2024-11-06, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Vilken tidslinje man lever i.
Ja, i 4 år så vandrande en dement gubbe, med en pedofil till son, omkring i vita huset.

Nu har de äntligen en kompetent, om än kontrollerad/korrupt, president. Vilken tid att leva.
Citera
2024-11-06, 17:56
Avslutad
Nu är det dags för Sverige att visa vilka horor vi verkligen är, för det är vi. Falska, äckliga små luder
som alltid älskat att lägga oss i, spelat viktiga, ha åsikter om hur andra ska sköta sitt när pappa USA stått bakom vår rygg.

Dags att kavla upp ärmarna, ställa sig på knä, mjölka Stars and Stripeskuken och svälja the Old Glory of Love tills vi skiter diarré. Våra politiker kommer att få sälja sina rövar till den grad att vi tvingas göra det lagligt att köpa sex i vårt eget land.

Jag har aldrig gillat Trump (han är en stor idiot) men han kan bli den som äntligen täpper igen truten på oss svenskar och får oss att komma ner på jorden igen.
Citera
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Vi går mot vår undergång och Trump är en passande guide på den vägen.

https://1.bp.blogspot.com/-bPHBAiuZJ80/X7q6B7f52XI/AAAAAAAABPk/BeulS1RU9eEbyXJdgu4xH42ILpl3n-0sQCLcBGAsYHQ/s2048/15-3.1.jpg

Brandon Biggs förutsåg i april

att Trump skulle utsättas för ett attentat med blodvite från högra örat
att Trump skulle vinna valet
att det blir total börs-, dollar- och ekonomisk krasch 2025
att det blir en gigantisk jordbävning i USA under Trumps period

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=Ey0qVzG8_vU&t=11m03s
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamsahaeyo
Ja, i 4 år så vandrande en dement gubbe, med en pedofil till son, omkring i vita huset.

Nu har de äntligen en kompetent, om än kontrollerad/korrupt, president. Vilken tid att leva.

Ja en sonson till en bordellägare som ska upp i domstol innan han svärs in.

Citat:
I New York förväntas Trumps advokater be justitierådet Juan Merchan att skjuta upp sin dom som för närvarande är planerad till den 26 november – där han kan riskera upp till fyra års fängelse. Att döma en nyvald president före invigningsdagen skulle vara enastående i USA:s historia, och juridiska experter förväntar sig att utfrågningen kommer att försenas.

Reuters
Senast redigerad av Browser 2024-11-06 kl. 17:59.
Citera
2024-11-06, 17:57
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HyperboreanCREW-14
Naaw, hon är orolig för Nato, din lilla krigshetsare där, varför är det så viktigt för er pissliberaler att bomba alla som inte delar era jävla värderingar till underkastelse.
Även om det inte lär hända så hade det varit fantastiskt om Trump faktiskt lämnade Nato, så kunde du sutta där i knät på Turken. Tvi
Att vara bekymrad över Nato i kombination med Trump är inte per definition att vara krigshetsare.

Resten du skriver lämnas därhän, det är för korkat.
Citera
2024-11-06, 17:58
Avslutad
Jag är övertygad om att Trump blir en katastrof för världen, men jag gläder mig åt att alla professorer, akademiker, kändisar, influencers och förståsigpåare hade fel.

När ska folk förstå att akademiker och influencers av olika kaliber är sönderknullade av kommersiella intressen?

Låt Trumps valseger bli en läxa: Förakta inte massorna.
Citera
2024-11-06, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Absolut. Bara vi får sluta se äckliga transmänniskor, att de ska veta sin plats inne i garderoben, är värt det även om hela världen brinner...

Ja, det är väldigt positivt för alla, särskilt kvinnor, att allt vansinne från media med trans och woke nu kommer upphöra lika fort som det en gång uppstod, och att barn slipper bli kemiskt kastrerade och könsstympade och kvinnor slipper få spö i damidrott av någon man som låtsas vara kvinna.
Citera
2024-11-06, 17:59
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FartyDog
Nej, jag är inget fan av Trump utan anser att han är en självgod narcissist. Dessutom tror jag republikanerna vann trots honom och inte tack vare honom.

Med detta sagt så ogillar jag även hans retorik, men jag tycker det faktiskt är ännu lägre att att kalla honom hitler mm om man inte menar det (särskilt efter mordförsök). Därför efterfrågar jag om man faktiskt tar konsekvensen av det man sagt.

Men vad fan, VANCE kallade ju honom Hitler, inte jag.
Citera
2024-11-06, 17:59
Medlem
Tjuren-Ferdinands avatar
Får erkänna att jag hade fel. Trodde att Harris hade en chans, men resultatet talar tydligt för sig själv.

Nu får vi se vad det blir av amerikat under de kommande åren. Då republikanerna bestämmer i såväl representanthuset som senaten kommer det inte bli några problem att få igenom olika förändringar. Så frågan blir hur rimliga dessa förändringar kommer att vara.

Ett scenario är att detta blir en fortsättning av Trumps politik från 2016-2020. Men mycket talar för att det denna gång kommer att bli annorlunda. Så lutar mer åt att vi kommer få se stora förändringar, både i hur USA kommer att styras och i deras utrikespolitik.

Håll i er, detta kan komma att gå överstyr.
Citera
2024-11-06, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Ja, det är väldigt positivt för alla, särskilt kvinnor, att allt vansinne från media med trans och woke nu kommer upphöra lika fort som det en gång uppstod, och att barn slipper bli kemiskt kastrerade och könsstympade och kvinnor slipper få spö i damidrott av någon man som låtsas vara kvinna.

Hur ska Trump påverka resten av världen menar du i de här frågorna? Va?
Citera
2024-11-06, 18:01
Medlem
Nu börjar tiden rinna ut för Trumps fred mellan Ukraina och Ryssland på 24 timmar. Ja han har sagt att han ska fixa fred innan han tillträder som president
Citera
2024-11-06, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pungen98
Nej det viktigaste blir att förgöra palestina för alltid.

Hur? En flyktingsvåg till vilket land?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in