nog desperat och avundsjuk på andra pars gosande. Så vill hon också ha det. Och just nu har hon bara Adam att dras med?

Elsas ratande av kristaller och retreat-flum. Där steg hon ordentligt i graderna.
Citera
2024-11-07, 22:25
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorCitron81
Tjejerna får känslostormar, gråter, triggar killarna och tar upp gamla dåliga minnen mm.. medan killarna är lugna och står stadigt. Är det så det är generellt sett mellan könen eller är det våra genusroller som gör oss sådana?

Killarna står ju inte stadigt, de är hyperresponsiva på tjejernas känsloyttringar.

Andreas som blev "besviken på sig själv" för att han begått synden att säga till Selma att hon inte behöver dela med sig om hon inte vill, och inte kunde förutse att hon skulle vantolka honom.

Adam som blev rädd att han lekte fel.

För övrigt är jag tveksam till Niklas och Ninni. Kommer han orka med att låtsas som att det är starkt av Ninni att ta upp sina mobbningstrauman och magsmärtor hela tiden? Jag är rädd att han kommer glömma sig själv i längden.
Citera
2024-11-07, 22:27
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Lyftet var nog inget förspel om du hoppades på det.
Hans kindpuss i början av avsnittet kan jag dementera var ett för-för-förspel däremot

Mvh din wingman i behov av en egen wingman snäppet över

Nog för att tjejer inte tål problemlösning, men sådär lite påflugen aktiv lyssnare får man inte vara
Citera
2024-11-07, 22:28
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ja, nåt lik i garderoben måste han ha? Så har jag också tänkt.
Nåt som Magnus kanske ser men inte vi TV-tittare?

Varför måste han ha det? Han kan bara ha träffat fel eller att det inte har klickat. En del har svårt att hitta rätt eller trivs med att ha vara singel.
Citera
2024-11-07, 22:29
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
"Adam jag går och duschar om det är okay för dig" säger hon så sensuellt hon nu förmår med en menande blick, samtidigt som hon strippar inför spegeln och han står och tittar ner i sin bögtelefon, att han inte kan känna sig smutsig där är snudd på otroligt sensationellt

Crapmagic. Jag försöker hitta var i avsnittet när hon hänger upp trosorna framför Adam, vet du när det skedde i avsnittet?
Citera
2024-11-07, 22:30
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Crapmagic. Jag försöker hitta var i avsnittet när hon hänger upp trosorna framför Adam, vet du när det skedde i avsnittet?
Det kanske är censurerat av svt , lämna du över det här till mig (känn Selmas tillit) så återkommer jag med relevanta skärmdumpar med fingertoppskänsla eventuellt!
Citera
2024-11-07, 22:33
Medlem
Citat:

Hon tog av sig en jättesnygg bh och hängde upp den i spegelramen framför ögonen på Adam som var upptagen av sin telefon. Vi fick aldrig se var hon slängde upp trosorna.
Citera
2024-11-07, 22:36
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det kanske är censurerat av svt , lämna du över det här till mig (känn Selmas tillit) så återkommer jag med relevanta skärmdumpar med fingertoppskänsla eventuellt!

Hittade det. 11.14 in i avsnittet.
Det var nog BH:n?
Men ändock. Det var en tydlig signal till tittarna.
"Kom och ligg med mig!"
Citera
2024-11-07, 22:36
Medlem
Crapmagics avatar
Fel fel fel fel fel, den fransk-svenska metoo förföringsmodellen (förgöringsmodellen) från Delfin dödar kvinnors tillits-attraktion (dvs även bögarnas ) där man frågar "får jag kittla dig på gomspenen? med denna träspatel"

Dom ska istället säga "nu kittlar jag dig på gomspenen (öppnar för hennes möjlighet att säga nej)
https://www.youtube.com/watch?v=KaSq7Rifcmc
en hjärt & kärl-läkare frågar inte om lov, han förbereder sin reumatismpatient för ingreppet
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-07 kl. 22:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in