2024-11-06, 23:36
Medlem
Imponerande insiktsfullt val av Anders. Trodde han på mäns vis skulle falla för våpet, men han verkar klokare än så. Ofattbart att hon ens är med. Antingen skulle hon ta sonen från sin pappa o flytta till Hälsingland, eller så skulle hon bara vara varannan vecka hos Anders. Två dåliga alternativ så hon va hopplöst fall. Dessutom lite läskigt på och kändes som en klängig typ. Av de tre han har kvar är alla tänkbara. Norrländskan och den rödlätta är charmiga och skulle nog passa honom.

Damerna hos alkoholisten kan bara vara ute efter tv-tid, ingen kan väl på allvar vilja ha honom?
2024-11-06, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Imponerande insiktsfullt val av Anders. Trodde han på mäns vis skulle falla för våpet, men han verkar klokare än så. Ofattbart att hon ens är med. Antingen skulle hon ta sonen från sin pappa o flytta till Hälsingland, eller så skulle hon bara vara varannan vecka hos Anders. Två dåliga alternativ så hon va hopplöst fall. Dessutom lite läskigt på och kändes som en klängig typ. Av de tre han har kvar är alla tänkbara. Norrländskan och den rödlätta är charmiga och skulle nog passa honom.

Damerna hos alkoholisten kan bara vara ute efter tv-tid, ingen kan väl på allvar vilja ha honom?
Nja, fd alkis. Blir en fadersgestalt för alkisbarnet H. Får han återfall blir hon en superb medberoende.

Hade Sanna flyttat till gården med sin son hade han väl blivit framtida dräng när deras gemensamma barn tagit över? Enligt gammal fin tradition.
2024-11-07, 00:12
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:

Här var vi avundsjuka ser jag

Hon var ju den enda som var någotsånär fysiskt tilldragande av hans tjejer, tro sjutton att det var motvilligt för honom att rösta ut henne. Blir garanterat inget med nån av dem som är kvar. Visst, brunetten är han lite attraherad av, men det känns som om han har börjat lägga märke till att hennes ansikte är skevt.
2024-11-07, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg

Hon var ju den enda som var någotsånär fysiskt tilldragande av hans tjejer, tro sjutton att det var motvilligt för honom att rösta ut henne. Blir garanterat inget med nån av dem som är kvar. Visst, brunetten är han lite attraherad av, men det känns som om han har börjat lägga märke till att hennes ansikte är skevt.
Va?? Avundsjuk på vad? Den enda som har fysiskt attraktiva tjejer är väl ynglingen på Öland. Tjejen Anders skickade hem verkade instabil så klokt val som sagt. De som är kvar verkar sympatiska.
2024-11-07, 01:02
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:

Fast skamma inte kvinnor sådär vill ju inte riskera att dom slutar vara naturliga & kalla varandra för nedsättande saker, då det berikar en manlig grispublik, låt nu mig sköta det här....

Citat:
Imponerande insiktsfullt val av Anders. Trodde han på mäns vis skulle falla för våpet, men han verkar klokare än så.
Hon har ju inte gjort så mycket våpiga saker? enligt min bedömning
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-07 kl. 01:15.
2024-11-07, 05:05
Medlem
Citat:
Imponerande insiktsfullt val av Anders.
Håller med. En omöjlig situation redan från början.
2024-11-07, 11:30
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Håller med. En omöjlig situation redan från början.
Hon kanske inte tycker att situationen var omöjlig, eller så hade hon inte sökt
2024-11-07, 13:56
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Det är ingen dålig jävla sängkammarblick Alma har... https://ibb.co/YQsyfjL

Hon är en medelmåtta egentligen men den stålblå sängkammarblicken höjer henne.

Att hon väljer Anton står ju klart, men tror definitivt inte att det håller. Flickebarnet känns mest lite TV-kåt.
Hon ser dock ut som Stewie Griffin i fejset så det faller på det.
2024-11-07, 17:19
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Hon ser dock ut som Stewie Griffin i fejset så det faller på det.

Jo, hon är ju lik sin pappa...

Citat:
Va?? Avundsjuk på vad? Den enda som har fysiskt attraktiva tjejer är väl ynglingen på Öland. Tjejen Anders skickade hem verkade instabil så klokt val som sagt. De som är kvar verkar sympatiska.

Avundsjuk på att tjejen ifråga är sötare än dig och uppenbarligen var Anders favorit.

https://www.hant.se/noje/darfor-skickade-bonde-anders-hem-sanna-detaljen-som-avgjorde-allt/10508554

- Det var väl mest med tanke på att hon har barn, jag kände ju jättemycket för Sanna men det är problematiken när man har barn.

- Ja, det kände jag väl för att jag hade känslor för Sanna och det var väl det jag blev orolig för. Därför jag valde att skicka hem henne på en gång, så det inte skulle bli ännu jobbigare. Eftersom hon har barn och jag vet vilka komplikationer det kan bli.
2024-11-07, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Är du en utpräglad ex-alkis-ofob?
Nä inte utpräglad tror jag. Men det är bara något med honom som gör att han verkar, opålitlig kanske.
2024-11-07, 18:32
Medlem
Citat:

Avundsjuk på att tjejen ifråga är sötare än dig och uppenbarligen var Anders favorit.
.[/i]
Sjukt fånig och O T kommentar. Såå söt är hon väl inte, att hon framkallar avundsjuka. Kan inte se att hon är attraktiv alls, bara ung. De som är kvar är betydligt charmigare.
2024-11-07, 19:31
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Sjukt fånig och O T kommentar. Såå söt är hon väl inte, att hon framkallar avundsjuka. Kan inte se att hon är attraktiv alls, bara ung. De som är kvar är betydligt charmigare.
Orka bry sig om söt, sexig & söt är ju kontrahenter som inte kan existerar samtidigt, och denna kvinna är inte sexig nånstans i sitt utseende eller sätt då hon ler för mycket

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in