Citat:
Ursprungligen postat av
BavarianBeetle
Ofta när jag läser chattloggarna får jag känslan av att det egentligen inte handlar om pedofiler, utan snarare om extremt ensamma män som av naturliga skäl är helt avskurna från meningsfull kontakt med det kvinnliga könet. Inte ens om man chattar med en kvinna på en sexkontaktsida inleder man med att prata om sex. För att lyckas ska man överhuvudtaget inte ta upp eller ens anspela på sex innan kvinnan gör det, och inte ens då ska man gå särskilt hårt på, men alla de här typerna går direkt från att säga hej till att prata om sin kuk. Med så svag social förmåga kan man förstå att de letar alternativ, även om det inte går att försvara.
Ett bättre alternativ hade nog varit om de sökte sig till andra män för sex och närhet. För män funkar "Hej är du kåt?", så det krävs inga skills.
Senaste gäddan, Mr Slice, skriver hela tre meddelanden till tjejen, innan han glider in på ämnet sex. Måste ju vara så att de sitter med ståfräs redan innan de öppnar KiK-appen. Hypersexualitet och dåliga sociala skills gissar jag på är huvudorsaken till detta störda beteende. Ibland stöter den typen av människor ihop med likasinnade, men det sker nog inte så ofta. Vet inte om BodyContakt, en kontaktsida för perversa personer fortfarande finns kvar, men där härjade båda män och kvinnor (mest män) med diverse störningar och det var intressant att trolla dem för att försöka förstå vad som rörde sig i deras hjärnor