Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-06, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jag är tyvärr inte det.
Jag är däremot högst medveten om att folk faller för konspirationer som fört Trump framåt.

Du är ett tomt skal som massmedia har fyllt med propaganda. En skapad produkt. Du har inte en enda tanke som är din egen utan allt du säger är något som massmedia sagt åt dig att tycka.

Det är därför du är helt oförmögen att kunna förstå varför Trump vann valet relativt enkelt. Din förvridna och förljugna världsbild gör det helt enkelt omöjligt att begripa.
Citera
2024-11-06, 16:38
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Det har framgått med all tydlighet hur blåst han är som narcissist med megalomani, men Trump har uppenbart lyckats manipulera folk i usa.

Är det endast genom manupilation en person kan ha åsikter som skiljer sig från dina egna då du är så perfekt och vet samt har rätt om allt du tycker? Det om något är narcissism.
Citera
2024-11-06, 16:41
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Du är ett tomt skal som massmedia har fyllt med propaganda. En skapad produkt. Du har inte en enda tanke som är din egen utan allt du säger är något som massmedia sagt åt dig att tycka.

Det är därför du är helt oförmögen att kunna förstå varför Trump vann valet relativt enkelt. Din förvridna och förljugna världsbild gör det helt enkelt omöjligt att begripa.
Jada Jada.

Jag är fullt medveten om hur långt ut mot höger du är vilket är problemet med det som kommer nu i usa.

Jag tror dock det var nödvändigt att han kom till makten för att folk öht ska inse hur stor skada han kommer tillföra med sin politik.

Jag hoppas dock att det inte drabbar Sverige och övriga världen.
Citera
2024-11-06, 16:43
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Är det endast genom manupilation en person kan ha åsikter som skiljer sig från dina egna då du är så perfekt och vet samt har rätt om allt du tycker? Det om något är narcissism.
Det handlar inte om skilda åsikter.

Det handlar om att luras in via propaganda av en narcissist och det har skett i usa.
Han är som en enda stor fars. Tyvärr farliga sådan när han kommer införa sina förändringar i usa.
Citera
Medlem
Kedoxs avatar
Han blir den 45e personen va?

Minns jag rätt är det andra som vinner två icke-sammanhängande perioder.
Citera
Medlem
Citat:
Drama och överdrifter, finns ingen som gråter mer än möjligen de som bor i usa.

Trump lyckas dra fram det absolut värsta ur varenda mörkt kaninhål som finns.

Problemet med Trump är att han är gravt manipulativ snarare än media.

Problem två är att folk är extremt lättlurade vad det gäller populism som Trump kör med;
Att rena konspirationer vinner mark.

Mera, her mig mera!
Citera
2024-11-06, 16:44
Medlem
Christopher.s avatar
Lär bli jobbigt för vänstern i Europa.
Citera
2024-11-06, 16:45
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommelaism
Mera, her mig mera!
Detta är typiskt Maga. Enbart bullshit och trams.
Lågliv som inte kan diskutera politik och mest skramlar.
Citera
2024-11-06, 16:46
Medlem
Citat:
Jada Jada.

Jag är fullt medveten om hur långt ut mot höger du är vilket är problemet med det som kommer nu i usa.

Jag tror dock det var nödvändigt att han kom till makten för att folk öht ska inse hur stor skada han kommer tillföra med sin politik.

Du har spammat trådarna om USA-valet varenda dag i säkerligen ett års tid och haft fel om precis allting. Det borde få dig att komma till någon sorts insikt kan man tycka, men icke...

När börjar den orangea Hitler gasa judar tror du? Du lever i en fantasivärld skapad av massmedias förljugna propaganda. Om massmedia imorgon hade börjat propagera stenhårt för att jorden är platt så hade det inte tagit lång tid innan du är en övertygad plattjordare.
Citera
2024-11-06, 16:47
Medlem
Citat:
Jada Jada.

Vad pratar du om? Ingenting kan bli värre än 4 år med Biden-Harris....
Citera
2024-11-06, 16:47
Medlem
area50s avatar
lol så mkt vänster/npc-cope.. Mer! Mer!
Citera
2024-11-06, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av withnonam3
Det var väl lika solklart förra gången med 1 miljon? mer röster och sen kom världens jätteflipp

Nej då förlorade han med 1 miljon och sedan förlorade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in