2024-11-06, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Han drar in allt stöd bara och USA är största bidragsgivaren, sen sätter han press på Europa att göra detsamma. Voila så är saken klar. Utpressning är en effektiv metod när världen är beroende av USA ekonomi.

Glöm nu inte att Trump är Putinvänlig. Frågan är bara vilka hållhakar Putin har på Trump.

No money no war!

Vars får du att han är Putinvänlig från? Bara nyfiken, tycker det verkar vara mest ett drev CNN körde valet 2016, tror tom att det finns nått klipp då nån högt upsatt på CNN erkänner att det va en lögn för att påverka valet.
Citera
2024-11-06, 18:29
Medlem
HomoHitlers avatar
Deep state?

Trump styrs av judar så han är djupt inne i deep state...

Hur fan kan någon tro att Trump är fristående när han har skulder på nästan 2 miljarder?

När israel vill förinta Iran kommer Trump göra det...

Allt som gynnar de eviga kommer Trump att ställa upp på...

Men forstätt drömma att Trump skulle vara emot deep state
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Det är otvivelaktigt så att woke har projicerats ut på resten av världen för att USA har ett enormt kulturellt och ekonomiskt inflytande. Om USA slutar projicera detta vansinne på resten av världen så är det snabbt ett minne blott. Oligarkerna i USA börjar allt mer förstå vilket stort misstag woke var och hur det har skadat USA runt om i världen. USA uppfattas allt mer som ett skämt utan någon legitimitet tack vare bland annat woke-galenskaperna.

Det är bara de som är helt uppslukade i woke-sekten som inte kan se det. Många har spelat med i woke-sektens lilla teater, men väldigt få tror förstås innerst inne på att en man i klänning som tror att han är en kvinna verkligen är en kvinna eller att Kleopatra var en neger.

Det finns de saker som USA har bidragit med genom åren så som diabetes 2 och fetma. När man låter pengar styra vill den som har mycket ha mer. Du glömmer att Norden är de som ratar Trump mest i hela världen.

Woke är något som alla kan ha en åsikt om, men som tolkas på olika sätt beroende på vem du talar med. Jag garanterar dig att även om Europa krälar och välkomnar Trump så lär hans privata åsikter inte bli någon lag i vare sig Sverige eller Europa.

Du kanske ska ta och fundera över din rädsla för transvestiter och färgade. Jag har inga problem med de frågorna även om just idrottsutövande bör regelbestämmas beroende på fysiska attribut och inte könsbestämmelser.
Citera
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the_creator
Heil Trumpenstein.

De flesta jag frågar ogillar Trump, men av helt andra anledningar än jag. Mitt största problem med han och så många andra politiker är att han är upp till öronen med näsorna. Han är mer Israel först än Amerika.

Om han hade gått full on 1488 hade jag nog börjat gilla karln igen.

Man får skilja på sak och person, judar är något av det vidrigaste som finns men det de gör med ”Palestina” och Iran är underbart. Samma sak med Trump, inte ens favoritperson om man hade fått välja men att han kunde trycka till den Indiska Wall Street-stoogen Lamala är fantastiskt. Lägg till allt stöd han kommer att ge anti-islam, alla invandrare han kommer att kasta ut (vilket kommer ge Europa inspiration stt göra samma, dva repatriera muslimer till MENA) och alla vänsteridioter han kommer att reta upp.

Roligast just nu är alla gråtande fittmössor och pissliberaler.
Citera
Medlem
mammanmedbollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
Du är emot krig så därför vill du ha fortsatt krig.

Ajjemän…
Du tycker att Ryssland ska få ockuperade landområden i Ukraina?
Citera
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STATENS-RESURSER
Svarta var just den grupp som inte gick till Trump.

TV4 visade i morse statistik i enskilda valkretsar i Georgia som hade över 50% svarta... och där vann Trump vilket tidigare var något otänkbart.
Citera
Medlem
HyperboreanCREW-14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Trump har sagt att han kommer införa strafftullar, hur fan kan svenskar vara glada över woketårar när detta kommer drabba vår ekonomi???

Trump vann pga ekonomiska frågor, thats it. De flesta skiter i woke eller icke woke, cold hard cash är allt det handlar om...

Han kommer sätta USA först och b l a Europeisk handel kommer att lida....
Bra och sunt, alla ledare borde sätta det egna landet och folket först.
Han är varken vald av eller för dig, du borde fokusera på de val du kan påverka och att välja ledare som sätter vårt folk och land först istället.
Citera
2024-11-06, 18:30
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Det är bara MAGAs som tror på allt någon (Trump) säger. Resterande människor har i alla fall lite tankeförmåga. Vad menar du med klämma åt gamarna i etablerad media? Börja censurera media som han inte håller med om, menar du? Dvs första steget mot en diktatur?

Han ska ju inte bara avsluta kriget i Ukraina, han ska också avsluta den 100-åriga konflikten i mellanöstern.
Media är korrumperat, både i USA och I Sverige. Ganska mycket demokratur vill säga. Det är redan censur. Media lyfter enbart fram röster man vill att skall höras.

Trump är inte rädd för att fräsa till mot media.
En egenskap jag uppskattar.

Jag gillar endast Trumps okonventionella personlighet.
Jag älskar människor som vågar gå mot strömmen och som avskyr fårskocken.
Härligt.
Borde finnas fler sådana.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Det finns de saker som USA har bidragit med genom åren så som diabetes 2 och fetma. När man låter pengar styra vill den som har mycket ha mer. Du glömmer att Norden är de som ratar Trump mest i hela världen.

Woke är något som alla kan ha en åsikt om, men som tolkas på olika sätt beroende på vem du talar med. Jag garanterar dig att även om Europa krälar och välkomnar Trump så lär hans privata åsikter inte bli någon lag i vare sig Sverige eller Europa.

Du kanske ska ta och fundera över din rädsla för transvestiter och färgade. Jag har inga problem med de frågorna även om just idrottsutövande bör regelbestämmas beroende på fysiska attribut och inte könsbestämmelser.

Du har uppenbarligen inte förståndet att greppa det jag säger utan är fortfarande fixerad vid just Trump.
Citera
Medlem
Det är mycket skitsnack efter valet , precis som 2016.
Man kan dra citat ut ur kontext ett tag och försöka manipulera de enkla fåren, men efter ett tag så måste man ändå se på vad det är för något han gör och vilken politik osv Trump kör med för att kunna bedöma en president...

Inte bedömer man tomma ord väl???
Citera
Medlem
Nu som blivit ilurad Nato, vad anser ni nu om att Trump snart styr det här?
Citera
2024-11-06, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Trump har sagt att han kommer införa strafftullar, hur fan kan svenskar vara glada över woketårar när detta kommer drabba vår ekonomi???

Trump vann pga ekonomiska frågor, thats it. De flesta skiter i woke eller icke woke, cold hard cash är allt det handlar om...

Han kommer sätta USA först och b l a Europeisk handel kommer att lida....

Öhh vi har väl redan tullavgifter samt moms på import/export till USA? Det är väl från lågprisländer han vill komma åt, få hem företag som flyttat produktionen utomlands. Det med sänkta skatter kommer garanterat få fart på landets ekonomi igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in