2024-11-05, 11:53
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Milovanovic, Axel Henriksson, Lucas Hedlund och Egzon Binaku bl.a.
TzOn kan ju knappast ha sett matchen. Men såja såja, denna hemska säsong är snart slut. Nästa säsong kommer den sköra krälande Allsvenskan inte ha en chans mot stora stygga Häcken när Pucko Johansen, Friberg och Martin Ericsson lämnat.
Citera
2024-11-05, 12:08
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Visst vore det kul om IFK Göteborg får kvala? Ännu roligare om de trillar ner en serie!

Ja Elfsborg går in för att låta Göteborg kvala
Torskar sin match mot Värnamo å Göteborg torskar/lika mot Mjällby

Kan ju hoppas att Elfsborg gör sitt
Citera
2024-11-05, 12:12
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Tror inte han är klar, vad jag vet är det bara ett rykte just nu, men Free12 verkar ju redan ha kissat på sig av glädje och vill nu dela med sig och sprida värme i tråden.
Vadå pissar på mig av glädje? Skrev " Witry verkar klar".. Är han bara hälften så bra som senast så är han bästa ytterbacken i allsvenskan. Men ni kan väl gå efter en htff spelare och klaga på att vi tar bra spelare.
Citera
2024-11-05, 12:13
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petterror
Precis, vi gick bet på Rinne och fick ta Hahn istället
Den är lite sur faktiskt..
Citera
2024-11-05, 12:17
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Vadå pissar på mig av glädje? Skrev " Witry verkar klar".. Är han bara hälften så bra som senast så är han bästa ytterbacken i allsvenskan. Men ni kan väl gå efter en htff spelare och klaga på att vi tar bra spelare.
det är för övrigt en f.d. HTFF spelare vi är ute efter. Hofvander spelar i Ettan Norra, närmare bestämt Umeå, idag och har gjort 16+6/28. Poängen jag försökte göra var att vi håller på med en kraftig föryngringsprocess i truppen.
Citera
2024-11-05, 12:17
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Klass som Therkilsen, Harala, Priske, Tehno, Rinne med flera tänker du på då?

Nej, den "klassen" hoppas jag vi överlåter till er längre ner i tabellen.
Ther är skit. Haarala och Priske är unga och har visat potential. Tehno är årets kap typ. Rinne var en chansning.

Hur många år har du väntat på att få säga det?
Citera
2024-11-05, 12:20
Medlem
Free12s avatar
Citat:
det är för övrigt en f.d. HTFF spelare vi är ute efter. Hofvander spelar i Ettan Norra, närmare bestämt Umeå, idag och har gjort 16+6/28. Poängen jag försökte göra var att vi håller på med en kraftig föryngringsprocess i truppen.
Ja? Du förstod direkt vem jag menade.. Witry känns ju lite hetare än en htff reject som nu gjort en bra säsong i Umeå?

Sen ska ni fan inte klaga på att vi tar några gnagare när ni går efter bajens gamla spelare
Citera
2024-11-05, 12:25
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ja? Du förstod direkt vem jag menade.. Witry känns ju lite hetare än en htff reject som nu gjort en bra säsong i Umeå?

Sen ska ni fan inte klaga på att vi tar några gnagare när ni går efter bajens gamla spelare
Är ju svårt att inte gå efter gamla vrak när vraken har börjat suga upp alla som vill sparka boll.. Tror inte det direkt är någon större prislapp på Hofvander, och jag litar på att vår ledning har ganska bra koll på vad dom vill ha in och varför. Det är ju inte som så att vi sitter på en jättetung trupp i dagsläget. Av spelarna vi vill behålla finns det fortfarande tid kvar på kontrakten, och av spelarna vi kanske vill visa dörren börjar tiden rinna ut. Hitills verkar siktet rätt inställt. Men ska jag tolka det som att du inte alls är orolig över att ni kommer ha en kraftig övervikt av högerbackar?
Citera
2024-11-05, 12:26
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Har jag missat något, är Witry klar? Om så, jag förstår det inte överhuvudtaget. Det är inte samma spelare som vi skeppade iväg. Kan han visa på lika bra spel en gång till? Njae, rätt skeptisk till det här.
Inte klar men allt tyder på att han kommer i Januari.

Klart det inte är samma spelare för då hade han varit omöjlig att få tillbaka men det behövs en ytterback som kan leverera poäng, och det bör han kunna fortfarande.
Citera
2024-11-05, 12:28
Medlem
Salorms avatar
Fatta om Peking är nöjda nu när dom är klara och sular in andre-keepern mot oss? Det kommer kännas jävligt udda isåfall och väldigt jobbigt för honom framförallt.
Citera
2024-11-05, 12:30
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Inte klar men allt tyder på att han kommer i Januari.

Klart det inte är samma spelare för då hade han varit omöjlig att få tillbaka men det behövs en ytterback som kan leverera poäng, och det bör han kunna fortfarande.

Älskade Witry senast han var här, och ja, en grym spelare.. men är han fortfarande lika grym? Är alltid skeptisk till hemvändare men vafan, prove me wrong.
Citera
2024-11-05, 12:31
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Är ju svårt att inte gå efter gamla vrak när vraken har börjat suga upp alla som vill sparka boll.. Tror inte det direkt är någon större prislapp på Hofvander, och jag litar på att vår ledning har ganska bra koll på vad dom vill ha in och varför. Det är ju inte som så att vi sitter på en jättetung trupp i dagsläget. Av spelarna vi vill behålla finns det fortfarande tid kvar på kontrakten, och av spelarna vi kanske vill visa dörren börjar tiden rinna ut. Hitills verkar siktet rätt inställt. Men ska jag tolka det som att du inte alls är orolig över att ni kommer ha en kraftig övervikt av högerbackar?
Ser ni något som bajen missade så kör.

Jag tror inte vi kommer göra det. Dansken sticker. Sedan är det en fråga om Piotr stannar och Bergvall drar för att få speltid eller om man släpper Piotr och har Bergvall bakom. Hoppas man kan hålla Bergvall men blir svårt att utveckla honom när han knappt kommer få spela. Kanske ett till lån om Piotr stannar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in