2024-11-07, 00:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FreeMarketPatriot
Om du släpper din asperger och lyssnar på budskapet istället för att fokusera på varje bokstav så blir det enklare för dig. Du tror bara att han ljuger för att MSM har sagt det.

Men lyssna på vad han säger!!! Lyssna på vad han står och lovar. Jag antar att du inte ens lyssnar på talet? Eller är du bara så kär att du är blind och döv?
Citera
2024-11-07, 00:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pissmaster
Jag ska börja med att rösta på att du blir president så att du kan använda din stora hjärna till att rädda världen. Typ som din Idol

Tror du helt missförstått US domestic.
Citera
2024-11-07, 00:15
Medlem
Citat:
Men lyssna på vad han säger!!! Lyssna på vad han står och lovar. Jag antar att du inte ens lyssnar på talet? Eller är du bara så kär att du är blind och döv?

Jag har lyssnat på honom och det kommer bli lysande med honom som President igen, skönt att packet fick sparken! Däremot lyssnar jag inte på MSM's lögner om vad han säger eller menar.
Citera
2024-11-07, 00:16
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutforvaring
”Väljarskräm”?

Är det som jordgubbskräm?

För varje dag blir det svårare och svårare att avgöra om du är en bot eller bara psykotisk.
Jag kastade snabbt in ett parti via translate, dubbelkollade dock inte så mer märkvärdigt var det inte.

Det mer märkvärdiga är att du läste texten som berör politik men fokuserade på mig och anklagar mig för att vara en bot.

Jag har ett väldigt eget sätt att uttrycka mig så det vore faktiskt en riktigt duktig boooot.
Kanske nåt från Musk?

ON TOPIC.

Har du nåt att komma med i sak kring val, abort och DeSantis?
Senast redigerad av develi 2024-11-07 kl. 00:20.
Citera
2024-11-07, 00:17
Medlem
Citat:
Du är medveten om att kvinnlig rösträtt infördes 1922 va och att vi därmed blev en demokrati eftersom alla personer över 18 fick rätt att rösta. Men du kanske missade den delen av skolan

Visst vare väl ändå 1919 du som satt och lyssnade så ordentligt vid skolbänken.
Alla över 18 hade inte rösträtt då. Läs vad jag skrev alla kvinnor fick det helt utan motprestation. Medans massor av män typ folk som vägrade militärtjänst, underbegåvade, brottslingar osv hade inte rösträtt 1919
Citera
Medlem
Citat:
Läser du inte vad du skriver eller är du bara kass på att uttrycka dig?

Det är nog snarare du som har problem med läsförståelsen, men om du börjar med att torka pisset ur ögonen så.
Citera
Bannlyst
Citat:

Hen för i h-e, i hens signtolkningar från scenen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Trump är redan ett ökänt varumärke och hon startade i rejäl uppförsbacke efter Biden.

Snarare mäkta förvånad över enorm uppslutning på så kort enormt kort startsträcka och hon var absolut inte så kass som Maga försöker göra gällande.
Det är ren Propaganda eftersom jag följt hennes rallies per video och hon växte stort.

Hon presenterade ekonomi. Trump kom aldrig med nåt svar om prislapp.
Hon presenterade insatser för barnfamiljer, summor och planer.
Han började prata om att äta katter i debatten och svamla nåt så anskrämligt.

Det är även double standards - extremt mycket bullshit passerar när det kommer till Trump.

På rallyt i Madison Square Garden stod en barndomsvän till Trump och vevade med ett krucifix och skrek att hon var djävulen och antikrist.
(Det visade sig sen att han var en sopgubbe från NY som nyss bekantat sig med Trump..)

En annan inbjuden speaker betecknade Harris som prostituerad med sina hallickar.

På utsidan köpte Maga T-shirt beskrev Harris som "Hoe to Joe". De gick som smör.

Han dansade irrationellt i 40 minuter som ett miffo och avrundade med att suga av ett stativ till en mikrofon.

Jag hade gärna läst rubrikerna om detta gällt Harris och kampanjteamet.

Aldrig har en presidentkandidat haft mer räkmacka. Vem som helst hade nedförbacke efter Biden, också så Harris. Gubben är ju ett vandrande lik. Tid var inte Harris vän, tvärtom. Problemet var att hon inte ställde upp i rätt forum och dessutom i en tid där väljarna vill ha transparens till 100% höll sig till dålig regi i form av likformade intervjuer och teleprompters. Demokraterna förstår inte sin samtid.
Citera
2024-11-07, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Hur många näsdukar har du konsumerat idag till följd av all gråt?

Skökan leder nog Sverigeligan i TDS.
Citera
2024-11-07, 00:19
Bannlyst
Märkligt hur statstelevisionen blir väldigt nykter och objektiv i sin rapportering ipso facto, men är alldeles vänsterbliven i månader dessförinnan.
Citera
2024-11-07, 00:19
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Låter bra!

Kanske dags att du tar dig en reality check? Du babblar på i all evighet om abortfrågan kontra amerikanska valet utan att förstå att det inte var en stor fråga alls i valet. Det kanske kommer som en överraskning för dig men de flesta bryr sig mer om man har råd att köpa mat och betala hyran än din jävla aborträtt.
Faktum är att jag inte öppnat om abort i tråden, din jävla gnällspik.

Jag svarar dock på inlägg så skit du i det.

Det är en stor fråga i usa och det visar enbart Florida som med normala värden mätt är majoritet emot DeSantis.
Citera
2024-11-07, 00:20
Medlem
Citat:
Vad bedömer du som modern tid då? Hur långt tillbaka ska vi gå? 10 år? 20 år? 5 år? Enligt dig handlar det ju helt och hållet om perspektiv. Men lugn. Han har vunnit valet, han har inte ens tillträtt som president än. Vi har d

Jag är helt lugn. Modern tid börjar väl typ med renässansen ... Tittar vi på enskild politiker så är Trumps revanch den största sedan, låt oss säga Napolean Bonaparte. Du får gärna ge andra exempel på de som förlorat, kommit tillbaka och vunnit igen trots fundamentalt motstånd från makten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in