Citat:
Ursprungligen postat av
rosalenin
Alma väljer bort killen med ölflaskefiguren och sedermera brandmannen också. Hon har förlorat sitt hjärta till Anton. Lucas har ångest över att någon möjligen presterar bättre samtal än han. Nån generalmajor i sängen blir han nog inte. Alma är bonddotter och vill ha handfasta kärleksbevis. Allt snack om ”energier” som alla kör med, i grupperna, är bara crap.
Är det giraffen som är brandman nu? det känns som att tjänsten som brandman flyttat runt mellan alla gossarna i mitt huvud
Blir Anton privat (private Anton, vanlig menig) i sängen?, hur är en generalmajor i sängen menar du? (jag saknar den erfarenheten, alltså inte saknar som i att jag saknar det!) uppvisar denna roll ett rikt spektra av känslor tro?
Citat:
Ursprungligen postat av
rosalenin
Som verkade vara i en manisk fas. Hur blir det när depressionen sätter in och hon bara vill ligga under täcket? Inte gå ut i ladugården…
Det är ju det flytta ut på landet botar, depressiva fasen, går hon sen inte ut till ladugården får hon ångest
Citat:
Ursprungligen postat av
Tempmail2
Minna överföllhånglade verkligen Anders, gud så pinsamt. Noll känsla för läge, brukar vara män som gör så oftast..
Vi är inte avundsjuka va?

vad var det för fel på
läget, det var en sommaräng & solen stod i zenit! lyxglas med fot & centerpartiet rusar i opinionen, hur bättre kan läget inte bli?
Citat:
Ursprungligen postat av
Tempmail2
Isak verkar ganska blyg, vågar knappt titta på sina tjejer. Dåligt självförtroende? Ja, var väl med rödtotten nu senast möjligen då.
Hans konversation med Linnea var verkligen
"Skönt, kul!"
"Kram på det?"
Han plockar fram det bästa ur henne, hon blir generalmajor på skutan, men accepterar hon rollen?