2024-11-05, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
De får göra så men efter 4 veckor måste Förvaltingsrätten avgjort ärendet.
Okej hur många veckor har det gått nu håller du koll?
Citera
2024-11-05, 11:02
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Okej hur många veckor har det gått nu håller du koll?

Sen torsdags 12 dagar sedan. Så hoppas Julia skickat in till familjerätten.
Citera
2024-11-05, 11:23
Medlem
Citat:

Ja det hoppas jag verkligen. De kan inte hålla på så här. Det måste bli ordning så att barnet får en rytm i hur hon ska leva.

C o J kommer också må bra av ett schema de måste följa. Trist om en får endast övervakat eller bara varannan helg men dit kommer det kanske inte att gå.

Chrippas ljugande om Alexandra, Natalie och Håkan kan bita honom i svansen. Hans ord går inte att lita på.
Citera
2024-11-05, 11:26
Medlem
Citat:
Okej tack
Citera
2024-11-05, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Hon var totalt osammanhängande men vet inte heller vad hon tagit. Det var ett uppumpat självförtroende hon visade där så hon hade tagit något för hon kände sig låg. Och hon kom upp men tappade samtidigt förmågan att sätta ihop ens två ord som liknar något som kommer ur mänskligt tänkande.

Och intressant det snabba svar att hon inte ska börja jobba. Hon tror alltså att den här livsstilen kan vara om inte för evigt så ett bra tag framåt. Det ska bli intressant att se hur mycket de kommer att resa framöver.

Osammanhängande minst sagt.

Är det Kräftans inflytande eller har hon alltid burit på en skev människosyn? Hennes sätt mot andra är förkastligt.
Det blir ännu mer problematiskt med tanke på att barnet har vistats i den miljön och med de här personerna där även våld förekommit enligt bland annat L själv. Om det förekommer nu låter jag vara osagt.
Citera
2024-11-05, 12:01
Medlem
Hon var sjukt hög i sin senaste live. Folk brukar stoppa huvudet i sanden men dessa två har verkligen stoppat huvudet i snön.
Citera
2024-11-05, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaal
Hon var sjukt hög i sin senaste live. Folk brukar stoppa huvudet i sanden men dessa två har verkligen stoppat huvudet i snön.

Hon hävdade motsatsen och sa att hon skulle till vc och lämna prov och posta beviset på story. Kom det nåt bevis på story? Jag är blockad. 😁
Citera
2024-11-05, 12:08
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila

Är det Kräftans inflytande eller har hon alltid burit på en skev människosyn? Hennes sätt mot andra är förkastligt.
Det blir ännu mer problematiskt med tanke på att barnet har vistats i den miljön och med de här personerna där även våld förekommit enligt bland annat L själv. Om det förekommer nu låter jag vara osagt.

Linnea var ett svart får innan men Christofers sällskap har ju inte bidragit positivt.

Känner igen mig i Linnea i några tidigare kvinnliga vänner. Bra tjejer men trasiga och vid fel kille hamnar de i pundarträsket.
Citera
2024-11-05, 12:12
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaal

*näsan i snön 😉
Citera
2024-11-05, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Kom det nåt bevis på story? Jag är blockad. 😁
Självklart inte.
Citera
2024-11-05, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila

Hon hade nog ett stort behov av att känna sig bättre efter det som hade hänt och gav sig då på andra för att sänka dem. En välkänd metod men håller inte särskilt länge.
Citera
2024-11-05, 12:44
Medlem
Citat:
*näsan i snön 😉

Njaeee alla andra stoppar näsan men dessa två stoppar hela huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in