2024-05-01, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Du hänger här och häver ur dig utan att ens läst från källan du misstänkliggör
Självklart är det alltid första gången gäddan närmat sig vad den tror är ett barn när den blir konfronterad

Har givetvis läst "källan"/Dumpen och det finns INGET där som styrker ditt påhittade scenario om barn som identifierar, anmäler och och får upprättelse via uthängningarna/"artiklarna".

Och sen är det högst olämpligt att barn läster dumpens "artiklar" med kukbilder, dildos i rövar, runkvideos, osv. Tilltänkta läsare av dessa "artiklar" är ju knappast barn så det du hävdar är inget tänkt syfte med "artiklarna".

Hade du haft på fötterna för dina påståenden hade du visat detta. Du är endast en oredig, svamlande skitpostare. Bra att du visar det så fler får upp ögonen för hur oärlig du är. Skriv mera, varje ord bevisar din dumhet!!
Senast redigerad av -Klarafina- 2024-05-01 kl. 11:25.
Citera
2024-05-01, 11:24
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Klarafina-
Har givetvis läst "källan"/Dumpen och det finns INGET där som styrker ditt påhittade scenario om barn som identifierar, anmäler och och får upprättelse via uthängningarna/"artiklarna".

Och sen är det högst olämpligt att barn läster dumpens "artiklar" med kukbilder, dildos i rövar, runkvideos, osv.

Hade du haft på fötterna för dina påståenden hade du visat detta. Du är endast en oredig, svamlande skitpostare. Bra att du visar det så fler får upp ögonen för hur oärlig du är. Skriv mera, varje ord bevisar din dumhet!!

Ett exempel är senaste gäddan, där ett barn berättade för sin mamma som kontaktade dumpen. Andra exempel finns på sajten, men du läser väl inte där utan gissar bara lite.
Citera
2024-05-01, 11:27
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenniferrules
Nej vill verkligen inte skuldbelägga verkliga barn och ungdomar som råkar illa ut oavsett om de själva försätter sig i skiten eller blir direkt tvingade. Båda saker är lika illa och det finns ingen ursäkt för det.
Unga tjejer som är socplacerade (som fiskarna gärna spelar) ÄR en grupp som befinner sig i högriskmiljöer för att utsättas för övergrepp. Att travestera på denna grupp är osmakligt och förminskande. Det är det jag anser att fiskarna gör.

Dock skuldbelägger jag Dumpen och dess perversa fiskare för att göra pengar på att framställa ungdomar som blåsta lättledda och över lag helt galna efter att ha sex med första bästa fula äckliga gammal gubbe för två paket röd Level.

Att sitta i månader och skriva perversa sexchattar på fjortissvenska är inte friskt beteende. Dumpen har manliga fiskare som utger sig för att vara småtjejer.
Självklart är dessa fiskare sexchattare själva. Det finns ingen normal man som kan sitta och skriva så som fiskarna gör om de inte själva sexchattar med ungdomar i den åldern.

Hela Dumpen-projektet osar ju av det är lika goda kålsupare på båda sidor.
Tänker t ex på en film med Sjöberg där han är påtänd och har två påtända yngre kvinnor hemma i sin lägenhet.

Jag gillade Dumpen i början. Tanken på några privatpersoner som en dag får nog och ger sig ut och konfronterar äckelgubbar som skickar kukbilder till fjortisar är tilltalande och jag skrattade gott åt de första konfrontationerna.
Men 400 gubbar och 7 självmord senare, uppgifter om blufföretag som tjänar grova pengar på gubbarna samt Saras envisa bortviftande av problematiken med självmorden samt sektbeteende så sätter sig skrattet i halsen ....
Några barn räddar inte Dumpen, däremot jobbar dom hårt på att göra barn faderslösa. Och tjäna pengar på det. Det är riktigt fult.

Jag håller med dig i mycket av dina ord och tankar men oavsett dumpens metoder, tillvägagångssätt, motiv osv så passerar ju alla gäddor en gräns. I ett verkligt scenario juridiskt, etiskt och även mot sin egen självbevarelse, särskilt nu är alla borde veta vilka dumpen är och deras metoder.

I en perfekt värld publicerar kanske inte dumpen sina gäddor utan bara varnar omgivningen men som det är nu att dumpen ÄR offentlig skampåle och alla vet om det så får man ja ta konsekvenserna. I alla fall för dig själv. Vissa gäddor uttrycker ju ändå misstanke om dumpen men passerar gränsen ändå och då får de fan ta det med.

Om jag helt obebrytt bryter mot sociala tabun , tom de grövsta trots att jag vet konsekvenserna så har jag ju gjort bort mig och så är det.
Citera
2024-05-01, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Ett exempel är senaste gäddan, där ett barn berättade för sin mamma som kontaktade dumpen. Andra exempel finns på sajten, men du läser väl inte där utan gissar bara lite.

Hur har du det med läsförståelsen?

#414 Identifierade barnet gäddan via en uthängning? Hur var det nu? Berätta!! Vilket kom först, uthängningen eller kontakten med dumpen?

Visa gärna andra exempel också, om du kan...

Undrar vem av oss som inte läser på Dumpen utan sitter och gissar...
Senast redigerad av -Klarafina- 2024-05-01 kl. 11:38.
Citera
2024-05-01, 11:45
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaThorulf
Ja och detta är ett verkligt problem , fruktansvärt, traumatiserande och nog alldeles för vanligt förekommande

Tyvärr så fastnar ju inte dessa riktigt vidriga rovdjur i dumpens nät för de fiskar inte på det viset.

De fiskar på dem de kan fiska på men nog har de hittat riktigt vidriga peddon t ex 96, 114, 119, 144, 163, 200, 390, 391 mm.

Dumpen har en sökfunktion där man kan söka på "häktad" så kommer det upp gäddor från dumpen som häktats.
Citera
2024-05-01, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Klarafina-
Hur har du det med läsförståelsen?

#414 Identifierade barnet gäddan via en uthängning? Hur var det nu? Berätta!! Vilket kom först, uthängningen eller kontakten med dumpen?

Visa gärna andra exempel också, om du kan...

Undrar vem av oss som inte läser på Dumpen utan sitter och gissar...
Förnekar du fakta som enkelt kan verifieras? Du har ju tillgång till historiken.
Citera
2024-05-01, 11:54
Medlem
Citat:
De fiskar på dem de kan fiska på men nog har de hittat riktigt vidriga peddon t ex 96, 114, 119, 144, 163, 200, 390, 391 mm.

Dumpen har en sökfunktion där man kan söka på "häktad" så kommer det upp gäddor från dumpen som häktats.

Fantastiskt!! Således ca 2,5 % (10 av ca 400)
Citera
2024-05-01, 11:55
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:

Inget snack om att det har fastnat riktigt vidriga pedofiler i nätet men jag tror de kan missa många av de riktigt farliga och sluga pedofilerna som groomar runt på Roblox osv med just sådana metoder och utpressning som du beskrev
Citera
2024-05-01, 11:58
Medlem
Citat:
Inget snack om att det har fastnat riktigt vidriga pedofiler i nätet men jag tror de kan missa många av de riktigt farliga och sluga pedofilerna som groomar runt på Roblox osv med just sådana metoder och utpressning som du beskrev

Problemet är ju att alla som dumpen hänger ut är farliga. Dom är där för att begå övergrepp på barn.
Även om det finns olika grader i helvetet.
Citera
2024-05-01, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Fantastiskt!! Således ca 2,5 % (10 av ca 400)
Det är klart att inte alla blir häktade. Är det någon som påstått det?
Citera
2024-05-01, 12:02
Avslutad
Citat:
Jag håller med dig i mycket av dina ord och tankar men oavsett dumpens metoder, tillvägagångssätt, motiv osv så passerar ju alla gäddor en gräns. I ett verkligt scenario juridiskt, etiskt och även mot sin egen självbevarelse, särskilt nu är alla borde veta vilka dumpen är och deras metoder.

I en perfekt värld publicerar kanske inte dumpen sina gäddor utan bara varnar omgivningen men som det är nu att dumpen ÄR offentlig skampåle och alla vet om det så får man ja ta konsekvenserna. I alla fall för dig själv. Vissa gäddor uttrycker ju ändå misstanke om dumpen men passerar gränsen ändå och då får de fan ta det med.

Om jag helt obebrytt bryter mot sociala tabun , tom de grövsta trots att jag vet konsekvenserna så har jag ju gjort bort mig och så är det.
Jag håller med om att samtliga gäddor har gått över en gräns. Men en sak jag skulle säga är mycket problematiskt är med exempelvis 412 som högst sannolikt aldrig hade fått för sig att leta efter barn att ha sex med. Så vad var det man åstadkom där? Det de bevisade var att han kunde ge efter om de tjatade tillräckligt mycket. Han borde inte gett efter, och det är odiskutabelt, men jag vill definitivt hävda att han inte var en reell fara för barn. För vad är sannolikheten att ett riktigt barn hade skrivit till honom på det sättet? I princip noll.

Jag håller också med om att de borde känna till vad konsekvenserna kan bli. Men vad är poängen med att nämna det? Det går ju knappast att använda som argument för att motivera det Dumpen gör. Man kan ju använda samma argument för att gå i skumma kvarter fel tid på dygnet. Man borde känna till risken för rån och våldtäkt. Men det gör ju inte att det är rätt att råna och våldta oförsiktiga människor.

Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Problemet är ju att alla som dumpen hänger ut är farliga. Dom är där för att begå övergrepp på barn.
Även om det finns olika grader i helvetet.
412 skulle jag säga är ett exempel på motsatsen.
Citera
2024-05-01, 12:03
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Sitter du här sida upp och sida ner och diskuterar Dumpen utan att ens läst på dig från källan??!
Då har du från och med nu en massa äckliga chattloggar från gäddor att ta dig igenom.
På flera av dem finns bilder på fiktiva barn som inte kan bedömas vara äldre än 12-14 år.
Finns men de är få, de flesta är maskerade, och om de som jag hört varit äldre, misstänker jag att det är de som är maskerade.

Går inte som bevis i någon utredning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in