• 3
  • 4
2023-03-10, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Har Viktor en lätt utvecklingsstörning eller är det ett skickligt skådespeleri som sedan blir en bok?

Nu tar du till. Klasskompis med honom och allt annat än usla skolbetyg.
Full av upptåg sedan barnsben.
Citera
2023-03-10, 14:37
Medlem
Jag tycker Viktor är den största behållningen i Farmen 2023.
Citera
2023-03-13, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Har Viktor en lätt utvecklingsstörning eller är det ett skickligt skådespeleri som sedan blir en bok?
Boken är redan skriven; ”Fångad av djävulens drog”. Lyssna på podd ”Inte min match” med Viktor Bergström från 22 mars 2020.
Citera
2023-03-14, 18:56
Medlem
ChiCoLas avatar
Fruktansvärd människa. Uppenbart oerhört oskön som person. Gråter ut att han blir så missförstådd och kommer och säger att alla andra betett sig illa mot varandra och skryter samtidigt om att han är den som spelat mest. Hoppas verkligen att han mår
Dåligt när han ser sig själv. Sjukt att cpt jobbar med barn.
Citera
2023-03-16, 00:30
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubenberg
Nu tar du till. Klasskompis med honom och allt annat än usla skolbetyg.
Full av upptåg sedan barnsben.

Du har rätt. Helt ändrat uppfattning om denna man. Hälsa honom tack för showen! Hatten av faktiskt.
Citera
2023-03-16, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Fruktansvärd människa. Uppenbart oerhört oskön som person. Gråter ut att han blir så missförstådd och kommer och säger att alla andra betett sig illa mot varandra och skryter samtidigt om att han är den som spelat mest. Hoppas verkligen att han mår
Dåligt när han ser sig själv. Sjukt att cpt jobbar med barn.

Just att den människan jobbar i förskola.. Förstår inte.
Lär han vinna? Tyvärr känns det så.
Visst får man bete sig och göra lite som man vill i ett realityprogram men.. hade den omogna lintotten jobbat på mina barns förskola efter sett hans beteende hade jag haft en och annan åsikt.

Förvånad att han ens klarat an en pedagogisk utbildning.
Så jävla obehaglig människa.
Citera
2023-06-26, 10:07
Medlem
Var det någon mer som såg OCB-pappret på bordet från hans story igår?
Citera
2024-06-06, 00:08
Medlem
Jag har en bekant som arbetade på ett studentevent under höstinsparken på Göteborgs Universitet. Hon berättade att han hade varit svinfull och att han hade frågat om fler pingisbollar till beerpongen, men de hade inga i garderoben där hon arbetade så hon hänvisade honom till någon annan. Då hade han gått till matserveringen och klagat och sagt "De i garderoben vet inte ens vad en pingisboll är", och när han väl fått tag på en hade han gått tillbaka till min bekanta och sagt "Så här ser en pingisboll ut!". Den attityden verkade han ha haft hela eventet.

För övrigt sa hon att han hade varit extremt full och väldigt otrevlig mot alla som arbetade på eventet. Han glömde även sitt leg och blev barstoppad tidigt under kvällen.
Citera
2024-06-08, 17:42
Medlem
Dr.Katis avatar
Han, med flera andra "stjärnor", kommer vara med i en ny reality på TV4.
https://www.tv4.se/artikel/3sFhNiSxi...en-superhybrid
Citera
2024-11-04, 19:18
Medlem
Baron21s avatar
Jahaja, han klev in i PH, såg jag
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto