Citat:
Ursprungligen postat av
Svemmpa
Tänkte inte svara dig men du har en poäng då HB självklart till stor del är kontrollerad av shopparna fast man har åtminstone möjlighet att kolla färska gröningar vilket inte finns hos scamhemsidor där man oftast inte ens får leverans och heller inte har något ställe att klaga?
Om någon får en undermålig produkt så är min uppfattning att det ändå ganska snabbt dyker upp klagomål i deras säljtrådar eller här på flashback så ser själv inte poängen att handla via någon shop som bara har en hemsida där man varken kan röda eller gröna.
Tror du på allvar att hundratals gröningar hos vardera 20-talet shoppar på t.ex. HB alla är skrivna av shopparna själva?
Flashback är öppet för alla, klaga hur mycket du vill här? Det blir raderat om det anses som reklam.
Forum som flashback där man inte får annonsera varken gratis eller betala, är den formen som kommer kunna ses mest trovärdig, finns inget vinstsyfte på vad som postas här.
Du kommer aldrig kunna övertyga någon att ett forum som har en vinstsyfte och bevisligen haft handen i shoppar kommer kunna anses vara opartiskt. Alla shoppar betalar för sig, ingen är på sin plats i olika forumdelar för deras historik.
Alla dessa forum går det manipulerar med konton och diverse saker, så vad är det som får dig att lita på dessa forum och ägare så förbaskat mycket att du gärna ser att det ska ligga grunden till hela doping Sverige?
Det jag skriver har visat sig tidigare också med övriga forum som funnits, när man gick in och promotade sina egna shoppar hårt; vikingstore och steroidakuten pratar jag om då.
Ärligt så tror jag inte du har onda avsikter med dina inlägg, bara att du inte tänkt till hela vägen.