2024-11-05, 09:43
Medlem
Samarbetar dom fortfarande med impullskollen? Dom har inte skrivit något om dom alls mer än nämnt i aftonbladet att dom säger upp samarbetet. Men inte ett ord om det någon annanstans i deras egna kanaler. Konstigt eftersom enligt dom har Impulskollen blåst dom rejält. Och Patrik är fortfarande vän med Michael Sandberg på facebook.
Citera
2024-11-05, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av servicedeskgirl
Du måste skämta. Dumpen består av lekmän utan nån helst kunskap om suicid.

Dom hade trots allt ett vårdmöte igår
Citera
2024-11-05, 10:16
Medlem
Huntsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
RIP 504.. ytterligare ett liv på Sara och Patriks kappa.
Inte ens våra gängkriminella fjortisar håller detta tempo.

"Rest In Piss".

Den som aktivt jagar småungar är inte till någon nytta för samhället...
Citera
2024-11-05, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Om en person är självmordsbenägen kan du aldrig se eller höra på personen. En person som på riktigt är självmordsbenägen döljer det för att kunna utföra sitt självmord i lugn och ro utan att riskera att bli påkommen. Dom som hotar med självmord menar i regel inte allvar. Det är så verkligheten ser ut.

Det stämmer i vissa fall men inte alla
Och väljer gäddorna att gå den vägen så äre int mkt dom kan göra ändå
Citera
2024-11-05, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Har du läst ingressen och chattloggarna? Det var inte särskilt trevlig läsning, om man uttrycker sig milt.

https://dumpen.se/2024/11/01/krambjornen-goteborg-504/
Ingressen är inte relevant. En människa till är död pga Sara och Patriks sätt att arbeta. Inget mer. Inget mindre.
Citera
2024-11-05, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huntsman
"Rest In Piss".

Den som aktivt jagar småungar är inte till någon nytta för samhället...
Ja visst. Och jättefint att han tar livet av sig så anhöriga osv slipper honom? Eller?
Citera
2024-11-05, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Om en person är självmordsbenägen kan du aldrig se eller höra på personen. En person som på riktigt är självmordsbenägen döljer det för att kunna utföra sitt självmord i lugn och ro utan att riskera att bli påkommen. Dom som hotar med självmord menar i regel inte allvar. Det är så verkligheten ser ut.

Bra skrivet, gädda 503 i relation till gädda 504 visar detta tydligt där den ena (503) pratar konstant om hur dåligt han mår och att han inte vill leva medan 504 inte visar några tecken på att må psykiskt dåligt och sedan mycket riktigt tar livet av sig några dagar senare.
Citera
2024-11-05, 12:29
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Sara publicerade en svartvit bild på sig själv på sin hemsida och skrev att massmedia/Aftonbladet borde har lämnat henne ifred när hon låg på sjukhus. Hon redogjorde för hur ohederligt massmedia behandlat henne, att hon saknade ändtarm och råkade glömma att nämna Impullskollen, (företaget vara visitkort dumpen delar ut).

Jag undrar om DP-katta har koll på varför bilden var svartvit. Det kanske var slut på Kodak Gold och bra Tri-x till förfogande?

Min granne hade en i mitt tycke väldigt långsökt teori som handlade om att Sara ville väcka sympati med svartvitt foto, ja kanske rent av chocka omkull massmedia och visa den råa sanningen, så som Dumpen alltid gör.

Jag vet att Patrik som uppskattar riktigt unga flickor i 20-årsåldern kanske kommer tycka att det är ofräscht att ha Saras stomipåse i knät när dom är ute på vägarna igen. Nån jävla måtta får det väl vara, han som gör allt för barnen och tjejer i tidiga 20-årsåldern, ska han verkligen behöva stå ut med både grötig skånska och läckande stomipåsar i handskfacket? Det var lixom inte det han skrev på för.

Jag har noterat att dumpentanterna tycker det är så heeelgulligt när SoP tjivas med varandra i deras podd, de spelar in när dom kör bil. Jag tror dumpentanterna alltid tänkt att de två blir ett gulligt par i slutändan, ett par som ställer upp för baaarnen! Jag tror dock att vi skulle få se en annan sida av Putte om Saras påse plötsligt spricker i hans knä.

Och så en tråkig sak. Jag köpte babykläder med dumpen tryck och nu har visat sig vara väldigt dålig kvalitet. Jag trodde det rörde sig om kläder för bebisar, men det visade sig vara ”babykläder” för vuxna, alltså som passar nån som är 1.80 och som gillar lekar mellan bebis och mamma. Deras One-piece med tillhörande vuxenblöja klarade inte alls 40 grader som det står och den hade blivit förstörd fick jag höra av kompisen jag gav den till. Väldigt konstigt tänk, att blöjan inte går att tvätta ren när den har används.

Patrik som nöjt skrockade att kläderna var fräcka. Jo det är de säkert, om man nu gillar sånt, men urdålig kvalitet. Min kompis var verkligen besviken, han hade fått smak för deras merch hade köpt deras ”Chewbacca” (nallebjörn för vuxenlek) höll tydligen inte måttet heller.

Glöm inte att swisha!
Citera
2024-11-05, 12:34
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Nä svårt att förstå någon som använder ord som "almstrid".
Ooooops! och

Swish on folks!
Citera
2024-11-05, 12:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Såklart Aftonbladet INTE ville att Dumpen skulle kunna bemöta påståendena, de visste ju att de inte kunna backa upp dem utan bara kunna mörka med att hänvisa till källskydd, patetiskt.

Det mest sjuka är ju att de försökt vrida till det som att det skulle vara Dumpens ansvar hur ett företag som köper reklamplats på Dumpen drivs, som om Aftonbladet ansvarar för hur t ex ATG drivs bara för att de köper reklamplats.
Hoppas verkligen att detta kommer få rättsliga följder för Rövberg & co.

Haha. Jo såklart AB vill ha så många stolliga och arga utspel från Sara som möjligt. Sånt säljer.

För övrigt har ju Sara/Dumpen/Impulskollen fått bemöta varenda påstående. Samtliga artiklar och inslag har avslutats med att Dumpen fått sista ordet.
Så jag förstår inte vad ni gråter över. Dessutom sitter Sara på en plattform med miljoner besökare och där hon helt fritt kan skriva vad hon vill.

Det blir töntigt att jämföra ATG-annonser på AB med Dumpens täta samarbete med Impulskollen.
Då måste ju förstå själv att granskningen hade nåt av vikt då Impulskollen går under jorden för att sedan lägga ned sitt företag.
Och kom ihåg att Sara tog avstånd från Impulskollen först EFTER scammarna gått ut med att de avvecklar sin verksamhet. Under hela våren fram tills nyss försvarade hon Impulskollen med näbbar och klor.
Citera
2024-11-05, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Enligt Sara så förhandlar dom om publiceringsdatumet ifall gäddan verkar för instabil för att klara av en publicering

Men det förutsätter givetvis att gäddan är samarbetsvilliga förstås
Precisera ”Samarbetsvillig”
Citera
2024-11-05, 13:14
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av servicedeskgirl
Haha. Jo såklart AB vill ha så många stolliga och arga utspel från Sara som möjligt. Sånt säljer.

För övrigt har ju Sara/Dumpen/Impulskollen fått bemöta varenda påstående. Samtliga artiklar och inslag har avslutats med att Dumpen fått sista ordet.
Så jag förstår inte vad ni gråter över. Dessutom sitter Sara på en plattform med miljoner besökare och där hon helt fritt kan skriva vad hon vill.

Det blir töntigt att jämföra ATG-annonser på AB med Dumpens täta samarbete med Impulskollen.
Då måste ju förstå själv att granskningen hade nåt av vikt då Impulskollen går under jorden för att sedan lägga ned sitt företag.
Och kom ihåg att Sara tog avstånd från Impulskollen först EFTER scammarna gått ut med att de avvecklar sin verksamhet. Under hela våren fram tills nyss försvarade hon Impulskollen med näbbar och klor.

Så du tycker alltså att Sara/Dumpen skulle neka ett företag att köpa reklamplats för att Aftonbladet påstått saker de inte kan bevisa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in