2024-11-06, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Specktakel
Nu bara njuter man. Alla lögner från Harris, CNN och andra galningar lurade inte amerikanska folket.

Man bara njuter

Men Trumpen lyckades han!
Citera
2024-11-06, 18:15
Medlem
HyperboreanCREW-14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Att vara bekymrad över Nato i kombination med Trump är inte per definition att vara krigshetsare.

Resten du skriver lämnas därhän, det är för korkat.
Man bör alltid vara bekymrad över Nato, de är ett krigshetsande organ som skapar destabilitet världen över och som används för att springa USA's geopolitiska ärende.
Världen skulle bli en mycket bättre och tryggare plats om USA och Nato höll sig borta från Europa och Mellanöstern.

Och nej, Europa behöver varken eller för att hantera ryssen, det kan vi klara själv, vi är inga jävla duvungar, vi får bara fokusera lite mer på vårt försvar och mindre på menskonst. Fler militärparader och färre prideparader, det kan göra oss gott.
Senast redigerad av HyperboreanCREW-14 2024-11-06 kl. 18:17.
Citera
2024-11-06, 18:16
Medlem
the_creators avatar
Heil Trumpenstein.

De flesta jag frågar ogillar Trump, men av helt andra anledningar än jag. Mitt största problem med han och så många andra politiker är att han är upp till öronen med näsorna. Han är mer Israel först än Amerika.

Om han hade gått full on 1488 hade jag nog börjat gilla karln igen.
Citera
2024-11-06, 18:17
Avslutad
Ska allt bli great nu då?
Citera
2024-11-06, 18:20
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HyperboreanCREW-14
Man bör alltid vara orolig för Nato, de är ett krigshetsande organ som skapar destabilitet världen över och som används för att springa USA's geopolitiska ärende.
Världen skulle bli en mycket bättre och tryggare plats om USA och Nato höll sig borta från Europa och Mellanöstern.

Och nej, Europa behöver varken eller för att hantera ryssen, det kan vi klara själv, vi är inga jävla duvungar, vi får bara fokusera lite mer på vårt försvar och mindre på menskonst. Fler militärparader och färre prideparader.
Det kan "vi" hantera..
Hybris?

Jomen visst... ta ditt snack med prorysk dynga, anti Nato och EU snack i nåt annat forum.

Jag diskuterar Trump som tråden handlar om.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the_creator
Heil Trumpenstein.

De flesta jag frågar ogillar Trump, men av helt andra anledningar än jag. Mitt största problem med han och så många andra politiker är att han är upp till öronen med näsorna. Han är mer Israel först än Amerika.

Om han hade gått full on 1488 hade jag nog börjat gilla karln igen.
Så mäktig är inte ens Trump att han kan kasta det oket, dessutom har han ju judar i familjen.
Citera
Medlem
Huntsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeMarketPatriot
Det är bara din åsikt men den väger inte tungt när du har haft fel om precis allting. Du är en kontraindikator.

Helt riktigt, develi & även DJPuttes TDS har förpestat politikforumet, bättre med sansade diskussioner men dessa förstör mer än vad de tillför.

Samma med Klamyban, men den denne framstår som lågbegåvad så man ska kanske inte pissa på den som inte begriper bättre...
Citera
2024-11-06, 18:23
Medlem
Sublinguals avatar
Haha detta kommer sluta i kaos, Trump har låg legitimitet och kommer motarbetas av många oerhört mäktiga människor och organisationer.

Du avvecklar inte demokratin ostraffat…
Citera
2024-11-06, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Jaha alltså ingen förklaring till hur tex Europa ska ändra sina lagar och grundlagar och konventioner.
Det gäller i USA , men resten av världen har självstyre.

Det är otvivelaktigt så att woke har projicerats ut på resten av världen för att USA har ett enormt kulturellt och ekonomiskt inflytande. Om USA slutar projicera detta vansinne på resten av världen så är det snabbt ett minne blott. Oligarkerna i USA börjar allt mer förstå vilket stort misstag woke var och hur det har skadat USA runt om i världen. USA uppfattas allt mer som ett skämt utan någon legitimitet tack vare bland annat woke-galenskaperna.

Det är bara de som är helt uppslukade i woke-sekten som inte kan se det. Många har spelat med i woke-sektens lilla teater, men väldigt få tror förstås innerst inne på att en man i klänning som tror att han är en kvinna verkligen är en kvinna eller att Kleopatra var en neger.
Citera
2024-11-06, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Det kan "vi" hantera..
Hybris?

Jomen visst... ta ditt snack med prorysk dynga, anti Nato och EU snack i nåt annat forum.

Jag diskuterar Trump som tråden handlar om.
Prorysk dynga, lol jävla toka, jag har varir tydlig med att jag anser att Ryssland borde krossats redan 41. Synd att din duktiga världspolis USA valde fel sida, som man bäddar får man ligga, tänk på det nästa gång kära pissliberal.
Citera
2024-11-06, 18:25
Medlem
Huntsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sublingual
Haha detta kommer sluta i kaos, Trump har låg legitimitet och kommer motarbetas av många oerhört mäktiga människor och organisationer.

Du avvecklar inte demokratin ostraffat…

Du menar "The Deep State"..?
Trump är väl kanske den enda som kan rå på denna.
Citera
2024-11-06, 18:25
Medlem
HomoHitlers avatar
Trump har sagt att han kommer införa strafftullar, hur fan kan svenskar vara glada över woketårar när detta kommer drabba vår ekonomi???

Trump vann pga ekonomiska frågor, thats it. De flesta skiter i woke eller icke woke, cold hard cash är allt det handlar om...

Han kommer sätta USA först och b l a Europeisk handel kommer att lida....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in